Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Casa de Pedro





Ulasan
8.6 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Double Room, 1 Katil Kelamin (Double)

Standard Double Room, 1 Katil Kelamin (Double)
Sorotan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Ketuhar gelombang mikro
Bar mini
Lihat semua foto untuk Economy Room

Economy Room
Sorotan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian berasingan
Ketuhar gelombang mikro
Bar mini
Saluran kabel
Lihat semua foto untuk Triple Room

Triple Room
Sorotan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Ketuhar gelombang mikro
Bar mini
Lihat semua foto untuk Standard Twin Room, 2 Katil Bujang (Single), Pool Access

Standard Twin Room, 2 Katil Bujang (Single), Pool Access
Sorotan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Ketuhar gelombang mikro
Bar mini
Saluran kabel
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Rua D Pedro I, 36, Vila Belmiro, Santos, SP, 11075-550
Tentang hartanah ini
Casa de Pedro
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan Eropah: kira-kira BRL 18.00 seorang
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: BRL 250 setiap kenderaan (sehala)
- Bayaran katil lipat simpan: BRL 70.0 sehari
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Transaksi tanpa tunai tersedia
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Dasar hartanah ini menolak tempahan tertentu untuk tujuan acara atau pesta berkumpulan, termasuk pesta untuk lelaki/bujang dan untuk wanita/belum bersuami sebelum perkahwinan
Akses kolam renang tersedia dari 8:00 hingga 20:00
Kanak-kanak berumur 18 tahun ke bawah tidak dibenarkan di hartanah ini
Sesetengah kemudahan mungkin mempunyai akses yang terhad; tetamu boleh menghubungi hartanah untuk mendapatkan butiran dengan menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hartanah juga dikenali sebagai
Casa Pedro Guesthouse Santos
Homestay Sua Casa Hostel
Homestay Sua Casa Hostel Santos
Homestay Sua Casa Santos
Casa Di Pietro House Santos
Casa Di Pietro Santos
Casa Pedro Santos
Casa De Pedro Santos
Casa de Pedro Santos
Casa de Pedro Guesthouse
Casa de Pedro Guesthouse Santos
Soalan lazim
Casa de Pedro Ulasan
Ulasan
8.6
Cemerlang
9.2/10
Kebersihan
8.4/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
10 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Ogo 2019
10/10 Cemerlang
Bárbara
4 Jan 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ótima
Bárbara
Menginap 1 malam pada Dis 2018
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
31 Dis 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Dis 2018
10/10 Cemerlang
Ana
27 Nov 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
PROXIMIDADE ESTADIO SHOW DE BOCA
Ana
Menginap 1 malam pada Nov 2018
10/10 Cemerlang
Anara
19 Nov 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Todos precisam conhecer a Casa de Pedro
Anara
Menginap 1 malam pada Nov 2018
8/10 Baik
Eric
11 Sep 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Eric
Menginap 3 malam pada Sep 2017
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
22 Mei 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bom bom. Em tudo tem amor.
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Beatriz, Guarujá
7 Mei 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
O lugar é muito agradável!
Beatriz
8/10 Baik
Nelio
5 Mac 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nelio
10/10 Cemerlang
Leandro
1 Mac 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Leandro
8/10 Baik
LINO
18 Feb 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
LINO
8/10 Baik
Heitor D
4 Dis 2016
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ótimo custo benefício
Heitor D
4/10 Lemah
Adriana Nogueira
4 Okt 2016
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Adriana Nogueira
10/10 Cemerlang
Marília
18 Jun 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Marília
6/10 Boleh diterima
Marcio, São Paulo
3 Apr 2016
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Em reformas
Marcio
8/10 Baik
Eduardo, Belém
28 Mac 2016
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Diferente..muito bom
Eduardo
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
19 Mac 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excelente Hotel
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
AILTON
6 Mac 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
AILTON
8/10 Baik
NATASHA, Piracicaba
27 Jan 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Muito bom
NATASHA
10/10 Cemerlang
Suzi Darley, Teófilo Otoni
24 Jan 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Qualidade do serviço
Suzi Darley
10/10 Cemerlang
Marcos, paulinia
10 Mac 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
perfeito
Marcos
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
13 Jan 2015
Sukakan: Kebersihan
Pengembara yang disahkan
6/10 Boleh diterima
Acilio, São José do Rio Preto
5 Jan 2015
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Não é Hotel
Acilio
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
18 Nov 2014
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
27 Okt 2014
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik