Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Astron Saint Charbel





Ulasan
8.4 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Deluxe Single Room, 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Single Room, 2 Katil Bujang (Single)
Sorotan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Ketuhar gelombang mikro
Dapur berkongsi/bersama
Lihat semua foto untuk Deluxe Double Room, 1 Katil Kelamin (Double)

Deluxe Double Room, 1 Katil Kelamin (Double)
Sorotan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Ketuhar gelombang mikro
Dapur berkongsi/bersama
Anda juga mungkin menyukai
Iklan

Hampton by Hilton Guarulhos Airport
Taboão
- Termasuk sarapan
- Perkhidmatan pengangkutan lapangan terbang percuma
- Mesra haiwan kesayangan
- Wi-fi percuma
8.8 daripada 10, Terbaik, 2,125 ulasan
Harga ialah RM351
RM365 jumlah
termasuk cukai & fi
3 Okt - 4 Okt
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Rua Barata Ribeiro, 205 - Cerqueira Césa, Sao Paulo, 01308-000
Tentang hartanah ini
Astron Saint Charbel
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Fi letak kenderaan valet: BRL20 sehari
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Perkara yang kami harus menyebut
Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Hartanah juga dikenali sebagai
Riema Saint Charbel
Astron Riema Saint Charbel Hotel Sao Paulo
Riema Saint Charbel Suites Life Hotel
Riema Saint Charbel Suites Life Hotel Sao Paulo
Riema Saint Charbel Suites Life Sao Paulo
Riema Saint Charbel Suites & Life Sao Paulo, Brazil
Astron Riema Saint Charbel Hotel
Astron Riema Saint Charbel Sao Paulo
Riema Saint Charbel Suites Life
Astron Riema Saint Charbel
Hotel Astron Saint Charbel Sao Paulo
Astron Saint Charbel Hotel Sao Paulo
Astron Saint Charbel Sao Paulo
Sao Paulo Astron Saint Charbel Hotel
Astron Saint Charbel Hotel
Hotel Astron Saint Charbel
Astron Riema Saint Charbel
Riema Saint Charbel Suites Life
Astron Saint Charbel Sao Paulo
Astron Saint Charbel Hotel
Astron Saint Charbel Sao Paulo
Astron Saint Charbel Hotel Sao Paulo
Soalan lazim
Astron Saint Charbel Ulasan
Ulasan
8.4
Sangat Baik
8.6/10
Kebersihan
8.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
7.6/10
Kemudahan
8.4/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
Mengembara bersama keluarga
29 Mac 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 3 malam pada Mac 2020
8/10 Baik
ARISTEU
16 Mac 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ponto de atenção
ARISTEU
Menginap 2 malam pada Mac 2020
8/10 Baik
FLAVIO DE
11 Mac 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
FLAVIO DE
Menginap 1 malam pada Mac 2020
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
3 Mac 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Atendimento muito bom.
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Feb 2020
10/10 Cemerlang
DIOGO
Pengembara perniagaan
23 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
DIOGO
Menginap 2 malam pada Feb 2020
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
19 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
Menginap 14 malam pada Feb 2020
10/10 Cemerlang
Hilta
14 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hilta
Menginap 3 malam pada Feb 2020
8/10 Baik
NEIDE
Mengembara bersama keluarga
13 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
NEIDE
Menginap 2 malam pada Feb 2020
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
12 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Manutenção
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Feb 2020
10/10 Cemerlang
Andre
3 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
PREÇO E BENEFÍCIO MUITO BONS
Andre
Menginap 1 malam pada Jan 2020
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
31 Jan 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Jan 2020
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
19 Jan 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Jan 2020
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
2 Jan 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Bom hotel



Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Dis 2019
10/10 Cemerlang
maria rosa
26 Dis 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
muy correcto
maria rosa
Menginap 2 malam pada Dis 2019
10/10 Cemerlang
Suely
Pengembara perniagaan
19 Dis 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Suely
Menginap 1 malam pada Dis 2019
6/10 Boleh diterima
Argemiro
12 Dis 2019
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Argemiro
Menginap 1 malam pada Dis 2019
10/10 Cemerlang
Joandely
Mengembara bersama keluarga
6 Dis 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik




Joandely
Menginap 4 malam pada Dis 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama pasangan
6 Dis 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Nov 2019
8/10 Baik
RENATA
Pengembara perniagaan
2 Dis 2019
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
RENATA
Menginap 1 malam pada Okt 2019
8/10 Baik
Ana Paula
Pengembara perniagaan
1 Dis 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ana Paula
Menginap 1 malam pada Nov 2019
8/10 Baik
Silvio Deleno
Pengembara perniagaan
12 Nov 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Silvio Deleno
Menginap 3 malam pada Okt 2019
8/10 Baik
Kleverson m
Mengembara bersama keluarga
4 Nov 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Kleverson m
Menginap 2 malam pada Okt 2019
10/10 Cemerlang
sonia
Mengembara bersama keluarga
31 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Gracias
sonia
Menginap 1 malam pada Okt 2019
10/10 Cemerlang
Silvia
22 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Muy bueno
Silvia
Menginap 2 malam pada Okt 2019
10/10 Cemerlang
Arthur
6 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Arthur
Menginap 1 malam pada Okt 2019