Radisson Blu São Paulo
Hotel mewah yang terdapat pusat kecergasan dan bilik wap
Galeri foto untuk Radisson Blu São Paulo





VIP Access
Ulasan
9.2 daripada 10
Hebat
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM671
RM705 jumlah
termasuk cukai & fi
1 Jan - 2 Jan 2026
Nikmati lebih banyak apabila anda menjadi ahli
- Jimat 15% atau lebih lagi pada hartanah VIP Access terpilih apabila anda menjangkau tingkat Silver atau lebih tinggi
- Nikmati perkhidmatan dengan kualiti dinilai tinggi dan luar biasa
- Nikmati faedah penginapan di hartanah terpilih, serta naik taraf bilik percuma, daftar masuk awal dan daftar keluar lewat apabila tersedia
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 8 daripada 8 bilik
Lihat semua foto untuk Superior Twin

Superior Twin
9.0 daripada 10
Hebat
(10 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV Pintar
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Lihat semua foto untuk Luxo King

Luxo King
9.0 daripada 10
Hebat
(22 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV Pintar
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Lihat semua foto untuk Luxo Twin

Luxo Twin
8.0 daripada 10
Sangat baik
(2 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV Pintar
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Lihat semua foto untuk Business Class King

Business Class King
9.0 daripada 10
Hebat
(7 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV Pintar
Langsir/tirai gelap terus
Jubah mandi
Pengering rambut
Lihat semua foto untuk Business Class Twin

Business Class Twin
9.2 daripada 10
Hebat
(5 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV Pintar
Langsir/tirai gelap terus
Jubah mandi
Pengering rambut
Lihat semua foto untuk Superior King

Superior King
9.4 daripada 10
Luar biasa
(43 ulasan)
Sorotan
Balkoni
Kalis bunyi
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV Pintar
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Lihat semua foto untuk Quarto Premium com Cama King-size

Quarto Premium com Cama King-size
9.0 daripada 10
Hebat
(7 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV Pintar
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Lihat semua foto untuk Royal Suite, 1 Katil Raja (King) dengan Katil Sofa, City View

Royal Suite, 1 Katil Raja (King) dengan Katil Sofa, City View
Sorotan
Ruang makan berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Tab panas persendirian tertutup
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV Pintar
Anda juga mungkin menyukai
Iklan

Qoya São Paulo Paulista, Curio Collection by Hilton
Vila Mariana
- Kolam
- Spa
- Mesra haiwan kesayangan
- Wi-fi percuma
9.4 daripada 10, Luar Biasa, 372 ulasan
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Av. Cidade Jardim, 625, São Paulo, SP, 01453-000
Tentang hartanah ini
Radisson Blu São Paulo
Hartanah serupa

Grand Mercure SP Itaim Bibi
Grand Mercure SP Itaim Bibi
- Kolam
- Mesra haiwan kesayangan
- Wi-fi percuma
- Restoran
9.0 daripada 10, Hebat, 886 ulasan
Harga ialah RM546
RM574 jumlah
termasuk cukai & fi
4 Jan - 5 Jan 2026
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira BRL 73.45 untuk dewasa dan BRL 73.45 untuk kanak-kanak
- Fi letak kenderan valet berbumbung: BRL52.5 sehari
- Deposit haiwan kesayangan: BRL 150 sehari
- Bayaran haiwan kesayangan: BRL 160 setiap haiwan kesayangan, sehari
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
- Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
- Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
- Bayaran katil bayi: BRL 158.00 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Caj atau dasar pembatalan istimewa boleh dikenakan bagi tempahan kumpulan (lebih daripada 8 bilik untuk hartanah / tarikh penginapan yang sama)
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah tempat letak kenderaan di tapak hartanah
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, dan sistem keselamatan
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Safety Protocol (Radisson)
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Perkara yang kami harus menyebut
Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Akses kolam renang tersedia dari 6:00 hingga 22:00
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)
Hartanah juga dikenali sebagai
Faria Lima
Radisson Faria
Radisson Blu São Paulo Hotel
Radisson Faria Lima Hotel
Radisson Faria Lima Hotel Sao Paulo
Radisson Faria Lima Sao Paulo
Radisson Faria Lima Hotel Sao Paulo Brazil
Radisson Sao Paulo
Sao Paulo Radisson
Radisson Blu São Paulo
Radisson Blu São Paulo Hotel
Radisson Blu São Paulo São Paulo
Radisson Blu São Paulo Hotel São Paulo
Soalan lazim
Radisson Blu São Paulo Ulasan
Ulasan
9.2
Hebat
9.4/10
Kebersihan
9.4/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.0/10
Kemudahan
8.8/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.0/10
Mesra alam
Ulasan
Pengembara perniagaan
2 Dis 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Nov 2025
10/10 Cemerlang
Stacey
Mengembara bersama pasangan
24 Nov 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Stacey
Menginap 3 malam pada Nov 2025
10/10 Cemerlang
ronan
24 Nov 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
ronan
Menginap 4 malam pada Nov 2025
4/10 Lemah
Daniel
21 Nov 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Daniel
Menginap 1 malam pada Nov 2025
10/10 Cemerlang
Richard
26 Okt 2025
Richard
Menginap 3 malam pada Okt 2025
10/10 Cemerlang
Francisco
25 Okt 2025
Francisco
Menginap 5 malam pada Okt 2025
10/10 Cemerlang
Christopher
15 Okt 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Christopher
Menginap 3 malam pada Okt 2025
10/10 Cemerlang
Cesar
14 Okt 2025
Cesar
Menginap 3 malam pada Okt 2025
10/10 Cemerlang
Alfredo
9 Okt 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Alfredo
Menginap 3 malam pada Okt 2025
10/10 Cemerlang
Charles
9 Okt 2025
Charles
Menginap 1 malam pada Okt 2025
8/10 Baik
colleen
Mengembara bersama keluarga
5 Okt 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
colleen
Menginap 3 malam pada Sep 2025
10/10 Cemerlang
Lore
Pengembara perniagaan, Mengembara bersama kumpulan
11 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Lore
Menginap 5 malam pada Sep 2025
10/10 Cemerlang
Valdir
Pengembara perniagaan
5 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Valdir
Menginap 2 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Mauro
4 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Mauro
Menginap 2 malam pada Sep 2025
10/10 Cemerlang
Elton j
Mengembara bersama keluarga
4 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Elton j
Menginap 2 malam pada Sep 2025
10/10 Cemerlang
carlos
4 Sep 2025
carlos
Menginap 1 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Thales
Mengembara bersama keluarga
3 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Thales
Menginap 4 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Joaquin
Pengembara perniagaan
3 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Joaquin
Menginap 3 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Gustavo
Mengembara bersama keluarga
2 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Gustavo
Menginap 3 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Thales Fidel
Mengembara bersama keluarga
2 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excelente atendimento e conforto dos quartos!
Thales Fidel
Menginap 4 malam pada Ogo 2025
8/10 Baik
Thaissa
1 Sep 2025
Thaissa
Menginap 2 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
THIAGO
Pengembara perniagaan
1 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
THIAGO
Menginap 3 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Thaísa
Mengembara bersama kumpulan
31 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Thaísa
Menginap 2 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Bruno
Pengembara perniagaan
30 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bruno
Menginap 3 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
GABRIELA
27 Ogo 2025
GABRIELA
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

















