La Quinta Inn by Wyndham St. Louis Hazelwood - Airport North

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di Hazelwood terdapat sarapan percuma dan pusat kecergasan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk La Quinta Inn by Wyndham St. Louis Hazelwood - Airport North

Deluxe Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking (Deluxe Executive Room) | Peralatan tempat tidur premium, meja, ruang kerja komputer riba
Bahagian luar
Termasuk sarapan bufet setiap hari
Meja sambut tetamu
Lobi

Ulasan

6.4 daripada 10

Kemudahan popular

  • Termasuk sarapan
  • Gim
  • Pengemasan
  • Dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Mesra haiwan kesayangan
Harga semasa ialah RM284
RM347 jumlah
termasuk cukai & fi
14 Okt - 15 Okt

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik

Deluxe Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking (Deluxe Executive Room)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Diubah suai pada 2018
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Katil sofa
  • Boleh menampung 5
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 2 Katil Ratu (Queen), Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV definisi tinggi
Diubah suai pada 2018
Peralatan tempat tidur premium
Gabungan pancuran/tab mandi
  • Boleh menampung 5
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Room, 1 Katil Raja (King), Accessible, Non Smoking (Mobility Accessible)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Pembancuh kopi/teh
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Peralatan tempat tidur premium
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Room, 1 Katil Raja (King), Accessible, Non Smoking (Mobility Accessible)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Pembancuh kopi/teh
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Terletak di Hazelwood, La Quinta Inn by Wyndham St. Louis Hazelwood - Airport North berada di kawasan perniagaan dan berhampiran dengan lapangan terbang. Keindahan semula jadi kawasan ini dapat dilihat di Taman Hutan, sementara Amfiteater Kasino Hollywood dan Teater Fox merupakan tarikan utama kebudayaan. Ingin menikmati acara atau perlawanan ketika berada di kota? Lihat acara atau perlawanan yang berlangsung di Centene Community Ice Center, atau pertimbangkan hiburan malam di Cabanne House.
Peta
318 Taylor Rd, Hazelwood, MO, 63042

Tempat berdekatan

  • Amfiteater Kasino Hollywood - 11 min memandu - 14.9 km
  • Ameristar Casino St. Charles - 12 min memandu - 16.7 km
  • Kasino Hollywood - 14 min memandu - 17.3 km
  • Westport Plaza - 15 min memandu - 19.4 km
  • Universiti Washington di St. Louis - 17 min memandu - 18.9 km

Bergerak

  • Stesen North Hanley - 9 minit memandu
  • Stesen St. Louis Gateway - 22 minit memandu
  • Lambert-St. Lapangan Terbang Antarabangsa Louis (STL) - 9 minit memandu

Restoran

  • ‪7 Brew Coffee - ‬19 min berjalan kaki
  • ‪McDonald's - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Starbucks - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪Wendy's - ‬2 min memandu
  • ‪Wingstop - ‬2 min memandu

Tentang hartanah ini

La Quinta Inn by Wyndham St. Louis Hazelwood - Airport North

Hotel berdekatan Amfiteater Kasino Hollywood
Pertimbangkan penginapan di La Quinta Inn by Wyndham St. Louis Hazelwood - Airport North dan manfaatkan sarapan bufet percuma, kemudahan dobi dan gimnasium 24 jam. Sebagai tambahan kepada pusat perniagaan 24 jam, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Daftar keluar ekspres, daftar masuk ekspres dan lif
  • TV di lobi, meja/kaunter hadapan 24 jam dan sajian kopi/teh di ruang bersama
  • Ulasan tetamu amat memuji tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 99 bilik mempunyai keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan ruang kerja komputer riba, di samping manfaat seperti Wi-fi percuma dan penyaman udara.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan kelengkapan dandanan diri percuma dan pengering rambut
  • Televisyen definisi tinggi dengan saluran TV premium
  • Kot/katil bayi percuma, pembancuh kopi/teh dan sistem pemanasan

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda dan tempat letak van tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia setiap hari 7:00 hingga 10:00
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Aktiviti menarik

