De-Laila Houseboats

Hartanah 3.0 bintang
Hotel terdapat tempat letak kenderaan sendiri percuma, dengan jarak berjalan kaki ke Tasik Dal

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk De-Laila Houseboats

Bahagian dalam
Classic Double Room, 1 Katil Kelamin (Double), Non Smoking | Meja, langsir/tirai gelap terus, katil lipat simpan/tambahan
Depan hartanah
Perincian bahagian luar
Perincian bahagian dalam

Ulasan

2.0 daripada 10

Kemudahan popular

  • Perkhidmatan bilik
  • Termasuk parkir
  • Pengemasan
  • Restoran
Harga semasa ialah RM232
RM260 jumlah
termasuk cukai & fi
22 Jul - 23 Jul

Pilihan bilik

Classic Double Room, 1 Katil Kelamin (Double), Non Smoking

Sorotan

Ruang duduk berasingan
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Meja
Almari pakaian
Pengemasan harian
  • 17 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Opposite Park Hotel, Boulevard Road, Gate No 9, Abi Karpora, Dal Lake, Srinagar, Jammu and Kashmir, 190001

Tempat berdekatan

  • Tasik Dal - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Taman Mughal - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Nishat Bagh - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Shalimar Bagh - 3 min memandu - 2.6 km
  • Tasik Nigeen - 10 min memandu - 8.9 km

Bergerak

  • Kakapor Station - 28 minit memandu
  • Srinagar (SXR-Lapangan Terbang Antarabangsa Sheikh Ul Alam) - 46 minit memandu

Restoran

  • ‪Le Delice - ‬9 min memandu
  • ‪Sunset boulevard restaurant - ‬13 min berjalan kaki
  • ‪Latitude - ‬6 min memandu
  • ‪Garam Grills - ‬8 min memandu
  • ‪Tibetan Foods - ‬12 min memandu

Tentang hartanah ini

De-Laila Houseboats

Hotel berdekatan Tasik Dal
De-Laila Houseboats menyediakan restoran dan banyak lagi.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Hartanah bebas asap rokok
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di De-Laila Houseboats menawarkan keselesaan seperti tempat duduk berasingan.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • TV skrin rata dengan saluran kabel
  • Tempat duduk berasingan, setiap hari dan meja

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri tidak berbumbung percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • 1 restoran

Mesra keluarga

  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Tiada lif (hartanah satu tingkat)

Lain-lain

  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Panduan makan restoran
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Meja
  • Telefon
  • Tempat duduk berasingan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 19:00
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00

Arahan daftar masuk khas

Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 7:30 - 22:30
Kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad

Kaedah akses

Meja sambut tetamu (waktu terhad)

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR1500 semalam

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit: INR 5000.0 sepenginapan

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran katil lipat simpan: INR 1500 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

De-Laila Houseboats Hotel Srinagar
De-Laila Houseboats Hotel
De-Laila Houseboats Srinagar
De-Laila Houseboats Hotel
De-Laila Houseboats Srinagar
De-Laila Houseboats Hotel Srinagar

Soalan lazim

Adakah De-Laila Houseboats mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di De-Laila Houseboats?

Setakat 19 Jul 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di De-Laila Houseboats pada 22 Jul 2025 bermula serendah RM 231.88, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di De-Laila Houseboats?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di De-Laila Houseboats?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 19:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di De-Laila Houseboats?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya De-Laila Houseboats?

Terletak di Nishat-Shalimar, hotel ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari Tasik Dal, Taman Mughal dan Nishat Bagh. Shalimar Bagh adalah 1.5 bt (2.4 km) jauhnya.

De-Laila Houseboats Ulasan

Ulasan

2.0
Penilaian 10 - Cemerlang. 0 daripada 1 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 0 daripada 1 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 0 daripada 1 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 1 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 1 ulasan

4.0/10

Kebersihan

2.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

2.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

4.0/10

Mesra alam

Ulasan

2/10 Teruk

Vinod Kumar

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Terrible Experience

I had booked three double classic non smoking rooms for six family members. Although the reservation was confirmed by Hotels.Com and e mail to this effect was received by me, on reaching the houseboat, the reserved accommodation was denied to us. The houseboat owner refused to accept that the reservation made by me was for three double classic rooms even after showing the confirmation email from Hotels. Com. He continued to insist that the reservation made by me was for three studio rooms instead. As per him the room description given in the email was wrong and asked me to contact Hotels.Com for solution. He offered to accommodate us in studio rooms which were much inferior to the rooms booked by me. He also insisted that this was not a single booking but three different bookings and therefore he could only offer the rooms( of inferior quality) on three different boats separated by considerable distance. Contacting the Hotels.com executives for a solution did not achieve anything.More than two hours were spent in this process. As we were travelling as a family, the offer made by the houseboat owner was not acceptable to us and we had to find another hotel at our expense. Although Hotels.com promised to refund the reservation charges, it was a terrible experience, not expected in a booking made through Hotels. Com. Hotels.com should tweak their policies to guard their client's interests and make the hotels accountable.
Menginap 1 malam pada Apr 2023