Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hôtel InnOstar





Ulasan
8.4 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Anda juga mungkin menyukai
Iklan

Campanile Toulouse Sud - Labege Innopole
Labege
- Mesra haiwan kesayangan
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
- Restoran
8.4 daripada 10, Sangat Baik, 498 ulasan
Harga ialah RM246
RM287 jumlah
termasuk cukai & fi
20 Jul - 21 Jul
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

rue de la decouverte, Labege, 31670
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.31 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Perkara yang kami harus menyebut
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasminya daripada French Tourism Development Agency, ATOUT France.
Hartanah juga dikenali sebagai
Hôtel InnOstar Labege
InnOstar Labege
Hôtel InnOstar Hotel
Hôtel InnOstar Labege
Hôtel InnOstar Hotel Labege
Soalan lazim
Hôtel InnOstar Ulasan
Ulasan
8.4
Sangat Baik
9.2/10
Kebersihan
9.0/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
5 Dis 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Dis 2017
10/10 Cemerlang
Alain
21 Nov 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Alain
Menginap 2 malam pada Nov 2017
10/10 Cemerlang
Lysiane
29 Ogo 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Lysiane
Menginap 3 malam pada Ogo 2017
10/10 Cemerlang
eric
5 Ogo 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
eric
Menginap 1 malam pada Jul 2017
6/10 Boleh diterima
Patrick
29 Jul 2017
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Good location for budget hotel
Patrick
Menginap 1 malam pada Jul 2017
10/10 Cemerlang
Frederic
13 Jul 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Frederic
Menginap 1 malam pada Jul 2017
8/10 Baik
Pierre
23 Jun 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Accueil très sympa
Pierre
Menginap 1 malam pada Jun 2017
10/10 Cemerlang
Jean Marc
7 Jun 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jean Marc
Menginap 1 malam pada Jun 2017
8/10 Baik
Marielle
28 Mei 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Marielle
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
12 Mei 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Hôtel pratique dans une zone d'activités excentrée
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Ruy
4 Mei 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
InnOstar
Ruy
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
2 Mei 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
Philippe
19 Mac 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hôtel bien placé et équipé, propre et peu onéreux
Philippe
8/10 Baik
Bruno
1 Nov 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel calme et bien placé
Bruno
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
9 Okt 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
personnel super attentionné
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
JEAN-CHARLES
26 Sep 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
pratique et efficace
JEAN-CHARLES
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
23 Sep 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
18 Sep 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
18 Sep 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
Florence
16 Sep 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hôtel bien placé et propre
Florence
10/10 Cemerlang
Marc, Pau
5 Sep 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Très bon accueil pour une étape agréable
Marc
10/10 Cemerlang
REMI, Le Mans
2 Sep 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
un hotel a retenir
REMI
10/10 Cemerlang
JULIEN, Lille
31 Ogo 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel aux petits soin de ses clients
JULIEN
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
23 Ogo 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
4/10 Lemah
ana, barcelona
16 Ogo 2016
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik