Hotel Bridges House

Hartanah 4.0 bintang
Hotel di Delft terdapat kedai kopi atau kafe dan restoran

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

7.8 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Wi-Fi percuma
  • Restoran
  • Sarapan tersedia
  • Dobi
  • Pengemasan

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 7 daripada 7 bilik

Deluxe Double Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran kabel
Meja
Pengemasan harian
  • 16 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Junior Suite

10.0 daripada 10
Luar biasa
(2 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
Pengering rambut
Saluran kabel
Meja
  • 20 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Raja (King)

Luxury Studio, 1 Katil Raja (King)

8.0 daripada 10
Sangat baik
(2 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Dapur
Peti sejuk
Mesin basuh pinggan mangkuk
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
Pengering rambut
  • 25 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Family Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
Pengering rambut
Saluran kabel
Meja
  • 25 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 4 Katil Bujang (Single)

Comfort Double Room, Bathtub (bathtub in room)

8.0 daripada 10
Sangat baik
(2 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Pengering rambut
Saluran kabel
Meja
Pengemasan harian
  • 20 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Studio, 1 Katil Raja (King)

10.0 daripada 10
Luar biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Dapur
Peti sejuk
Mesin basuh pinggan mangkuk
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Ketuhar gelombang mikro
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Basic Double Room

8.0 daripada 10
Sangat baik
(2 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Pengering rambut
Saluran kabel
Meja
Pengemasan harian
  • 20 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Oude Delft 74, Delft, 2611 CD

Tempat berdekatan

  • Dewan Perbandaran Delft - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Markt - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Vermeer Centrum - 4 min berjalan kaki - 0.4 km
  • Oude Kerk - 6 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Universiti Teknologi Delft - 9 min berjalan kaki - 0.8 km

Bergerak

  • Stesen Delft - 5 minit berjalan kaki
  • Stesen Voorburg 't Loo RandstadRail - 12 minit memandu
  • Lapangan Terbang Schiphol (AMS) - 38 minit memandu

Restoran

  • ‪Alev - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Coffee Company - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪De Gist - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪'t Boterhuis - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Bierhuis De Klomp - ‬2 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Bridges House

Mewah bagi hotel berhampiran stesen metro
Pertimbangkan penginapan di Hotel Bridges House dan manfaatkan majlis makan percuma setiap hari, beli-belah di tapak dan kedai kopi/kafe. Sebagai tambahan kepada salun rambut dan pencucian kering/dobi, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain termasuk:
  • Sarapan bufet (surcaj), sewa basikal dan daftar keluar ekspres
  • Daftar masuk ekspres, mesin layan diri dan tempat simpanan bagasi
  • Perkhidmatan rencam, hartanah bebas asap rokok dan meja biliard atau pool
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Hotel Bridges House mempunyai keselesaan seperti Wi-fi percuma dan dinding kalis bunyi.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Kelengkapan dandanan diri percuma dan pengering rambut
  • Katil bayi/kot (surcaj), saluran kabel dan sistem pemanasan

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia
  • Tempat letak kenderaan di luar tapak hartanah tersedia (EUR 16 sehari)

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet tersedia dengan bayaran 7:00 hingga 9:30 pada hari bekerja dan 8:00 hingga 10:30 pada hujung minggu; EUR 10 untuk orang dewasa dan EUR 10 untuk kanak-kanak
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek
  • Kopi dan teh di kawasan umum
  • Majlis makan pengurus setiap hari percuma

Aktiviti menarik

  • Beli-belah
  • Meja biliard/pool
  • Sewaan basikal
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Katil bayi (surcaj)
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad
  • Mesin layan diri
  • Salun rambut
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Kebolehcapaian

  • Tiada lif

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 3 tingkat
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil bayi (surcaj)

Bilik mandi

  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Saluran kabel

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Sistem pemanasan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 22:00
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat: EUR10
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 8:00 - 22:00
Tetamu yang merancang untuk tiba di luar waktu daftar masuk biasa akan menerima e-mel yang mengandungi arahan daftar masuk; kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 24 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 22:00, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik
Tetamu yang merancang untuk tiba di luar waktu daftar masuk biasa mesti menghubungi hartanah ini lebih awal bagi mengaturkan daftar masuk.

Kaedah akses

Meja sambut tetamu (waktu terhad)

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak EUR25.0 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) boleh disediakan dengan bayaran sebanyak EUR25.0 sehari

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 4.50 seorang semalam

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 10 untuk dewasa dan EUR 10 untuk kanak-kanak
  • Bayaran tempat letak kenderaan berhampiran: EUR 16 sehari
  • Fi daftar keluar lewat: EUR10 (tertakluk kepada ketersediaan)
  • Bayaran katil bayi: EUR 25.0 sehari
  • Bayaran katil lipat simpan: EUR 25.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Caj atau dasar pembatalan istimewa boleh dikenakan bagi tempahan kumpulan (lebih daripada 8 bilik untuk hartanah / tarikh penginapan yang sama)
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif

Penarafan kebangsaan

Hotelstars Union memberikan penarafan bintang rasmi untuk hotel di Belanda. Hotel ini diberikan penarafan stars 4.

