Galeri foto untuk Hotel Royal





Ulasan
8.2 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM817
RM907 jumlah
termasuk cukai & fi
26 Okt - 27 Okt
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Lihat semua foto untuk Double Room

Double Room
Sorotan
Sistem pemanasan
TV
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Alatan memasak/pinggan mangkuk
Cerek elektrik
Saluran kabel
Peti besi
Lihat semua foto untuk Pangsapuri Satu Bilik

Pangsapuri Satu Bilik
Sorotan
Ruang duduk berasingan
Sistem pemanasan
Dapur kecil
Peti sejuk
TV
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Ketuhar gelombang mikro
Lihat semua foto untuk Pangsapuri Dua Bilik

Pangsapuri Dua Bilik
Sorotan
Ruang duduk berasingan
Sistem pemanasan
Dapur kecil
Peti sejuk
TV
2 bilik tidur
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Genstestraat 11-13, Sas van Gent, 4551 CC
Tentang hartanah ini
Hotel Royal
Hartanah serupa

Hotel Café Restaurant Dallinga
Hotel Café Restaurant Dallinga
- Termasuk sarapan
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
- Restoran
8.0 daripada 10, Sangat Baik, 41 ulasan
Harga ialah RM628
RM685 jumlah
termasuk cukai & fi
19 Okt - 20 Okt
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.67 seorang semalam
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 15.00 untuk dewasa dan EUR 10 untuk kanak-kanak
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 15 setiap haiwan kesayangan
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
- Bayaran katil bayi: EUR 10.0 semalam
- Bayaran katil lipat simpan: EUR 40.0 semalam
- Makan malam dihoskan: EUR27.50
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Caj atau dasar pembatalan istimewa boleh dikenakan bagi tempahan kumpulan (lebih daripada 8 bilik untuk hartanah / tarikh penginapan yang sama)
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini tidak mempunyai pengadaran Lembaga Pelancong Belanda. Untuk manfaat pelanggan kami, kami telah memberikan pengadaran berdasarkan sistem pengadaran kami.
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel Royal Sas van Gent
Royal Sas van Gent
Hotel Royal Hotel
Hotel Royal Sas van Gent
Hotel Royal Hotel Sas van Gent
Soalan lazim
Ulasan
Hotel Royal Ulasan
8.2
Sangat Baik
8.4
Kebersihan
7.4
Lokasi
8.4
Kakitangan & perkhidmatan
8.6
Mesra alam
8.0
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
5 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Sep 2024
8/10 Baik
Rianne
Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
30 Jul 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Rianne
Menginap 1 malam pada Jul 2023
10/10 Cemerlang
anne
21 Mei 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
anne
Menginap 1 malam pada Mei 2023
10/10 Cemerlang
Hellwig
20 Mac 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hellwig
Menginap 4 malam pada Mac 2023
10/10 Cemerlang
Jean-Claude
Pengembara perniagaan
9 Feb 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jean-Claude
Menginap 9 malam pada Jan 2023
8/10 Baik
Adam
Pengembara perniagaan
5 Feb 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Adam
Menginap 5 malam pada Jan 2023
8/10 Baik
Garry
29 Nov 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Garry
Menginap 2 malam pada Nov 2022
10/10 Cemerlang
Jean-Claude
Pengembara perniagaan
24 Nov 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jean-Claude
Menginap 8 malam pada Nov 2022
8/10 Baik
David
Pengembara perniagaan
14 Nov 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
David
Menginap 5 malam pada Nov 2022
8/10 Baik
Karin
7 Mac 2022
Karin
Menginap 1 malam pada Feb 2022
8/10 Baik
Stefano
Pengembara perniagaan
8 Okt 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excellent Stay
Stefano
Menginap 1 malam pada Okt 2021
10/10 Cemerlang
Carolina
Pengembara perniagaan
23 Sep 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Recommended
Carolina
Menginap 1 malam pada Jul 2021
8/10 Baik
Yves
11 Sep 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sauber, modern, am WE ggf. etwas lauter
Yves
Menginap 1 malam pada Sep 2021
8/10 Baik
Rene
Mengembara bersama keluarga
18 Ogo 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Rene
Menginap 1 malam pada Ogo 2021
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
9 Dis 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Dis 2020
10/10 Cemerlang
Tim
Pengembara perniagaan
19 Okt 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Mooi hotel met erg vriendelijk personeel
Tim
Menginap 1 malam pada Okt 2020
10/10 Cemerlang
Sophie
3 Sep 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Boven verwachtingen
Sophie
Menginap 2 malam pada Ogo 2020
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
31 Ogo 2020
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Ogo 2020
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
14 Ogo 2020
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Ogo 2020
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
10 Ogo 2020
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Ogo 2020
10/10 Cemerlang
Eefje, Amersfoort
Mengembara bersama kumpulan
7 Ogo 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Eefje
Menginap 2 malam pada Jul 2020
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
3 Ogo 2020
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jul 2020
4/10 Lemah
Pengembara yang disahkan
3 Ogo 2020
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Jul 2020
10/10 Cemerlang
Derya
Mengembara bersama keluarga
20 Jul 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Derya
Menginap 1 malam pada Jul 2020
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
14 Jul 2020
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jul 2020