Galeri foto untuk Arli Hotel Business and Wellness





Ulasan
8.8 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik
Lihat semua foto untuk Superior Double or Twin Room

Superior Double or Twin Room
7.4 daripada 10
Baik
(6 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Menu bantal
Katil siang
Duvet bulu kapas
Peralatan tempat tidur premium
Gabungan pancuran/tab mandi
Lihat semua foto untuk Superior Single Room, 1 Katil Bujang XL (Large Single)

Superior Single Room, 1 Katil Bujang XL (Large Single)
8.0 daripada 10
Sangat baik
(3 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Menu bantal
Peralatan tempat tidur premium
Duvet bulu kapas
Gabungan pancuran/tab mandi
Bidet
Lihat semua foto untuk Classic Double Room

Classic Double Room
9.0 daripada 10
Hebat
(12 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Menu bantal
Katil siang
Duvet bulu kapas
Peralatan tempat tidur premium
Gabungan pancuran/tab mandi
Lihat semua foto untuk Classic Single Room

Classic Single Room
9.0 daripada 10
Hebat
(13 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Menu bantal
Peralatan tempat tidur premium
Duvet bulu kapas
Gabungan pancuran/tab mandi
Bidet
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Largo Porta Nuova 12, Bergamo, BG, 24122
Tentang hartanah ini
Arli Hotel Business and Wellness
Hartanah serupa

Hotel Excelsior San Marco
Hotel Excelsior San Marco
- Termasuk sarapan
- Mesra haiwan kesayangan
- Wi-fi percuma
- Restoran
9.2 daripada 10, Hebat, 1,001 ulasan
Harga ialah RM627
RM734 jumlah
termasuk cukai & fi
1 Nov - 2 Nov
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai pelancong dikenakan oleh bandar dan dikutip di hartanah. Cukai adalah sebanyak 7% daripada harga bilik, tidak termasuk VAT dan perkhidmatan tambahan, namun tidak akan melebihi jumlah maksimum yang bersamaan dengan EUR5 seorang, untuk satu malam. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
- Kadar bandar raya/tempatan yang berkuat kuasa sebanyak 7.00 peratus akan dikenakan
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 18.00 seorang
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: EUR 30.00 seorang (sehala)
- Bayaran letak kenderaan sendiri: EUR 20.00 sehari
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 10.00 setiap haiwan kesayangan, sehari
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
- Bayaran spa: EUR 45.00 sehari
- Makan malam dihoskan: EUR38
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Nombor Pendaftaran Hartanah 016024-ALB-00008
Perkara yang kami harus menyebut
Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Menurut undang-undang negara/tempatan, penyaman udara mungkin terhad kepada masa tertentu sahaja dari 15 April hingga 30 September
Sekatan ketinggian parkir dikenakan
Tetamu di bawah 18 tahun tidak dibenarkan masuk ke kemudahan kecergasan
Tetamu di bawah 18 tahun tidak dibenarkan masuk ke spa
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasmi daripada the local rating authority.
Hartanah juga dikenali sebagai
Arli Business Wellness
Arli Business Wellness Bergamo
Arli Hotel
Arli Hotel Business & Wellness
Arli Hotel Business & Wellness Bergamo
Hotel Arli
Arli Hotel Business Wellness Bergamo
Arli Hotel Business Wellness
Arli Business Wellness Bergamo
Arli Hotel Business and Wellness Hotel
Arli Hotel Business and Wellness Bergamo
Arli Hotel Business and Wellness Hotel Bergamo
Soalan lazim
Arli Hotel Business and Wellness Ulasan
Ulasan
8.8
Cemerlang
9.2/10
Kebersihan
9.0/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.8/10
Kemudahan
8.8/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.2/10
Mesra alam
Ulasan
23 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Sep 2025
8/10 Baik
FERNANDO D, Aventura
Mengembara bersama pasangan
11 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
FERNANDO D
Menginap 1 malam pada Sep 2025
10/10 Cemerlang
Karen
2 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Karen
Menginap 3 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Ivelina
28 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Ivelina
Menginap 5 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
Michael
25 Jul 2025
Michael
Menginap 3 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Lee
24 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Lee
Menginap 4 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Cristine
6 Jul 2025
Cristine
Menginap 3 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Stefan
4 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Stefan
Menginap 1 malam pada Jul 2025
2/10 Teruk
Lars
27 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
No recommendations
Lars
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Meridale
22 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Meridale
Menginap 2 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Fintan
19 Jun 2025
Fintan
Menginap 1 malam pada Jun 2025
4/10 Lemah
Andreas
Mengembara bersama kumpulan
15 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Andreas
Menginap 1 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Hege
Pengembara perniagaan
15 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hege
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Janne
Mengembara bersama keluarga
12 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Janne
Menginap 2 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Kathryn
Mengembara bersama pasangan
8 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Kathryn
Menginap 2 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
sing
6 Jun 2025
sing
Menginap 1 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
Rita
6 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Rita
Menginap 3 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
19 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Michael
17 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Michael
Menginap 3 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Joakim
Pengembara perniagaan
17 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Joakim
Menginap 3 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Gregory
15 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Gregory
Menginap 3 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
tony
Pengembara perniagaan
10 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
tony
Menginap 3 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
MARTINE
9 Mei 2025
MARTINE
Menginap 1 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Mike
Pengembara perniagaan
27 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Mike
Menginap 2 malam pada Apr 2025
6/10 Boleh diterima
Jaana
27 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Jaana
Menginap 3 malam pada Apr 2025