Hartanah juga dikenali sebagai

Bridges Hotel
Bridges House
Bridges House Delft
Bridges House Hotel
Hotel Bridges
Hotel Bridges House
Hotel Bridges House Delft
Hotel Bridges House Hotel
Hotel Bridges House Delft
Hotel Bridges House Hotel Delft

Soalan lazim

Adakah Hotel Bridges House mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Hotel Bridges House?

Hotel Bridges House tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Bridges House?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 22:00.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Bridges House?

Daftar keluar adalah jam 11:00. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi sebanyak EUR10.

Di manakah terletaknya Hotel Bridges House?

Terletak di Delft, hotel ini sejauh 5 minit berjalan kaki dari Dewan Perbandaran Delft, Markt dan Oude Kerk. Nieuwe Kerk dan Vermeer Centrum juga dalam jarak 10 minit berjalan kaki. Stesen Delft sejauh 5 minit berjalan kaki.

Ulasan

Hotel Bridges House Ulasan

7.8

Baik

8.2

Kebersihan

9.2

Lokasi

8.0

Kakitangan & perkhidmatan

7.2

Mesra alam

7.6

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 101 daripada 306 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 122 daripada 306 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 36 daripada 306 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 30 daripada 306 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 17 daripada 306 ulasan

Ulasan

6/10 Boleh diterima

Eileen

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Attic room was large. No AC so open windows let in noisy drinking crowd sounds at 2 AM. . .Stairs narrow steep winding very short foot area--dangerous. No help taking luggage to attic room. Toiletries very tiny, insufficient for 2 people. No indication of WiFi code in the room. No tea bags supplied w the kettle.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Erich

Menginap 1 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Erich

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Seiichiro

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 7 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Jenna

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great location near it all! Staff was amazing, room was roomy, bed was comfortable - would stay again!
Menginap 2 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

Nancy

Mengembara bersama pasangan
This hotel could really improve with some easy changes. They only give you coffee in the room on your first day. That makes no sense!! They don’t replenish toilet paper, Kleenex or empty the trash when they make up your room. We had to ask for more toilet paper. The towels are thin and old and so are the bed linens. The chairs are stained. General maintenance isn’t addressed, throughout the hotel. Too bad because it could be a really charming hotel with minimal effort.
Menginap 3 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Lothar

Menginap 4 malam pada Mac 2025

4/10 Lemah

Shinichi

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

日本のビジネスホテルに一度泊まってみればよい

部屋にケトルがない(貸してほしいと申し出ると10ユーロを要求された、オランダのホテル、B&Bで50回以上泊まったが、こういう宿は見たことがない) 2泊目に石鹸やシャンプーの補充、タオルの一部取り換えがなかった 部屋・洗面所にコップもグラスもない、このホテルでは歯磨きをする時に蛇口から水を口に含むことになっているようだ 4階なのに狭い階段しかなく、大変不便
Menginap 2 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Anne, Myrtle Beach

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Centrally located next to a canal of Old Delft, we got a studio with a kitchenette which we used to fix breakfast. Very nice overall. We were in the annex 1 street over, so I can't comment about the main hotel.
Menginap 1 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Eduardus Joseph Hendrikus

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Ruime studio in het centrum van Delft. Iets wat gedateerd, maar daar is de prijs ook naar. Alles is op loopafstand. Je bevind je midden in het bruisende leven van de stad, met ook de daarbij horende geluiden van het nacht leven.
Menginap 2 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Kenneth

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Great place, hidden gem, central to EVERYTHING!

What a great stay we had! I was a little worried as this was a new place for us, and we have had some nightmare places to stay before on our travels, but we are happy to say that this was NOT one of them. We stayed in the little apartment, and everything was great. There was a little kitchen with everything that you would need... a private bathroom, a lounge room with a tv, a dining table where we all sat and played cards one night and a bedroom above that with lovely crisp clean sheets. It was nice being in central delft town Itself so it's a short walk to everything, just watch out for the bicycles! The gentleman who was at the desk was very friendly.Helpful.Spoke very good english and made us feel welcome. There was no bad odor in the apartment. As you would understand some places do have that bad odor but I am happy to report.There is no bad odor whatsoever. Would I stay there again absolutely? In fact, I i'm looking to book very soon. Thankyou.
Menginap 2 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

SILJA

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

Kurtis

Menginap 1 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Sabi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Maohua

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Clean room, friendly staff, and great location with the old city and many restaurants around
Menginap 6 malam pada Okt 2024

4/10 Lemah

Cindy

Mengembara bersama keluarga
My room was a bit warm. The drainage water system was stuck. Water was not going down drained making water stay still while taking a shower.
Menginap 1 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

Shinichi

Menginap 2 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

Dorothy

Mengembara bersama pasangan
Rooms need updating. Very stained carpet. Otherwise , room was clean. Great area
Menginap 1 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Conny

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Sep 2024

4/10 Lemah

Jérémy

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Room for improvement

We were in the top floor with a kitchen and a canal view. The room was comfortable, spacious and clean. However, it had no wifi - the manager said we could use the one in the lobby (which is in a different building) but it wasn’t great either. It was also extremely noisy every night until late. And the manager asked 5 euros to leave our bags in the lobby after check out (not even in a secure room). The kitchen had a few basic ustensiles but not nearly enough to cook a meal.
Menginap 2 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Thomas

Menginap 3 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Jul 2024

6/10 Boleh diterima

Marcel

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Nvt
Menginap 1 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Frederic

Menginap 1 malam pada Jun 2024

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Jun 2024