Hotel Pacific

Hartanah 3.5 bintang
Hotel di Srinagar terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam dan restoran

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel Pacific

Deluxe Double Room | 1 bilik tidur, peralatan tempat tidur premium, seterika/papan seterika
Bahagian luar
Ruang Istirahat Lobi
Perincian bahagian dalam
Lobi

Ulasan

7.0 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Perkhidmatan bilik
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Dobi
  • Termasuk parkir
  • Pengemasan

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 1 daripada 1 bilik

Deluxe Double Room

Sorotan

Sistem pemanasan
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Kipas siling
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Pembancuh kopi/teh
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Opposite Chinar Garden, Kohna Khan, Dal, Srinagar, Jammu and Kashmir, 190001

Tempat berdekatan

  • Tasik Dal - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Lal Chowk - 3 min memandu - 2.6 km
  • Lal Chowk Ghantaghar - 3 min memandu - 2.6 km
  • Tasik Nigeen - 4 min memandu - 3.7 km
  • Padang Golf Royal Springs - 6 min memandu - 6.0 km

Bergerak

  • Srinagar Station - 22 minit memandu
  • Srinagar (SXR-Lapangan Terbang Antarabangsa Sheikh Ul Alam) - 37 minit memandu

Restoran

  • ‪Le Delice - ‬19 min berjalan kaki
  • ‪Stream Cuisine - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Mughal Darbar - ‬2 min memandu
  • ‪Krishna Vaishno Dhaba - ‬13 min berjalan kaki
  • ‪New Krishna Vaishnao Bhojnalya - ‬11 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Pacific

Hotel di pusat bandar raya
Hotel Pacific menyediakan kemudahan seperti perkhidmatan pencucian kering/dobi dan restoran. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan perkhidmatan rencam
  • Peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan, tempat simpanan bagasi dan meja/kaunter hadapan 24 jam
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Hotel Pacific menampilkan manfaat seperti peralatan tempat tidur premium, serta kemudahan seperti
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Sistem pemanasan dan kipas siling
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 32-inci TV skrin rata dengan saluran TV premium
  • Cerek elektrik, setiap hari dan telefon

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi, Bahasa Urdu

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 8:30 hingga 10:30 dengan bayaran: INR 300 seorang
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Multi-cuisine Restaurant

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 4 tingkat
  • Dibina pada 1985
  • Kawasan merokok yang dikhaskan (boleh dikenakan denda)

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata 32-inci dengan saluran satelit premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Kipas siling
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Sistem pemanasan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 5:30
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 24 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 12:00 tengah malam, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira INR 300 seorang
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 800 setiap kenderaan (sehala)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit

Perkara yang kami harus menyebut

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Pacific Srinagar
Pacific Srinagar
Hotel Pacific Srinagar, Kashmir
Hotel Pacific Hotel
Hotel Pacific Srinagar
Hotel Pacific Hotel Srinagar

Soalan lazim

Adakah Hotel Pacific mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Hotel Pacific?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Pacific?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 5:30. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Pacific?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Hotel Pacific memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak INR800 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Hotel Pacific?

Terletak di tengah-tengah Srinagar, hotel ini sejauh 5 minit berjalan kaki dari Tasik Dal dan Kathi Darwaza. Pir Dastgir Sahib dan Roza Bal Shrine juga dalam jarak 1 bt (2 km).

Hotel Pacific Ulasan

Ulasan

7.0

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 0 daripada 9 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 5 daripada 9 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 3 daripada 9 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 9 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 9 ulasan

7.4/10

Kebersihan

7.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

Ulasan

8/10 Baik

Sanjay

Menginap 1 malam pada Jul 2024

8/10 Baik

Farid

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

value for money, neat, clean.

neat, clean. please note that hot water available from 7-10am, 7-10pm. we had a great stay, food was excellent. booked half board, was a good idea.

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan

I saw the place and I ran away from Srinagar

I had the idea Srinagar it will be a very nice place to enjoy 4 days, but the town look like a war zone area, I have traveled too many places in India and I never felt so scare from the locals.

6/10 Boleh diterima

jaspreet, Wellington

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

A nice stay

It was very easy and lovely staying....very beautiful bedroom,lobby, bathroom tidy and cleaned, 24/7 power, amazing staff, very helpful

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Esperienza

Hotel su buona posizione panoramica, le conizioni delle camere sono precarie ed spesso manca la corrente. Va bene solo per una notte e rispetto alla media degli altri hotel di Kargil è uno dei 2 migliori

6/10 Boleh diterima

Hardik, Pune

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Rooms OK but Food and restaurant service pathetic

Pros: - Rooms were very clean and mattress quite comfortable - Bathroom was also very clean and well equipped Cons: - Restaurant staff was not up to the mark - Food was bad and service was sloppy - Had to order one thing multiple times before we actually received it - Breakfast menu was lacking fruits which is standard in many hotels - Fruit juice kept during breakfast had water mixed in it

8/10 Baik

ashok, jammu

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

very good

Good

8/10 Baik

Mohd, singapore

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Nice hotel within walking distance to Dal Lake.

A very nice and pleasant experience staying in the hotel. Very friendly, reliable and helpful staff.

8/10 Baik

Rahul, dubai

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Property on main road within 5 mins of dal lake

Overall a decent hotel, recently renovated. Property was neat and Staff was helpful. However, some incorrect information on Expedia as hotel does not have wifi in the rooms (only available in lobby). Additionally, no central heating in the rooms which means you have to use traditional room heater (though it's convenient). Warm water provided through boiler and hence not available 24 hours. Hotel is 5 mins walk from the dal gate but the stretch gets dark post 7 pm in winters and you wouldn't feel comfortable stepping out post that.