Posthotel

Hartanah 3.0 bintang
Hartanah di Valle Aurina terdapat sarapan percuma dan sebuah kelab kesihatan

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Posthotel

Single Room | Balkoni
Taman
Sarapan, makan tengah hari, makan malam dihidangkan; masakan tempatan
Taman
Pemandangan darat dari hartanah

Ulasan

7.6 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Gim
  • Termasuk sarapan
  • Dobi
  • Mesra haiwan kesayangan

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik

Single Room

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Duvet bulu kapas
Bidet
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Room, 1 Katil Kelamin (Double)

Sorotan

Balkoni
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Duvet bulu kapas
Bidet
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Ahrntalerstrasse 47, Valle Aurina, BZ, 39030

Tempat berdekatan

  • Gondola Speikboden - 4 min memandu - 4.1 km
  • Kawasan Ski Klausberg - 8 min memandu - 7.0 km
  • Gondola Klausberg - 9 min memandu - 8.1 km
  • Lembah Tures dan Aurina - 9 min memandu - 8.1 km
  • Air Terjun Riva - 11 min memandu - 8.3 km

Bergerak

  • Stesen Brunico/Bruneck - 21 minit memandu
  • Lapangan Terbang Valerio Catullo (VRN), Itali - 174 minit memandu

Restoran

  • ‪Rosmarin - ‬5 min memandu
  • ‪Icebar Sand - ‬6 min memandu
  • ‪Hexnkessl - ‬8 min memandu
  • ‪Kraeuterrestaurant Arcana - ‬14 min memandu
  • ‪Konditorei Cafè Röck - ‬5 min memandu

Tentang hartanah ini

Posthotel

Hartanah di pergunungan
Manfaatkan sarapan bufet percuma, teres dan taman di Posthotel. Untuk masa rehat dan ketenangan, lawati sauna atau bilik wap. Restoran di tapak menawarkan sarapan, makan tengah hari dan makan malam. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan taman permainan dan kemudahan dobi.
Manfaat lain termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Pengangkutan ulang-alik stesen kereta api percuma, peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan dan hartanah bebas asap rokok
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu adalah dilengkapkan perabot secara berasingan dan disertakan dengan keselesaan seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Gebar bulu kapas dan katil bayi/kot (surcaj)
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi dan bidet
  • 32-inci TV skrin rata dengan saluran satelit
  • Balkoni, sistem pemanasan dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Jerman, Bahasa Itali

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam (surcaj)
  • Pengangkutan pengambilan di stesen kereta api percuma
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia setiap hari
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Aktiviti menarik

  • Bilik wap
  • Kelab kesihatan
  • Sauna
  • Taman permainan

Mesra keluarga

  • Katil bayi (surcaj)
  • Kemudahan dobi
  • Taman permainan

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)

Kawasan luar

  • Di pergunungan
  • Taman
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Tiada lif

Lain-lain

  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Gebar bulu kapas
  • Katil bayi (surcaj)

Bilik mandi

  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi

Hiburan

  • TV skrin rata 32-inci dengan saluran satelit

Lain-lain

  • Hiasan berasingan
  • Perabot berasingan
  • Peti besi
  • Sistem pemanasan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 14:00

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:00

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 15 setiap haiwan kesayangan, semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Mangkuk makanan dan air tersedia

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Kanak-kanak sehingga umur 2 tahun boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) boleh disediakan dengan bayaran sebanyak EUR15 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 2.90 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran haiwan kesayangan: EUR 15 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Bayaran katil bayi: EUR 15 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Nombor Pendaftaran Hartanah IT021108A1ISLV9PN8

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasmi daripada the local rating authority.

Hartanah juga dikenali sebagai

Posthotel Inn Valle Aurina
Posthotel Valle Aurina
Posthotel Inn
Posthotel Valle Aurina
Posthotel Inn Valle Aurina

Soalan lazim

Adakah Posthotel mesra haiwan kesayangan?

Ya, haiwan kesayangan dibenarkan di hartanah ini. Terdapat fi sebanyak EUR15 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di Posthotel?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Posthotel?

Daftar masuk bermula jam 14:00.

Apakah masa daftar keluar di Posthotel?

Daftar keluar adalah jam 10:00.

Adakah Posthotel memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang.

Di manakah terletaknya Posthotel?

Terletak di pergunungan, hartanah ini sejauh 0.6 mi (0.9 km) from Muzium Seni Rakyat & Kelahiran Jesus Maranatha dan 3 bt (5 km) dari Kawasan Ski Speikboden dan Gondola Speikboden. Castle Tures adalah 3 bt (4.8 km) jauhnya.

Posthotel Ulasan

Ulasan

7.6

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 8 daripada 23 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 7 daripada 23 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 3 daripada 23 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 4 daripada 23 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 23 ulasan

7.8/10

Kebersihan

7.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.0/10

Kemudahan

7.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.0/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

OK, til en nat

God til prisen, vej støj
Menginap 1 malam pada Jul 2024

4/10 Lemah

Luca

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Il personale è la cucina sono stati proprio di qualità. Quello che è totalmente insufficiente è la camera. Non si può avere in una struttura 3 stelle. Un letto rumoroso e cigolante di pessima qualità. E una Camera che ha un bagno senza finestra né aspiratore. (Agghiacciante)
Menginap 10 malam pada Ogo 2023

10/10 Cemerlang

STEVEN

Menginap 1 malam pada Ogo 2023

10/10 Cemerlang

Genny

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2023

8/10 Baik

Valerio

Struttura senza ascensore e con qualche anno. Buona per brevi soggiorni
Menginap 1 malam pada Jul 2023

6/10 Boleh diterima

Christian

Mengembara bersama haiwan kesayangan
Sukakan: Kebersihan
Das Posthotel ist ein Haus, welches schon ein bisschen in die Jahre gekommen. Man kann aber zu gute halten, dass noch ein bisschen den historischen Charme versprüht. Siehe Telefonkabine neben der Rezeption. Ansonsten kann es durch den zügig fließenden Verkehr (insbsondere nachts brettern die Einheimischen extrem durch den Ort) ziemlich laut sein und die Ausfahrt aus den Parkplätzen direkt vorm Haus, sehr gefährlich sein. Frühstückbuffet ist gut, leider der Service beim Frühstücksbuffet, aufgrund Überlastung der Servicekraft, nicht unbedingt erwähnenswert.
Menginap 2 malam pada Ogo 2022

8/10 Baik

Fabio

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Ogo 2022

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Wow, amazing hotel would defenatly stay here again food is great .. parking is good the service is top. Very well situated close to gas station supermarkets but yet in a quite relaxing area.
Menginap 1 malam pada Ogo 2021

10/10 Cemerlang

Lorenza

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

cortesia e professionalità

Ambiente pulito e confortevole, personale cortese.
Menginap 2 malam pada Ogo 2020

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Vacanza Agosto 2020

In generale direi che ci siamo trovati bene, personale disponibile e cordiale, cibo di qualità ed abbondante.Unico punto a sfavore è la posizione in quanto si trova sulla strada di fondovalle, abbastanza trafficata in questo periodo.
Menginap 3 malam pada Ogo 2020

6/10 Boleh diterima

Johann

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 6 malam pada Sep 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sehr netter Service
Menginap 1 malam pada Jul 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Menginap 1 malam pada Jul 2019

4/10 Lemah

Helma

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 9 malam pada Dis 2018

6/10 Boleh diterima

Fondazione

Sukakan: Kebersihan
Menginap 1 malam pada Okt 2017

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Accogliente albergo nella splendida Valle Aurina

Camera spaziosa con arredamento e pavimento nuovi. Bagno con vasca di non recente ristrutturazione ma pulito. Ottima accoglienza e gentilezza. Buona colazione e cena. Unici nei, manca l'ascensore ed è troppo vicino alla strada che d'estate e' abbastanza trafficata. Ottimo rapporto qualità/prezzo.
Menginap 1 malam pada Ogo 2017

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Wie Bilder täuschen können!

Mails wurden nicht beantwortet. Rezeption war bei Anreise nicht besetzt. Erst nach viertelstündigem Suchen unsererseits wurde eine Angestellte im Keller gefunden. Zimmer war nicht vollständig vorbereitet, obwohl seit Buchung (1 Monat im Voraus) bekannt war, dass wir mit Kind anreisen werden. Zimmer zweckmäßig eingerichtet. Jedoch Textilien sehr schmuddelig, teilweise sogar verschmutzt (Betten, Handtücher, Gardinen ...). Im Bad fehlte der Duschvorhang an der Badewanne, sodass das Bad nach dem Duschen erst einmal von uns trocken gelegt werden musste. Auch Haken für Handtücher suchte man im Bad vergebens. Fernbedienung des Fernsehers funktionierte nicht, Batterien leer. Fenster waren auch schon länger nicht mehr geputzt worden. Das so hochgelobte 3-Gänge-Wahl-Menü aus regionalen Speisen entpuppte sich als lieblos angerichtetes, lauwarmes, geschmackloses Dosen-Etwas, welches keinerlei frische und regionale Zutaten enthielt. Auch das angekündigte reichhaltige Salatbuffet erwies sich als sehr enttäuschend. Die Speisekarte war ein liebloser Ausdruck auf zerknüddeltem Papier. Die Tische (im Internet noch wunderschön auf den Bildern anzusehen) waren weder liebevoll eingedeckt, noch waren die Tischdecken sauber. Zwar wurde uns auf Wunsch ein anderes Gericht serviert, doch leider fehlten auch hier irgendwelche Gewürze und eine nette Anrichtung. Auch das Frühstücksbuffet war enttäuschend, hatten uns etwas anderes aufgrund der Beschreibungen vorgestellt. Auch hier wieder Unsauberkeit.

4/10 Lemah

Wiegand, Bickenbach

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Service, Freundlichkeit und Buchungsrealisierung waren eher schlecht, zugesagte Serviceleistungen wurden nur recht und schlecht realisiert, Personal war unfreundlich, Zimmerausstattung alt, WLAN erst am 3. Tag, Essen naja eher mäßig, bin ich aus Südtirol ganz anders gewohnt.

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

kein service, wenig personal, veraltete einrichtun

Der Check-In war minutenlang nicht möglich, da das Personal um 18:30 Uhr bereits Feierabend gemacht hatte und nur noch die Kellnerin da war. Sauna wurde bereits früh abgeschaltet. Essen war sehr einfach und unkoordiniert. Dessert blieb leider keines für uns übrig, da sich die ersten Gäste bereits alles genommen hatten. Kellnerin war freundlich und bemüht. Bett war angenehm.

8/10 Baik

Fred, Dresden

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Sehr freundliches Personal

Der Service sehr freundlich und das Essen in der Halbpension ist eine besondere Erwähnung wert. Einzig die Balkontür lies sich nicht dicht schließen, so dass der Straßenlärm störte.

10/10 Cemerlang

VALENTINO

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik