Hotel Grand Canal

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di Delft terdapat kedai kopi atau kafe dan restoran

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel Grand Canal

Dewan sambutan
Studio, Annex Building | 1 bilik tidur, peralatan tempat tidur premium
Meja sambut tetamu
Studio, Annex Building | Dapur peribadi | Pembancuh kopi espreso, pembancuh kopi/teh, cerek elektrik
Junior Suite, 1 Katil Raja (King) | Ruang tamu
VIP Access

Ulasan

8.6 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Perkhidmatan bilik
  • Bar
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Dobi
  • Wi-fi percuma
Harga semasa ialah RM363
RM441 jumlah
termasuk cukai & fi
14 Jul - 15 Jul

Nikmati lebih banyak apabila anda menjadi ahli

  • Jimat 15% atau lebih lagi pada hartanah VIP Access terpilih apabila anda menjangkau tingkat Silver atau lebih tinggi
  • Nikmati perkhidmatan dengan kualiti dinilai tinggi dan luar biasa
  • Nikmati faedah penginapan di hartanah terpilih, serta naik taraf bilik percuma, daftar masuk awal dan daftar keluar lewat apabila tersedia

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 13 daripada 13 bilik

Deluxe Room

9.4 daripada 10
Luar Biasa
(3 ulasan)

Sorotan

Sistem pemanasan
Peti sejuk mini
TV Pintar
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
  • 20 meter persegi
  • Pemandangan terusan
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Junior Suite, 1 Katil Raja (King)

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(3 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Dapur kecil
Peti sejuk
TV Pintar
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
  • 30 meter persegi
  • Pemandangan terusan
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Studio, Annex Building

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Dapur
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
Meja makan
TV Pintar
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik tidur berasingan
  • 20 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Duplex, Annex Building

Sorotan

Balkoni atau Laman Dalam
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Dapur
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
Meja makan
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
  • 38 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Studio, Annex Building

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Dapur
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
Meja makan
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
  • 20 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Comfort Double Room, 1 Katil Ratu (Queen)

8.0 daripada 10
Sangat baik
(8 ulasan)

Sorotan

Sistem pemanasan
Peti sejuk mini
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
  • 14 meter persegi
  • Pemandangan terusan
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Studio, Annex Building

Sorotan

Sistem pemanasan
Dapur
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
Meja makan
TV Pintar
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
  • 21 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Triple Room

Sorotan

Sistem pemanasan
Peti sejuk mini
TV Pintar
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
Katil sofa
Langsir/tirai gelap terus
  • 20 meter persegi
  • Pemandangan terusan
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Double Room, Annex Building

Sorotan

Laman dalam
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk mini
Meja makan
TV Pintar
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik tidur berasingan
  • 17 meter persegi
  • Pemandangan terusan
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Economy Double Room, 1 Katil Kelamin (Double)

8.6 daripada 10
Cemerlang
(7 ulasan)

Sorotan

Sistem pemanasan
Peti sejuk mini
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
  • 10 meter persegi
  • Pemandangan terusan
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Superior Studio, Annex Building

Sorotan

Sistem pemanasan
Dapur
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
Meja makan
TV Pintar
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
  • 25 meter persegi
  • Pemandangan terusan
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Superior Double Room, 1 Katil Ratu (Queen), Bathtub

9.2 daripada 10
Hebat
(7 ulasan)

Sorotan

Sistem pemanasan
Peti sejuk mini
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Gabungan pancuran/tab mandi
  • 16 meter persegi
  • Pemandangan terusan
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Studio, Annex Building

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Dapur
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
Meja makan
TV Pintar
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
  • 20 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Breestraat 1, Delft, 2611CB

Tempat berdekatan

  • Dewan Perbandaran Delft - 6 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Vermeer Centrum - 7 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Oude Kerk - 8 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Universiti Teknologi Delft - 9 min berjalan kaki - 0.8 km
  • Delftse Hout - 4 min memandu - 2.3 km

Bergerak

  • Stesen Delft - 3 minit berjalan kaki
  • Stesen Voorburg 't Loo RandstadRail - 12 minit memandu
  • Lapangan Terbang Schiphol (AMS) - 38 minit memandu

Restoran

  • ‪Alev - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Pavarotti Delft - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Anne&Max - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Locus Publicus - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪De Klomp - ‬5 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Grand Canal

Hotel di pusat bandar raya
Di Hotel Grand Canal, anda boleh menantikan kedai kopi/kafe, perkhidmatan pencucian kering/dobi dan bar. Sebagai tambahan kepada restoran, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Sarapan bufet (surcaj), sewa basikal dan perkhidmatan penghantaran ke lapangan terbang (surcaj)
  • Daftar keluar ekspres, daftar masuk ekspres dan sajian kopi/teh di ruang bersama
  • Kedai hadiah, tempat simpanan bagasi dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang kakitangan yang mesra dan lokasi
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Hotel Grand Canal menawarkan keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium, serta kemudahan seperti
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Langsir/tirai gelap terus dan buku panduan dan pengesyoran
  • Cerek elektrik dan sistem pemanasan

