La Quinta Inn & Suites by Wyndham Sherman

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di Sherman terdapat sarapan percuma dan pusat kecergasan

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk La Quinta Inn & Suites by Wyndham Sherman

Lobi
Termasuk sarapan penuh setiap hari
Lobi
Lobi
Room, 2 Katil Kelamin (Double), Non Smoking | Peralatan tempat tidur premium, tilam berlapik, meja

Ulasan

8.8 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Termasuk sarapan
  • Gim
  • Kolam
  • Dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Mesra haiwan kesayangan

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Room, 2 Katil Kelamin (Double), Accessible, Non Smoking (Mobility, Bathtub w/Grab Bars)

7.4 daripada 10
Baik
(3 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Peralatan tempat tidur premium
Katil berlapik
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • Boleh menampung 5
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Room, 2 Katil Kelamin (Double), Accessible, Non Smoking (Mobility)

8.8 daripada 10
Cemerlang
(3 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Peralatan tempat tidur premium
Katil berlapik
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • Boleh menampung 5
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Room, 1 Katil Raja (King), mesra pergerakan, Non Smoking (Bathtub W/grab Bars)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Katil berlapik
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Suite, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Peralatan tempat tidur premium
Katil berlapik
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • Boleh menampung 5
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

7.0 daripada 10
Baik
(2 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Peralatan tempat tidur premium
Katil berlapik
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 2 Katil Kelamin (Double), Non Smoking

7.0 daripada 10
Baik
(4 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Peralatan tempat tidur premium
Katil berlapik
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Sherman menempatkan La Quinta Inn & Suites by Wyndham Sherman. Cinemark Sherman dan Preston Club Golf Course disarankan untuk dikunjungi jika anda ingin melakukan aktiviti, sementara mereka yang mencari tarikan kawasan ini boleh mengunjungi Muzium Hidupan Liar Harber dan Hillcrest Park.
Peta
2912 N Hwy 75, Sherman, TX, 75090

Tempat berdekatan

  • Sherman Town Center - 5 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Sherman VA Clinic - 17 min berjalan kaki - 1.4 km
  • Kolej Austin - 3 min memandu - 3.4 km
  • Pusat Perubatan Texoma - 4 min memandu - 6.6 km
  • Kolej Grayson County - 7 min memandu - 6.7 km

Bergerak

  • Lapangan Terbang DFW - 68 minit memandu

Restoran

  • ‪McDonald's - ‬3 min memandu
  • ‪Chick-fil-A - ‬14 min berjalan kaki
  • ‪Dutch Bros Coffee - ‬16 min berjalan kaki
  • ‪Raising Cane's Chicken Fingers - ‬16 min berjalan kaki
  • ‪Texas Roadhouse - ‬9 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

La Quinta Inn & Suites by Wyndham Sherman

Sorotan hartanah
Sarapan penuh percuma, taman dan kemudahan dobi merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di La Quinta Inn & Suites by Wyndham Sherman. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan gimnasium dan pusat perniagaan.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Kolam renang terbuka bersama dengan kerusi lepak pantai
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Hartanah bebas asap rokok, stesen komputer dan tempat simpanan bagasi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, dewan bankuet dan lif
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 115 bilik menampilkan keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan ruang kerja komputer riba, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan kerusi meja. Ulasan tetamu memberikan kata-kata positif tentang kebersihan bilik di hartanah.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Tilam berlapik dan katil bayi/kot (percuma)
  • Berbilang bilik mandi dengan gabungan pancuran/tab mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • Televisyen definisi tinggi dengan saluran TV premium
  • Konsol permainan video, pembancuh kopi/teh dan setiap hari

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda dan tempat letak van tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan penuh percuma tersedia 6:00 hingga 9:00 pada hari bekerja dan 7:00 hingga 10:00 pada hujung minggu

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Gimnasium

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Katil bayi di dalam bilik
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Ruang persidangan seluas 55 meter persegi
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Taman

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak van mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 4 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil bayi percuma
  • Peralatan tempat tidur premium
  • Tilam berlapik

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Konsol permainan video
  • TV skrin rata dengan saluran kabel premium

Makanan dan minuman

  • Pembancuh kopi/teh

Lain-lain

  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Kerusi meja
  • Meja
  • Panggilan tempatan percuma
  • Penyaman udara
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Pengubahsuaian dan penutupan

Kemudahan atau perkhidmatan berikut tidak tersedia dari September 22 2025 hingga Oktober 11 2025 (tarikh tertakluk kepada perubahan):
  • Kemudahan dobi

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak USD 25.00 setiap penginapan, semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
2 ekor (sehingga 34 kg setiap haiwan peliharaan)
Bilik tertentu sahaja, sekatan dikenakan; bilik mesra haiwan kesayangan boleh diminta dengan menghubungi hartanah melalui nombor pada pengesahan tempahan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Kanak-kanak sehingga umur 18 tahun boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran haiwan kesayangan: USD 25.00 setiap penginapan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
langkah-langkah keselamatan perlu dipakai di hartanah untuk tetamu tanpa vaksinasi COVID-19.

Perkara yang kami harus menyebut

Akses kolam renang tersedia dari 10:00 hingga 22:00
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan

Hartanah juga dikenali sebagai

Quinta Inn Sherman
Quinta Sherman
Sherman La Quinta
Quinta Wyndham Sherman Hotel
Quinta Wyndham Sherman
Hotel La Quinta by Wyndham Sherman Sherman
Sherman La Quinta by Wyndham Sherman Hotel
Hotel La Quinta by Wyndham Sherman
La Quinta by Wyndham Sherman Sherman
Quinta Wyndham Hotel
Quinta Wyndham
La Quinta Inn & Suites by Wyndham Sherman Hotel
La Quinta Inn & Suites by Wyndham Sherman Sherman
La Quinta Inn & Suites by Wyndham Sherman Hotel Sherman
La Quinta Inn Suites Sherman
La Quinta by Wyndham Sherman
La Quinta Inn & Suites by Wyndham Sherman Hotel
La Quinta Inn & Suites by Wyndham Sherman Sherman
La Quinta Inn & Suites by Wyndham Sherman Hotel Sherman

Soalan lazim

Adakah La Quinta Inn & Suites by Wyndham Sherman mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka. Akses kolam dari 10:00–22:00.

