Hotel dos Zimbros
Hotel mesra keluarga yang terdapat spa perkhidmatan penuh dan pusat kecergasan
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hotel dos Zimbros





Ulasan
8.0 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM757
RM802 jumlah
termasuk cukai & fi
22 Jul - 23 Jul
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 1 daripada 1 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Double or Twin Room

Standard Double or Twin Room
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)
Sorotan
Balkoni berperabot
Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Facho de Azóia - Cabo Espichel, Sesimbra, 2970-335
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

SANA Sesimbra Hotel
SANA Sesimbra Hotel
- Kolam
- Termasuk sarapan
- Wi-fi percuma
- Restoran
9.0 daripada 10, Hebat, 707 ulasan
Harga ialah RM785
RM832 jumlah
termasuk cukai & fi
20 Jul - 21 Jul
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Bayaran katil lipat simpan: EUR 35.0 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Perkara yang kami harus menyebut
Kolam bermusim akan dibuka dari 15 Oktober hingga 15 Mei
Hartanah juga dikenali sebagai
Dos Zimbros
Dos Zimbros Sesimbra
Hotel Dos
Hotel Dos Zimbros
Hotel Dos Zimbros Sesimbra
Hotel Zimbros
Zimbros
Hotel dos Zimbros Hotel
Hotel dos Zimbros Sesimbra
Hotel dos Zimbros Hotel Sesimbra
Soalan lazim
Hotel dos Zimbros Ulasan
Ulasan
8.0
Sangat Baik
8.4/10
Kebersihan
7.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.0/10
Kemudahan
7.8/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.8/10
Mesra alam
Ulasan
25 Ogo 2024
Menginap 3 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
carla
Pengembara perniagaan
6 Dis 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
carla
Menginap 1 malam pada Dis 2023
10/10 Cemerlang
Vânia Cristina Freitas
2 Jan 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Vânia Cristina Freitas
Menginap 1 malam pada Dis 2022
10/10 Cemerlang
Dorli
10 Jul 2022
Dorli
Menginap 8 malam pada Jul 2022
10/10 Cemerlang
Ana
2 Jul 2022
Ana
Menginap 1 malam pada Jul 2022
10/10 Cemerlang
Nelida
30 Mei 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nelida
Menginap 2 malam pada Mei 2022
8/10 Baik
ROGER
2 Apr 2022
ROGER
Menginap 3 malam pada Mac 2022
10/10 Cemerlang
Rui
1 Dis 2021
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Rui
Menginap 2 malam pada Nov 2021
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
23 Mei 2021
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mei 2021
8/10 Baik
Maria
8 Ogo 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Maria
Menginap 1 malam pada Ogo 2020
10/10 Cemerlang
Carlos Manuel
13 Jul 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Carlos Manuel
Menginap 1 malam pada Jul 2020
8/10 Baik
Antonio
22 Jun 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Antonio
Menginap 1 malam pada Jun 2020
10/10 Cemerlang
jignesh
6 Mac 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
jignesh
Menginap 7 malam pada Feb 2020
2/10 Teruk
ANTONIO
2 Mac 2020
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Terrible
ANTONIO
Menginap 2 malam pada Feb 2020
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama pasangan
29 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Feb 2020
6/10 Boleh diterima
Pedro rlcedio
8 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Pedro rlcedio
Menginap 1 malam pada Okt 2019
8/10 Baik
Louise
14 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Calm destination
Louise
Menginap 2 malam pada Ogo 2019
10/10 Cemerlang
Carla
21 Dis 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Zimbros *****
Carla
Menginap 1 malam pada Dis 2017
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
30 Okt 2017
Sukakan: Kebersihan
Vale pelo local envolvente. Serviços a melhorar.
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Okt 2017
10/10 Cemerlang
Susana
14 Okt 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Estadia em família


Susana
Menginap 2 malam pada Okt 2017
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
2 Ogo 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jul 2017
6/10 Boleh diterima
Carlos
26 Okt 2016
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Falta atenção à manutenção
Carlos
4/10 Lemah
Miguel
16 Sep 2016
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Miguel
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
12 Sep 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
6/10 Boleh diterima
charly, Madrid
30 Ogo 2016
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik