Hotel Francis

Hartanah 2.0 bintang
Hotel di tasik yang terdapat sebuah kelab kesihatan dan meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel Francis

Kemudahan kecergasan
Room, 1 Katil Raja (King) | Meja, langsir/tirai gelap terus, kalis bunyi, seterika/papan seterika
Meja, langsir/tirai gelap terus, kalis bunyi, seterika/papan seterika
Kolam renang terbuka
Bahagian luar

Ulasan

6.0 daripada 10

Kemudahan popular

  • Gim
  • Kolam
  • Dobi
  • Pengemasan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Penyaman udara

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik

Room, 2 Katil Kelamin (Double), Non Smoking, Refrigerator & Microwave

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
TV
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Room, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
TV
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 2 Katil Ratu (Queen), Non Smoking, Refrigerator & Microwave

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
TV
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Room, 1 Katil Ratu (Queen), pancuran mandi kerusi roda (roll-in)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
TV
Langsir/tirai gelap terus
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
Ketuhar gelombang mikro
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Room, 1 Katil Raja (King), pancuran mandi kerusi roda (roll-in)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
TV
Langsir/tirai gelap terus
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
Ketuhar gelombang mikro
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
7059 US-61, St. Francisville, LA, 70775

Tempat berdekatan

  • Town Hall of Saint Francesville - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Tapak Bersejarah Negeri Ladang Rosedown - 16 min berjalan kaki - 1.4 km
  • Gereja Grace West Feliciana Parish - 2 min memandu - 1.5 km
  • Ladang Myrtles (Rumah Misteri) - 4 min memandu - 3.3 km
  • Hemingbough - 4 min memandu - 4.0 km

Bergerak

  • New Orleans, LA (MSY-Lapangan Terbang Antarabangsa Louis Armstrong New Orleans) - 107 minit memandu

Restoran

  • ‪McDonald's - ‬11 min berjalan kaki
  • ‪Sonny's Pizza - ‬11 min berjalan kaki
  • ‪The Francis - ‬5 min memandu
  • ‪Que Pasa - ‬17 min berjalan kaki
  • ‪SONIC Drive In - ‬11 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Francis

Hotel berdekatan Sungai Mississippi
Di Hotel Francis, anda boleh menantikan majlis makan percuma setiap hari, kemudahan dobi dan kelab kesihatan. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti pusat perniagaan dan restoran.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Kolam renang terbuka
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, 1 bilik mesyuarat dan sajian kopi/teh di ruang bersama
  • TV di lobi, dewan bankuet dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
  • Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 100 bilik disertakan dengan keselesaan seperti penyaman udara, serta sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan dinding kalis bunyi.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan gabungan pancuran/tab mandi
  • Televisyen dengan saluran TV premium
  • Peti sejuk, ketuhar gelombang mikro dan pembancuh kopi/teh

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia atas permintaan sahaja
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • 1 restoran
  • Kopi dan teh di kawasan umum
  • Majlis makan pengurus setiap hari percuma

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Kelab kesihatan
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi
  • Ketuhar gelombang mikro dalam bilik
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Ruang persidangan
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Di tasik
  • Gril barbeku
  • Tempat berkelah

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Alat bantuan mendengar
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Papan tanda braille/timbul
  • Tiada lif

Lain-lain

  • 2 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 1960
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Pengering rambut (atas permintaan)
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV dengan saluran kabel premium

Makanan dan minuman

  • Ketuhar gelombang mikro
  • Pembancuh kopi/teh
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Panggilan tempatan percuma
  • Penyaman udara
  • Sabun basuh baju
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 21

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah tempat letak kenderaan di tapak hartanah
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan lampu luar

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

Magnuson Hotel St Francisville
Magnuson St Francisville
Hotel Francis St. Francisville
Hotel Francis Hotel
Hotel Francis St. Francisville
Hotel Francis Hotel St. Francisville

Soalan lazim

Adakah Hotel Francis mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Adakah Hotel Francis mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Hotel Francis?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Francis?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Francis?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Hotel Francis?

Terletak di tasik, hotel ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari Parker Memorial Park, Spring Creek Shopping Center dan Town Hall of Saint Francesville. West Feliciana Parish Library dan West Feliciana Parish Hospital juga dalam jarak 1 bt (2 km).

