Grand Hotel de Lyon
Hotel di Vals-les-Bains terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam dan kolam renang tertutup
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Grand Hotel de Lyon





Ulasan
9.2 daripada 10
Hebat
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik
Standard Triple Room
Sorotan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran kabel
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Standard Single Room

Standard Single Room
Sorotan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran kabel
Pengemasan harian
Standard Double Room
Sorotan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran kabel
Pengemasan harian
Standard Quadruple Room
Sorotan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran kabel
Pengemasan harian
Standard Twin Room
Sorotan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran kabel
Pengemasan harian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

11, Avenue Paul Ribeyre, Vals-les-Bains, Ardeche, 07600
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

HOTEL ST JEAN
HOTEL ST JEAN
- Mesra haiwan kesayangan
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
- Sarapan tersedia
9.0 daripada 10, Hebat, 9 ulasan
Harga ialah RM386
RM433 jumlah
termasuk cukai & fi
15 Jul - 16 Jul
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.11 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 11 seorang
- Bayaran letak kenderaan sendiri: EUR 8.00 semalam
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 5 setiap haiwan kesayangan, semalam
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
- Bayaran katil lipat simpan: EUR 20.0 sepenginapan
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Perkara yang kami harus menyebut
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasminya daripada French Tourism Development Agency, ATOUT France.
Hartanah juga dikenali sebagai
Grand Hotel Lyon Vals-les-Bains
Grand Lyon Vals-les-Bains
Grand Hotel de Lyon Hotel
Grand Hotel de Lyon Vals-les-Bains
Grand Hotel de Lyon Hotel Vals-les-Bains
Soalan lazim
Grand Hotel de Lyon Ulasan
Ulasan
9.2
Hebat
9.2/10
Kebersihan
9.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.2/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama keluarga
23 Ogo 2021
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Ogo 2021
10/10 Cemerlang
christiane
18 Jul 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
christiane
Menginap 2 malam pada Jul 2021
10/10 Cemerlang
Valentin
Mengembara bersama keluarga
16 Jul 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Valentin
Menginap 1 malam pada Jul 2021
10/10 Cemerlang
Philippe
15 Jul 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Philippe
Menginap 1 malam pada Jul 2021
10/10 Cemerlang
Eric
2 Jul 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Je recommande
Eric
Menginap 4 malam pada Jun 2021
10/10 Cemerlang
franck
Pengembara perniagaan
2 Jul 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
franck
Menginap 3 malam pada Jun 2021
8/10 Baik
Emmanuel
1 Jul 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Séjour étape
Emmanuel
Menginap 1 malam pada Jun 2021
10/10 Cemerlang
Claire Lise
Mengembara bersama keluarga
24 Ogo 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Claire Lise
Menginap 2 malam pada Ogo 2020
10/10 Cemerlang
jean-pierre
15 Jul 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excellent accueil et excellente table!
jean-pierre
Menginap 2 malam pada Jul 2020
8/10 Baik
Joëlle
19 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Joëlle
Menginap 2 malam pada Sep 2019
10/10 Cemerlang
Matthieu
11 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Très accueillant
Matthieu
Menginap 1 malam pada Ogo 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
8 Jul 2019
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Jun 2019
8/10 Baik
Marc
21 Sep 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Marc
8/10 Baik
marc
24 Ogo 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hôtel confortable et chaleureux
marc
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
1 Ogo 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
Arnaud, Dijon
25 Jul 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Une belle découverte dans une magnifique région!
Arnaud
10/10 Cemerlang
Philippe, Brioude
29 Jun 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Très bonne étape
Philippe
10/10 Cemerlang
Jocelyne, 78480
13 Jun 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
just do it
Jocelyne
10/10 Cemerlang
Einar, Norway
12 Jun 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Oldschool class
Einar
8/10 Baik
Bruno
7 Okt 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bruno
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
16 Jul 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Kjersti, Sandnes
16 Jul 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Godt hotell, fantastisk restaurant.
Kjersti
10/10 Cemerlang
Jérôme
28 Mei 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik