Termales del Otoño

Hartanah 4.0 bintang
Hotel dengan spa perkhidmatan penuh, beberapa langkah dari Mata Air panas Otono

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Termales del Otoño

Mata air panas
Junior Room (Ejecutiva) | Kalis bunyi, Wi-fi percuma, cadar katil
Mata air panas
Dewan sambutan
Meja sambut tetamu

Ulasan

8.2 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Kolam
  • Spa
  • Termasuk sarapan
  • Gim
  • Termasuk parkir
Harga semasa ialah RM503
RM503 jumlah
14 Sep - 15 Sep
Mata air panas

Spa

Eco Spa mempunyai pelbagai cara untuk membantu anda bertenang. Spa Hotel menawarkan urutan dan rawatan seperti aromaterapi. Hartanah ini terdapat 8 mata air panas.

Rawatan badan, aromaterapi, balut badan, lulur badan, rawatan muka
Mata air panas

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 16 daripada 16 bilik

Room (Country)

7.2 daripada 10
Baik
(7 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
TV Pintar
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
Pengemasan harian
Almari pakaian
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Luxury Room

Sorotan

Kalis bunyi
TV Pintar
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
Pengemasan harian
Almari pakaian
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Junior Suite

Sorotan

Kalis bunyi
TV Pintar
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
Pengemasan harian
Almari pakaian
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Deluxe Room

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
TV Pintar
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
Pengemasan harian
Almari pakaian
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Deluxe Room

9.2 daripada 10
Hebat
(5 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
TV Pintar
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
Pengemasan harian
Almari pakaian
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Suite (Ejecutiva)

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
TV Pintar
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
Pengemasan harian
Almari pakaian
  • Boleh menampung 6
  • 2 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Ratu (Queen)

Luxury Room

Sorotan

Kalis bunyi
TV Pintar
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
Pengemasan harian
Almari pakaian
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Junior Room (Ejecutiva)

Sorotan

Kalis bunyi
TV Pintar
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
Pengemasan harian
Almari pakaian
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Room Standard

  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 2

Quadruple Room

  • 24 meter persegi
  • Boleh menampung 4

Room Deluxe

  • 32 meter persegi
  • Boleh menampung 2

Quadruple Room Deluxe

  • 30 meter persegi
  • Boleh menampung 4

Suite Junior

  • 44 meter persegi
  • Boleh menampung 3

Twin Room Deluxe

  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 4

Suite

  • 66 meter persegi
  • Boleh menampung 6

Suite Junior with View

  • 45 meter persegi
  • Boleh menampung 2
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Km 5 Antigua Vía al Nevado del Ruiz, Villamaria, Caldas, 176007

Tempat berdekatan

  • Mata Air panas Otono - 1 min berjalan kaki - 0.0 km
  • Mata Air Panas Tierra Viva - 2 min memandu - 1.5 km
  • Recinto del Pensamiento - 7 min memandu - 5.8 km
  • Stadium Palogrande - 12 min memandu - 10.5 km
  • Torre de El Cable - 12 min memandu - 10.5 km

Bergerak

  • Manizales (MZL-La Nubia) - 20 minit memandu

Restoran

  • ‪Mall Florida Plaza - ‬10 min memandu
  • ‪Vino Y Pimienta - ‬11 min memandu
  • ‪Cheese Cake Pizza y Mas - ‬11 min memandu
  • ‪Invisible - ‬11 min memandu
  • ‪Dragon De Oro - ‬11 min memandu