  • Gimnasium 24 jam
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Katil bayi di dalam bilik
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • ATM
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Ruang persidangan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Gimnasium mudah diakses kerusi roda
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Penggera visual di koridor
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak van mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 4 tingkat

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil bayi percuma
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran kabel premium

Makanan dan minuman

  • Pembancuh kopi/teh

Lain-lain

  • Meja
  • Panggilan tempatan percuma
  • Penyaman udara
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Sistem pemanasan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 21

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak USD 25 setiap penginapan, semalam, serta deposit sebanyak USD 10 semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
2 ekor (sehingga 34 kg setiap haiwan peliharaan)
Bilik tertentu sahaja, sekatan dikenakan; bilik mesra haiwan kesayangan boleh diminta dengan menghubungi hartanah melalui nombor pada pengesahan tempahan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Kanak-kanak sehingga umur 18 tahun boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit kerosakan sebanyak USD 150 perlu dibayar sebelum daftar masuk.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Deposit haiwan kesayangan: USD 10 semalam
  • Bayaran haiwan kesayangan: USD 25 setiap penginapan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Count on Us (Wyndham)
langkah-langkah keselamatan perlu dipakai di hartanah untuk tetamu tanpa vaksinasi COVID-19.
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Hartanah juga dikenali sebagai

Quinta Inn St. Louis Hazelwood Airport North
Quinta St. Louis Hazelwood Airport North

Soalan lazim

Adakah La Quinta Inn by Wyndham St. Louis Hazelwood - Airport North mesra haiwan kesayangan?

Ya, hartanah ini membenarkan kucing dan anjing (had 2 ekor) dengan berat maksimum sehingga 34 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat deposit sebanyak USD10 semalam dan fi sebanyak USD25 setiap penginapan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi. Beberapa sekatan mungkin dikenakan, jadi sila hubungi hartanah untuk mendapatkan butiran lanjut.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di La Quinta Inn by Wyndham St. Louis Hazelwood - Airport North?

Setakat 12 Okt 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di La Quinta Inn by Wyndham St. Louis Hazelwood - Airport North pada 14 Okt 2025 bermula serendah RM 283.57, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di La Quinta Inn by Wyndham St. Louis Hazelwood - Airport North?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di La Quinta Inn by Wyndham St. Louis Hazelwood - Airport North?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.

Apakah masa daftar keluar di La Quinta Inn by Wyndham St. Louis Hazelwood - Airport North?

Daftar keluar adalah jam 11:00. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Di manakah terletaknya La Quinta Inn by Wyndham St. Louis Hazelwood - Airport North?

Terletak berhampiran dengan lapangan terbang, hotel ini sejauh 1.3 km dari Bigfoot 4 x 4 Inc serta dalam jarak 6 bt (10 km) dari Missouri River dan Rumah Bersejarah Payne-Gentry. Pusat Beli-belah St Louis Mills dan Hospital Pemulihan SSM Health juga dalam jarak 6 bt (10 km).

La Quinta Inn by Wyndham St. Louis Hazelwood - Airport North Ulasan

Ulasan

6.4
Penilaian 10 - Cemerlang. 260 daripada 1006 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 208 daripada 1006 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 166 daripada 1006 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 169 daripada 1006 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 203 daripada 1006 ulasan

6.2/10

Kebersihan

7.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.2/10

Kemudahan

6.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.6/10

Mesra alam

Ulasan

6/10 Boleh diterima

Russell

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Rooms ok, hallway dirty...
Menginap 1 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Kuba

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
For a low star hotel a 150$ deposit is extreme in my opinion. Carpets in the hallways are nasty and wrinkled. The room was clean, Bedding was also clean but their mattresses need a change it was so uncomfortable. Breakfast was OK with eggs,potatoes, sausage,waffles
Menginap 1 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

