Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Van Der Valk Hotel Den Haag Nootdorp





Ulasan
8.8 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM673
RM756 jumlah
termasuk cukai & fi
5 Okt - 6 Okt
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Luxury Room (Luxe kamer in toren)
8.8 daripada 10
Cemerlang
(12 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Tab mandi berpancutan
Anda juga mungkin menyukai
Iklan

Golden Tulip Zoetermeer - Den Haag
Zoetermeer
- Mesra haiwan kesayangan
- Wi-fi percuma
- Restoran
- Penyaman udara
8.6 daripada 10, Terbaik, 427 ulasan
Harga ialah RM531
RM616 jumlah
termasuk cukai & fi
6 Okt - 7 Okt
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Gildeweg 1, Nootdorp, South Holland, 2632 BD
Tentang hartanah ini
Van Der Valk Hotel Den Haag Nootdorp
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 2.26 seorang semalam
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 18.50 untuk dewasa dan EUR 12.50 untuk kanak-kanak
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 15 setiap haiwan kesayangan, semalam
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
- Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk kepada ketersediaan)
- Bayaran katil bayi: EUR 7.5 sehari
- Bayaran katil lipat simpan: EUR 30.0 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Caj atau dasar pembatalan istimewa boleh dikenakan bagi tempahan kumpulan (lebih daripada 8 bilik untuk hartanah / tarikh penginapan yang sama)
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Perkara yang kami harus menyebut
Akses kolam renang tersedia dari 7:00 hingga 22:00
Penarafan kebangsaan
Hotelstars Union memberikan pengadaran bintang rasmi untuk hartanah di Belanda. Hartanah ini diberikan penarafan star Superior 4 dan dipaparkan di halaman ini sebagai 4.5 bintang.
Hartanah juga dikenali sebagai
Van Der Valk Den Haag Nootdorp
Van der Valk Den Haag Nootdorp
Van Der Valk Hotel Den Haag Nootdorp Hotel
Van der Valk Hotel Den Haag Nootdorp
Van Der Valk Hotel Den Haag Nootdorp Nootdorp
Van Der Valk Hotel Den Haag Nootdorp Hotel Nootdorp
Soalan lazim
Van Der Valk Hotel Den Haag Nootdorp Ulasan
Ulasan
8.8
Cemerlang
9.0/10
Kebersihan
8.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.2/10
Kemudahan
9.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.8/10
Mesra alam
Ulasan
Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
31 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
Marcel
Pengembara perniagaan
20 Mei 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Marcel
Menginap 1 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Pierre
Pengembara perniagaan
7 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pierre
Menginap 2 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Marcel
Pengembara perniagaan
22 Apr 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Marcel
Menginap 3 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
1 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Feb 2025
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
26 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Joanne
Mengembara bersama pasangan
19 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Joanne
Menginap 4 malam pada Dis 2024
8/10 Baik
Marcel
Pengembara perniagaan
24 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Marcel
Menginap 3 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Danny
19 Dis 2024
Danny
Menginap 2 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Flemming
29 Nov 2024
Flemming
Menginap 1 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Hrachya
Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
11 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hrachya
Menginap 3 malam pada Nov 2024
8/10 Baik
David
25 Okt 2024
David
Menginap 1 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Malin
23 Okt 2024
Malin
Menginap 1 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Yi, Bakersfield
Pengembara perniagaan
23 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Yi
Menginap 3 malam pada Okt 2024
8/10 Baik
Sabine
Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
13 Okt 2024
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Sabine
Menginap 1 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Christopher
12 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Christopher
Menginap 2 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Olga
Mengembara bersama kumpulan
8 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Olga
Menginap 1 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
James
Pengembara perniagaan
18 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
James
Menginap 1 malam pada Sep 2024
8/10 Baik
Muhammad
1 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Muhammad
Menginap 3 malam pada Jul 2024
8/10 Baik
gerrit
27 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Primahotel aan invals,eg den haag
gerrit
Menginap 2 malam pada Mei 2024
8/10 Baik
andre
21 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Heel goed verblijf.
andre
Menginap 1 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Euisoon
12 Jun 2024
Euisoon
Menginap 1 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Arjan
Pengembara perniagaan
11 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Arjan
Menginap 1 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Mette
Mengembara bersama kumpulan
31 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Mette
Menginap 2 malam pada Mei 2024
8/10 Baik
Ingrid, RIJSENHOUT
Mengembara bersama pasangan
28 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Ingrid
Menginap 1 malam pada Mei 2024