Tentang hartanah ini

Termales del Otoño

Mewah bagi hotel berdekatan Mata Air panas Otono
Terletak berdekatan Villamaria Cable Via dan Taman Eko Los Yarumos, Termales del Otoño menyediakan sarapan penuh percuma, konsert dan siaran langsung dan teres. Manjakan diri anda dengan rawatan muka, lulur badan atau rawatan badan di Eco Spa, tapak spa. Nikmatilah hidangan di Origen, di tapak restoran mewah. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan taman dan kemudahan dobi.
Manfaat lain termasuk:
  • Kolam renang terbuka
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Mata air panas di tapak hartanah, dewan bankuet dan bantuan pelancongan/tiket
  • 6 bilik mesyuarat, perkhidmatan perkahwinan dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Semua 117 bilik mempunyai keselesaan seperti Wi-fi percuma dan dinding kalis bunyi.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • TV Pintar dengan saluran kabel
  • Almari pakaian dan setiap hari

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan penuh percuma tersedia setiap hari 7:00 hingga 10:00
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Origen
  • Sublime

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • 8 mata air panas
  • Gimnasium
  • Konsert/persembahan langsung
  • Spa perkhidmatan penuh

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Dispenser air
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad
  • Mesin layan diri
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pakej lamaran/romantik
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • 6 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Ruang persidangan

Kawasan luar

  • Di pergunungan
  • Taman
  • Teres

Spa perkhidmatan penuh

  • 8 mata air panas
  • Aromaterapi
  • Balut badan
  • Lulur badan
  • Rawatan muka
  • Refleksologi
  • Spa dibuka setiap hari
  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Tiada lif (hartanah satu tingkat)

Lain-lain

  • Dewan bankuet
  • Dewan sambutan
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV Pintar dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: 23:30
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:00

Arahan daftar masuk khas

Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 6:00 - 23:30
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 48 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Semasa daftar masuk, tetamu mesti memberikan rekod Vaksinasi COVID-19 lengkap

Kaedah akses

Meja sambut tetamu (waktu terhad)

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 4 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga; kanak-kanak mungkin tidak layak mendapatkan sarapan percuma
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Anda mungkin perlu membayar VAT (19%) di hartanah. Pengembara bukan penduduk yang membayar menggunakan kad luar negara atau pindahan bank dan menunjukkan pasport dan visa pelancong yang sah boleh dikecualikan daripada cukai nilai tambah (19%) pada tempahan pakej pelancong (penginapan serta perkhidmatan pengembaraan lain).

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Jika anda mengembara dengan kanak-kanak, hartanah penginapan anda mungkin menghendaki anda untuk mengemukakan dokumen-dokumen berikut: Ibu bapa yang mengembara ke Colombia dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mungkin perlu mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan pengenalan (ID) bergambar (pasport untuk bukan warganegara Columbia) semasa daftar masuk. Jika saudara-mara atau penjaga yang sah mengembara ke Colombia dengan kanak-kanak tersebut, saudara-mara atau penjaga yang sah berkenaan mungkin perlu mengemukakan kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh kedua ibu bapa dan diperakui oleh notari serta salinan pengenalan (ID) kedua ibu bapa. Jika hanya ibu atau bapa yang mengembara ke Colombia dengan kanak-kanak tersebut, ibu atau bapa berkenaan mungkin perlu mengemukakan kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Pelawat yang merancang untuk mengembara dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Colombia sebelum mengembara untuk mendapat panduan selanjutnya.
Hartanah ini memenuhi keperluan tetamu LGBTQ+
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

Termales El Otoño Hotel Manizales
Termales El Otoño Hotel
Termales El Otoño Manizales
Termales Otoño Manizales
Termales del Otoño Hotel
Termales del Otoño Villamaria
Termales del Otoño Hotel Villamaria

Soalan lazim

Adakah Termales del Otoño mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Termales del Otoño?

Setakat 6 Sep 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Termales del Otoño pada 14 Sep 2025 bermula serendah RM 502.58, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Termales del Otoño mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Termales del Otoño?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Termales del Otoño?

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: 23:30. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Termales del Otoño?

Daftar keluar adalah jam 10:00.

Di manakah terletaknya Termales del Otoño?

Terletak di pergunungan, hotel spa ini berada beberapa langkah dari Mata Air panas Otono, serta dalam 9 batu (15 km) dari Stadium Palogrande dan Torre de El Cable. Taman Eko Los Yarumos dan Villamaria Cable Via juga dalam jarak 9 bt (15 km) pemanduan.

Termales del Otoño Ulasan

Ulasan

8.2

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 298 daripada 621 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 163 daripada 621 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 83 daripada 621 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 44 daripada 621 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 33 daripada 621 ulasan

8.6/10

Kebersihan

7.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.0/10

Kemudahan

8.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.6/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

frederick, green Cove Springs

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
they got a new kitchen; new menu ..... they're Finally serving good food, even the buffet breakfast has been replaced with "individual" choices of egg preparation..... now it gets the ten it deserves.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

4/10 Lemah

Nancy

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Staff and service are really bad, also the rooms are very dirty
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Luis

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great place to relax
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Juan

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
el desayuno perfecto
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

rodolfo

Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

German

Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Everything is awesome
Menginap 1 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Jorge

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
The front desk personal was horrible, they don't know anything about passports and they don't know nothing about costumer service
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Luz

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Todo de mi agrado
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Kelvin

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great
Menginap 2 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Isidro

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Dennis

Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff was very accommodating, I had an amazing time visiting this place with my friends. I plan on returning again soon.
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Diego

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Just beautiful. Service was amazing. Our cabin for my family with its own thermal was a plus. Food at restaurant was great.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Jack

Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Steven

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
So far, we are enjoying the hospitality, tranquility and thermal hit springs!!!
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Sandra

Menginap 2 malam pada Mac 2025

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Underwhelming and disappointing

Looked really great but once there things changed a bit. The signage for the hotel is not lighted at night, so a bit hard to find. After checking in, the room looked great until we noticed there are no amenities. They only provide 2 bath towels that you also use for the pool and thermal pools. You can ask for more towels, but you have to switch them out. There are no hand towels or face towels or bath robes of any kind. There’s also no drinking water provided. You have to go to the lobby to get drinking water. In the shower, the blinds were all rusted and moldy. The thermal pools were nice and the food was decent. But the hotel wasn’t worth the amount we paid. This place could be so much better. I wouldn’t go again.
Menginap 2 malam pada Apr 2025

6/10 Boleh diterima

jose

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
My room was ok, but the bathroom very bad, toilet space very close, you aren't able to seat at the toilet, it was very close to the wall. Room 101, very uncomfortable. Food in general, need more variety and, been in a very nice place in the country, not variety of fruits, juices, and the menú could be , more attractive. The property in general is very nice.
Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

DIEGO

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice!!
Menginap 1 malam pada Apr 2025

4/10 Lemah

Michael

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

8/10 Baik

Luis

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Good
Menginap 5 malam pada Apr 2025

6/10 Boleh diterima

Jessie

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tienen que remodelar las cabañas al lado de la capilla, tienen hongos y se mojan cuando llueve, a los empleados les falta ser más activos, se tardan demasiado para servir y la comida del restaurante nunca llegó completa a la mesa...un lindo lugar con mucho por mejorar
Menginap 2 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Natasha, Wellington

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This place is beautiful! It's been remodeled since my last visit. I highly recommend this beautiful getaway! Must have patience when booking. Their communication for main events are all in Whatsapp.
Menginap 2 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Fernando

Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kemudahan
I lined the place, in general; however, the staff could be nicer.
Menginap 1 malam pada Apr 2025

4/10 Lemah

Valentina

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Family Stay

The hotel facilities are nice and modern. However, the rooms were too dark and the bathroom was not clean. There were hairs and dead insects in the shower. The change rooms and showers near the thermal pools were also very poor. Only one shower was available, which was dirty with no hot water. There was also nowhere to hang or place a towel while showering. This made it extra difficult for us as we visited with our 4 year-old child. The service and food/drinks at the restaurant was good.
Menginap 1 malam pada Mac 2025