Nikki

Mengembara bersama haiwan kesayangan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
This was by far the worst hotel experience I’ve ever had in my 48 years of traveling. The room reeked of cat urine, there was a crack in the closet door, the carpet was frayed with holes, and there was even a chunk of what looked like soap on the floor when we first walked in. The bathtub and toilet were lined with dust balls and trash, and the bedding had visible stains—it all felt so dirty that we slept fully clothed. The noise was unbearable. Doors near our room slammed so loudly it sounded like thunder, people upstairs sounded like a circus at 3 a.m., and to top it off, the hotel staff stood outside our door at 8 a.m. yelling back and forth. Outside of what they can’t control with guests, the cleanliness and upkeep were absolutely unacceptable. We stayed less than 12 hours and couldn’t wait to leave. I would never recommend this hotel to anyone.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Deanna

Mengembara bersama keluarga
Building need a lot of TLC! Fitness room listed as amenity, but I have been there twice visiting my brother and each time the fitness room has been shut down. And my two visits were at least 3 to 5 months apart from one another. Decent place to lay your head down to sleep.
Menginap 2 malam pada Jun 2025

4/10 Lemah

Andrew

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Smell bad !! Sketchy area
Menginap 1 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Christy

Mengembara bersama keluarga
Overall our stay was just “okay”. The room smelled like cat. I would have preferred to stay in a room that didn’t have pets prior. Would be nice if the pet friendly rooms were for people with pets only? The bed was ok to sleep in. The staff was friendly at check in/out. I did like that the room was updated with more modern decor/colors however it was very small. I didn’t like the sink separated, but it worked out. I felt that $150 deposit was a little too much for the deposit. The breakfast was good 👍
Menginap 1 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

An

Menginap 1 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

Fer

Aun no me an devuelto mi depósito
Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Teddy

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
It was good
Menginap 1 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Deasha

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Yeah, I was walking outside trying to get some fresh air and a guy walked up to me asking him for a cigarette. I told him I don’t smoke and next thing I know almost get ran over by him in the parking lot.
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

Linda

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I will be send pictures of the dirty sheets and comforter, used supplies and no refills after I told the person working at the desk he said they would take care of it and put the same sheets and cover un sanitary.
Menginap 2 malam pada Sep 2025

4/10 Lemah

Amanda

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I was charged twice, and i am not talking about the incidental fee because that was charged as well. Im currently working on getting one of these charges refunded or going to have to dispute.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Chris

Menginap 2 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Misty

Sukakan: Kebersihan
The rooms are what you expect for la Quinta. It was clean and the staff was friendly. For that I would rate it a five. My main complaint is they do not follow health department requirements for their breakfast. Everything is unplugged 1/2 before breakfast ends and just sits there getting to cold. Serf sav classes teach the importance of time and temperature for food and the many illnesses you can get from good left at room temperature for to long.so the only thing hot that is safe to eat is the waffles.
Menginap 5 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Ronnell

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Love the staff and rooms are clean
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Xiaojie

Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Harrit

Menginap 1 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

Kelsha

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Hot is not cleansed. Dirty bed sheets, amenities and stained carpeting. I also noticed mold in the shower. Needs a lot of improvement!
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

4/10 Lemah

Ing. Alexander

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
El AC no es constante, se apaga demasiado veces y no se puede controlar o personalizar
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

4/10 Lemah

Adam

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This facility is in need of rehabilitation. We wont be staying here again.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Yashua

Menginap 1 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

Christina

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
The place smelled like dirty wet dog as soon as we walked in, the elevator did not work, only 1/2 keys worked, and the Wi-Fi was spotty and was unable to be used for a few hours, and only 1 outlet was working.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Karmen, Lemon Township

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan
Elevator was out and work out room was out of commission..
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

4/10 Lemah

Raul

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Estaba descompuesto el elevador,la alfo.bra de el pasillo esta de.aciado sucia,abajo de la cama habia nuggets de pollo se os,,olia a humedad,no habia limpiezapor 2 dias de estancia,si querias toallas limpias tenias que ir a recepcion y llevar las sucias y recibir las limpias,el desayuno muy malo la leche para el cereal no estaba fria,los huevos secos,el tistador no funcionaba,no vuelvo
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Jean Claude, Lakeland

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
The dirtiness of the carpet in the hallways gives a bad impression. But the room is clean
Menginap 2 malam pada Ogo 2025