Bahasa

Bahasa Belanda, Bahasa Inggeris, Bahasa Sepanyol

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan 24 jam di luar tapak hartanah (EUR 23 sehari)
  • Pengangkutan penghantaran ke lapangan terbang (surcaj) dari 8:00 hingga 22:00 atas permintaan

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet tersedia dengan bayaran 7:30 hingga 9:30 pada hari bekerja dan 8:30 hingga 11:00 pada hujung minggu; EUR 18 untuk seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Aktiviti menarik

  • Sewaan basikal
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Buku panduan
  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pakej lamaran/romantik
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Ambal ruang di dalam bilik
  • Pemegang pintu tuil
  • Tingkat atas hanya boleh diakses melalui tangga

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 3 tingkat
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Makanan dan minuman

  • Cerek elektrik
  • Pembancuh espreso
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Sistem pemanasan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: 22:00
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar masuk awal: EUR20
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 16

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 7:00 - 22:00
Tetamu yang merancang untuk tiba di luar waktu daftar masuk biasa mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk dan kod akses; kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 24 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 22:00, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kod akses, meja sambut tetamu (waktu terhad)

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 15 setiap haiwan kesayangan, semalam, serta deposit sebanyak EUR 50 sepenginapan
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
2 ekor haiwan peliharaan
Bilik tertentu sahaja; bilik mesra haiwan kesayangan boleh diminta dengan menghubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan
Mangkuk makanan dan air tersedia

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak EUR30.0 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) boleh disediakan dengan bayaran sebanyak EUR15.0 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit: EUR 100 setiap penginapan, sepenginapan
  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 4.50 seorang semalam

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 18 seorang
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: EUR 120 setiap kenderaan (maksimum seramai 3 orang)
  • Bayaran tempat letak kenderaan berhampiran: EUR 23 sehari(sejauh 400 meter; dibuka 24 jam)
  • Deposit haiwan kesayangan: EUR 50 sepenginapan
  • Bayaran haiwan kesayangan: EUR 15 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Fi daftar masuk awal: EUR 20 (tertakluk kepada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Bayaran katil bayi: EUR 15.0 semalam
  • Bayaran katil lipat simpan: EUR 30.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Caj atau dasar pembatalan istimewa boleh dikenakan bagi tempahan kumpulan (lebih daripada 8 bilik untuk hartanah / tarikh penginapan yang sama)
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai hak untuk melakukan prapengesahan kepada kad kredit tetamu sebelum ketibaan.
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, dan alat pertolongan cemas
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini tidak mempunyai pengadaran Lembaga Pelancong Belanda. Untuk manfaat pelanggan kami, kami telah memberikan pengadaran berdasarkan sistem pengadaran kami.

Hartanah juga dikenali sebagai

Grand Canal Delft
Hotel Grand Canal Delft
Hotel Grand Canal Hotel
Hotel Grand Canal Delft
Hotel Grand Canal Hotel Delft

Soalan lazim

Adakah Hotel Grand Canal mesra haiwan kesayangan?

Ya, hartanah ini membenarkan kucing dan anjing (had 2 ekor). Terdapat deposit sebanyak EUR50 sepenginapan dan fi sebanyak EUR15 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Hotel Grand Canal?

Setakat 7 Jul 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Hotel Grand Canal pada 14 Jul 2025 bermula serendah RM 363.39, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Grand Canal?

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: 22:00. Daftar masuk awal tersedia dengan fi sebanyak EUR20 (tertakluk pada ketersediaan).

Apakah masa daftar keluar di Hotel Grand Canal?

Daftar keluar adalah jam 11:00. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Adakah Hotel Grand Canal memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik dari hotel ke lapangan terbang yang beroperasi 8:00–22:00 (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak EUR120 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Hotel Grand Canal?

Terletak di tengah-tengah Delft, hotel ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari Dewan Perbandaran Delft, Oude Kerk dan Nieuwe Kerk. Vermeer Centrum dan Universiti Teknologi Delft juga dalam jarak 15 minit berjalan kaki. Stesen Delft hanya sejauh 3 minit berjalan kaki dan Stesen Delft Zuid sejauh 29 minit berjalan kaki.

Hotel Grand Canal Ulasan

Ulasan

8.6

Cemerlang

Penilaian 10 - Cemerlang. 180 daripada 396 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 146 daripada 396 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 48 daripada 396 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 14 daripada 396 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 8 daripada 396 ulasan

8.8/10

Kebersihan

8.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.4/10

Kemudahan

8.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.8/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Nancy, Griffith

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This hotel was close to the train station and the lovely historical core of Delft. It was nice to be along the canal, and to be close to a variety of restaurants and cafes.
Menginap 2 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Yoshikazu

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel is in a great location, about a 5-minute walk from the station. The staff were very helpful. The room was very spacious, quiet, had a spacious bathtub, and was clean and almost perfect. The only disappointment was that the electric kettle in the room had not been cleaned properly. It seems that the previous guest had used it to cook with oil. I asked the staff to replace the kettle, but there was no spare. I brought two cups and got hot water from the hot water heater in the dining room.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

helen

Mengembara bersama pasangan
The location was fine but the hotel was a little lacking, no kleenx box?
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Kazuhiko

Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

maurizio, milano

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice 3star hotel in downtown Delft. From my room there was a nice view on the old channel. Very close to everything. The rent bikes even if we don't. Quality breakfast. It is missing an afterhour service. Room was clean
Menginap 3 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

etsuko

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
むかしの建物をリノベして、すごく素敵で、近代的なキッチンや、シャワー、空調。清潔で申し分ないです。 ただし、階段が昔のままの細さと急さ。スーツケースサポートが有料であるようだ。荷物無しでも、毎回両手手摺りガチ握りで必死。運動能力が問われる。太ったら無理だ。 朝食も丁寧で程よく美味しい。 耳栓が、ベットサイドにあったので、よほどうるさいのかと、覚悟したが、運河沿いの喧騒も、旅の一部で楽しめたし、眠れた。 デルフトを満喫できる素敵なホテルでした。
Menginap 2 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Kimberly, Alexandria

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We stayed in the annex in a large room with a small kitchen. It was a very nice room but quite expensive.
Menginap 4 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

jan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Toufic

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Attila

Menginap 12 malam pada Mac 2025

6/10 Boleh diterima

Neil

Mengembara bersama haiwan kesayangan, Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
The hotel is lovely and the location great. Our stay was tarnished by our experience with one staff member at reception (N____a) . Apart from that issue, I'd highly recommend the hotel.
Menginap 3 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

RHM

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Lily

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kemudahan
Friendly and helpful staff, beautiful hotel. Very clean. Amenities could improve. There was no hand soap provided, toilettries nor bottle of water, etc.
Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Nana

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Pierre

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Savoureux Petit Déjeuner

L'emplacement est parfait, tout prêt de la gare, et proche de tous les centres d'intérêt de la ville, le long d'un canal. Accueil sympathique et rapide. Hôtel très bien décoré, ambiance Noel. Chambre et SdB un peu petites, mais propre et fonctionnelle. Excellent chauffage. Douche très agréable. Petit frigo pratique. Et plein de petites attentions dans la chambre, comme cette prise multiple ajoutée pour brancher tous nos appareils à recharger. Et puis le petit déjeuner, juste incroyable le choix (chaud, froid, sucré, salé), bon et bien présenté, dans une belle pièce. Rien que pour cela, je reviendrai à Delft. Deux petits hics : la sonorité, on entend bien les voisins. Et la qualité de la literie un peu moyenne (trop mou à mon gout). Je conseille chaleureusement l'établissement.
Vue de la chambre
Bien équipée
Belle douche
Menginap 2 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

Yoshiaki

Menginap 4 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

marlene

Menginap 1 malam pada Sep 2024

6/10 Boleh diterima

Astrid

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Zonder gevoel en échte interesse werd er bij uitchecken geïnformeerd hoe ons verblijf was geweest. De medewerkster werkte een collega in en ik was te verbouwereerd om op dat moment te zeggen dat ik haar vraag, die droop van desinteresse, mij op dat moment een vervelend gevoel aan mijn hele verblijf gaf. Afgezien van het enkelglas, meer kou en gehorigheid (van daar de oordoppen op de nachtkastjes). Prima en uitgebreid ontbijt al waren er wel érg zacht gekookte eitjes, het wit was nog dril. De achtergrondmuziek was vergeten waardoor het luide gepraat van het personeel (inwerken of kletsen) duidelijk mee te verstaan was. Niet echt rustig ontbijten. De ontbijt medewerker deed wel ontzettend zijn best mijn vriendelijk aangedragen feedback te corrigeren (eitjes en muziek). Veel karakter dat wel maar niet voor herhaling vatbaar.
Menginap 2 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Patricia

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hotel excelente, quartos grandes, com café e chá no quarto, pequeno frigobar, camas boas, chuveiro bom e o melhor café da manhã que tomei na Europa. Ficaria neste hotel novamente sem pensar duas vezes. Só vá.
Menginap 2 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

Neil

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Handy for the city centre, but noisy

Excellent staff, well placed for a short walk to the city centre. Unfortunately, as it is a short walk from the city centre it is very noisy at night. We were woken each night after 1am. Breakfast is excellent, unless you get a coach party in, like we did, we just couldn't get seated one morning. Did we enjoy it, yes. Would we come back, probably not.
Menginap 3 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Radka

Sukakan: Kebersihan
Very good location
Menginap 1 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Kasper

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We had a room in the annex building, about a 5 minutes walk, towards the city center, from the main hotel building. The room was great, nice and clean, looked recently renovated and was in good shape. We did have to climb 2 stairs as there is no elevator in the annex building.
Menginap 1 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

Emile

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 2 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Betty

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We rented bicycles on site, very easy to get around. This hotel is in a good central location. The hotel is nice, clean and has a good balance of new amenities with old styles. The breakfast is good with a variety of foods on offer.
Menginap 2 malam pada Sep 2024