Ulasan

Hotel Francis Ulasan

6.0

6.2

Kebersihan

7.8

Lokasi

7.4

Kakitangan & perkhidmatan

5.6

Mesra alam

5.4

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 129 daripada 752 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 162 daripada 752 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 175 daripada 752 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 132 daripada 752 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 154 daripada 752 ulasan

Ulasan

8/10 Baik

Brian

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
We stayed in Oct2025. The Hotel Francis is a old motel with relatively new owners. You can tell they are slowly sprucing up the rooms, common areas, exterior, and parking area. It has a ways to go, but the management was very responsive. The rooms have new TVs, beds, AC units, etc, but our room did not have renovations of the bathroom, vanity, entrance, etc. You know you are in a old motel. The pool looked well kept and a families were swimming with their kids. They've made sure everything works, and I felt completely safe there. The breakfast is a modest self-serve: coffee, OJ, toast, cereal, etc. Based on my conversation with the friendly staff, the owners have great plans. In the meantime I'd stay again if I wanted to rest my head.
Menginap 3 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Boylston B.

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice
Menginap 1 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Tracie, Jackson

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Marilyn at front desk is exceptionally sweet, very attentive and overall the BEST! I didn't like breakfast, im used to a full breakfast at this Hotel, but. Ok it has new management, i understand.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

Shirley

Menginap 1 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Amanda, Biloxi

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kemudahan
Excellent pond. Clean room, comfy bed, good water pressure. Bare bones but an excellent deal for the price
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Stephanie

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
The hotel is an older building with no frills and very basic. However the staff is always pleasant, the atmosphere was quiet and the pond, lawn, trees and grounds around the hotel are well manicured and absolutely beautiful! I loved listening to the geese on the pond and other night sounds as I fell asleep!
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Stephanie

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
The hotel itself is no-frills and very basic, obviously an older building that hasn’t been well maintained. However the staff is always friendly and helpful and the grounds outside are well manicured and absolutely beautiful. The hotel is right beside a beautiful pond and I enjoyed hearing the geese and other night critters as I fell asleep.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

Joshua

Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Keith J

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Keisha at the front deskwas very helpful and responded to all my requests and needs!
Menginap 1 malam pada Jul 2025

4/10 Lemah

Charlotte

Mengembara bersama pasangan
Nice people No restaurant pool not clean and breakfast substandard
Menginap 2 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Albert

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The room's carpet was not vacuumed. There were little white flakes all over the place. The maid did not clean the room on the second day.
Menginap 2 malam pada Jun 2025

4/10 Lemah

Susan

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The property was in a pretty location and rooms were very clean. I had 2 rooms with 4 teens and 2 adults, although the price was great, i feel like i was mislead. And false advertisement. Pool hasn't been cleaned, it was green and couldn't be used. The internet was so bad it was no tv working. So i had 4 teens with no pool and no tv. Even though it was advertised as having both. I tried getting my money back before walking in the room but it was a last minute booking, no money back.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Chris

Menginap 3 malam pada Mei 2025

2/10 Teruk

Sandra

Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Management is very difficult to work with. It was stated to my son they would issue a refund for a stay they cancelled. Once Expedia contacted them they stated they unfortunately could not refund the money. No damages were reported, but they would not refund me. I paid for 5 night nights and he only stayed 1 night.
Menginap 5 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Gary

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Some inconvenience caused by construction. Breakfast is at a minimum, hope to be better next year.
Menginap 3 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Clara

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The new management is top notch. There's definitely a womans touch present. Surely there was work to be done esthetically, but it was evidently underway. We specifically appreciated the interest that management and caregivers gave to myself and fellow traveler. The lake was eye candy, and considered lagniappe.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Cheryl

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The clerk was very nice and helpful. Very pretty setting.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

2/10 Teruk

Melanie

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Mei 2025

2/10 Teruk

Leonard

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pool was IN NEED OF ATTENTION, NO CIRCULATION, ALGAE Room was in need of upgrade, paint, door and casing copromised
Menginap 2 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

Jamison

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 2 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

Paulo

Menginap 1 malam pada Mei 2025

2/10 Teruk

Lisa

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Not clean

The hotel rooms were absolutely disgusting. The sheets were dirty, there was dust on everything. Just not cleaned well at all. The room also smelled like someone had been smoking weed.
Menginap 1 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Michael

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 2 malam pada Apr 2025

6/10 Boleh diterima

Christine

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kemudahan
The tvs didn’t work plus she charged me for a full stay and I didn’t have get no discounts!! Was unaware of the issue
Menginap 2 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Bradford, GERMANTOWN

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent location, clean and comfortable bed, clean room and bathroom, very kind staff at the desk, easy check in and check out. Convenient parking.
Menginap 3 malam pada Apr 2025