Taj Hotel
Hotel Mediterranean yang terdapat spa perkhidmatan penuh dan sarapan percuma
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Taj Hotel





Ulasan
8.8 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik
Lihat semua foto untuk Suíte Ganesha

Suíte Ganesha
Sorotan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Jubah mandi
Pengering rambut
Lihat semua foto untuk Standard Room

Standard Room
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)
Sorotan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Lihat semua foto untuk Super Luxo

Super Luxo
Sorotan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Lihat semua foto untuk Suíte Gandhi

Suíte Gandhi
Sorotan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Lihat semua foto untuk Deluxe Room

Deluxe Room
9.4 daripada 10
Luar Biasa
(3 ulasan)
Sorotan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Av. Antônio Trajano, 1313, Lapa, Tres Lagoas, MS, 79601-001
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Vila Romana Park Hotel
Vila Romana Park Hotel
- Kolam
- Termasuk sarapan
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
8.6 daripada 10, Terbaik, 58 ulasan
Harga ialah RM231
RM243 jumlah
termasuk cukai & fi
6 Jul - 7 Jul
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Fi perkhidmatan: 10 peratus
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Deposit haiwan kesayangan: BRL 75 sehari
- Bayaran haiwan kesayangan: BRL 75 setiap haiwan kesayangan, semalam serta BRL 75 bayaran pembersihan sekali
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
- Bayaran katil lipat simpan: BRL 70.0 sehari
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hartanah juga dikenali sebagai
Taj Hotel Tres Lagoas
Taj Tres Lagoas
Taj Hotel Hotel
Taj Hotel Tres Lagoas
Taj Hotel Hotel Tres Lagoas
Soalan lazim
Taj Hotel Ulasan
Ulasan
8.8
Cemerlang
9.0/10
Kebersihan
9.0/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.2/10
Kemudahan
9.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.0/10
Mesra alam
Ulasan
22 Mac 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Eulinda Kelen
19 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Eulinda Kelen
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Esdras Luiz
Pengembara perniagaan
10 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Esdras Luiz
Menginap 2 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Paulo Ricardo
12 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Final de semana no TAJ
Paulo Ricardo
Menginap 2 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Rodrigo
Mengembara bersama keluarga
8 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excelente hospedaria. Nota 10.




Rodrigo
Menginap 3 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Fernanda
9 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Fernanda
Menginap 1 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
rogerio
9 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
rogerio
Menginap 1 malam pada Dis 2024
4/10 Lemah
Maisa
7 Dis 2024
Maisa
Menginap 2 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
LUCIANO
Mengembara bersama keluarga
2 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
LUCIANO
Menginap 1 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Thomas
Pengembara perniagaan
24 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Thomas
Menginap 1 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Edinaldo
2 Nov 2024
Edinaldo
Menginap 1 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Johan
Pengembara perniagaan
29 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Johan
Menginap 2 malam pada Okt 2024
4/10 Lemah
Romualdo
7 Okt 2024
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Romualdo
Menginap 1 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Leonardo
Pengembara perniagaan
27 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Leonardo
Menginap 1 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Kety
Pengembara perniagaan
19 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Kety
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Gabriel Henrique
Pengembara perniagaan
4 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Gabriel Henrique
Menginap 1 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Bianka Karina
Pengembara perniagaan
26 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bianka Karina
Menginap 1 malam pada Jun 2024
6/10 Boleh diterima
Rodrigo
Pengembara perniagaan
7 Jun 2024
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan
bom hotel, mas precisa de um gerente que cuide
Rodrigo
Menginap 2 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Olavo
6 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Olavo
Menginap 1 malam pada Apr 2024
10/10 Cemerlang
Reginaldo
Pengembara perniagaan
23 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Reginaldo
Menginap 2 malam pada Mei 2024
4/10 Lemah
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
15 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Energia
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
Fernando
Pengembara perniagaan
15 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Fernando
Menginap 1 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
Fernando
Pengembara perniagaan
5 Apr 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excelente hotel!
Fernando
Menginap 2 malam pada Apr 2024
10/10 Cemerlang
Bruno
29 Mac 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Little Slice of India
Bruno
Menginap 1 malam pada Mac 2024
10/10 Cemerlang
Fernando
Pengembara perniagaan
7 Mac 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Fernando
Menginap 2 malam pada Mac 2024