Adakah La Quinta Inn & Suites by Wyndham Sherman mesra haiwan kesayangan?

Ya, hotel ini membenarkan kucing dan anjing (had 2 ekor) dengan berat maksimum sehingga 34 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak USD25.00 setiap penginapan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi. Beberapa sekatan mungkin dikenakan, jadi sila hubungi hartanah untuk mendapatkan butiran lanjut.

Berapakah fi parkir di La Quinta Inn & Suites by Wyndham Sherman?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di La Quinta Inn & Suites by Wyndham Sherman?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di La Quinta Inn & Suites by Wyndham Sherman?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya La Quinta Inn & Suites by Wyndham Sherman?

Terletak di Sherman, hotel ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari Shafer Crossing, Sherman Town Center dan Sherman Commons. TMC Behavioral Health Center dan La Salle Plaza juga dalam jarak 15 minit berjalan kaki.

La Quinta Inn & Suites by Wyndham Sherman Ulasan

Ulasan

8.8

Cemerlang

Penilaian 10 - Cemerlang. 46 daripada 68 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 11 daripada 68 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 5 daripada 68 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 68 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 4 daripada 68 ulasan

8.6/10

Kebersihan

9.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

9.0/10

Kemudahan

8.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.6/10

Mesra alam

Ulasan

2/10 Teruk

Jake

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Had baby cockroaches
Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Louis

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The last at the front desk named Helena had excellent customer service and was very helpful during my visit
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

David

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Great value for the money
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Paula

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I thought every thing was great about our visit!!!!
Menginap 3 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Robert, San Antonio

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
More than adequate except for the cold coffee at the breakfast bar
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Caleb

Menginap 1 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Krystal, Brenham

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It is finr for a night or so.. you can hear other people in the halls and in the rooms. Ac is ok. Not great. Does not get cold cold.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Coy, Longview

Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

James

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Slow elevator
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

4/10 Lemah

Donald

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
This was our second time staying here ad to our surprise we ended up wit multiple bed bug bites that presented themselves the day after we go home. AS a result I would not recommend this hotel nor will I ever stay here again.
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Gregorio

Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Joshua

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
very nice and new, breakfast was good
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Christopher

Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Mason, Durango

Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Gregorio

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I liked the interior design
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Gregorio

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I liked the joyful modern interior design
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Gabriela

Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Priscila

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good
Menginap 1 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

Valerie

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Beware of this Wyndham/LaQuinta! The overall appearance from the highway looks nice. The closer you get, the more it becomes like lipstick on a pig. Lobby shines like a new penny. Then corridors become dirty pathways. Elevator was reminiscent of a freight box, walls were smeared and aluminum protective coating tape wasn’t even removed from last repairs. It malfunctioned once during our stay. Handicapped bathing chairs were scattered about the property outside for employees smoking breaks. Ground covered with cigarette butts. Locking side doors weren’t locked on three different days. Customer safety disregarded! Garden walkways around pool had incomplete areas allowing for trips and falls. Garden beds are either green with weeds or dirt bare. Beware that you MUST ask for daily maid service!! You must request a hairdryer!! Neither was told to us upon checkin!! We were there 5 nights. The room was cool when temp set at 65 on the window unit. The room has more lipstick. Nice at first, then the ugly shows through. Couldn’t close the dual doors to the bathroom because of the paint scraping and shaving off each door. Floor tile wasn’t cleaned after painting. Puddles and drips all over. Pencil markings on wall for accessory placement. Even though we had not requested daily maid service (for a 5 night stay) someone came in the first 4 days and left towels and little bitty bottles of shampoo and shower gel. They didn’t clean the room, the bath or take the trash.
Unsafe
Unsightly. Lack of care
Room accessiblity chairs strewn around.
Employee breaks smoking pens at entry doors.
Menginap 5 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Ruben

Menginap 3 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

John

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Falon

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
A few structure damages but it’s nice. I stayed at a Hilton inn up the street yesterday and paid so much more and this hotel was so much better. I’d definitely recommend this one over Hilton inn
Menginap 1 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Melinda

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Front desk and service at this property was friendly and helpful but many things about this property and the cleanliness of the rooms and property are lacking. There are some attempts to renovate, but it just doesn’t compensate for the employees standing around complaining and smoking and the general lack of cleanliness around the property and the rooms. Bathroom smelled of urine very strong, hair all over shower walls that wasn’t cleaned. I would not return to stay here and am surprised at the good reviews.
Menginap 3 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Tierra

Menginap 1 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

Abigail

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
I arrived after the 3 PM check-in time and was told our room wasn’t ready yet, and that no handicap-accessible rooms were available - even though I had reserved one. They said it would be about 20 minutes, so I left and came back. When I returned, the room was ready — or so I thought. I walked in and found that it was already occupied. I had to go back to the front desk and was given a different room. This one, luckily, wasn’t occupied, but it wasn’t clean either. The coffee pot had mold inside, and the light switch looked like it had mold on it too. After complaining at checkout, the manager did call at the end of his shift, but I unfortunately missed it. He left a VM stating he will call me back tomorrow and hopefully this situation can be fixed. Overall, it was a pretty frustrating and uncomfortable experience.
Menginap 1 malam pada Jun 2025