Hotel Oasi
Hotel terdapat sarapan percuma, berhampiran Pantai Macari
Galeri foto untuk Hotel Oasi





Ulasan
9.0 daripada 10
Hebat
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Double Room

Double Room
8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LCD
Peralatan tempat tidur premium
Bidet
Jubah mandi
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Lihat semua foto untuk Triple Room

Triple Room
Sorotan
Laman dalam berperabot
Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LCD
Katil bayi/kot
Peralatan tempat tidur premium
Bidet
Jubah mandi
Lihat semua foto untuk Quadruple Room

Quadruple Room
Sorotan
Laman dalam berperabot
Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LCD
Katil bayi/kot
Peralatan tempat tidur premium
Bidet
Jubah mandi
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Via Calazza 1, San Vito Lo Capo, TP, 91010
Tentang hartanah ini
Hotel Oasi
Hartanah serupa

Cala dell'Arena
Cala dell'Arena
- Kolam
- Mesra haiwan kesayangan
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
8.4 daripada 10, Sangat Baik, 238 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Makan Malam Gala Malam Krismas (24 Disember) bagi setiap orang dewasa: EUR 50
- Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap orang dewasa: EUR 65
- Cukai bandar raya dikenakan dan akan dikutip di hartanah. Cukai ini dilaraskan mengikut musim dan mungkin tidak dikenakan sepanjang tahun. Pengecualian atau pengurangan lain boleh dikenakan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan yang diterima selepas membuat tempahan.
- Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Disember - 31 Mac, EUR 0.00 seorang, semalam, sehingga 10 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak berumur bawah 10 tahun tahun.
- Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 April - 30 November, EUR 2.00 seorang, semalam, sehingga 10 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak berumur bawah 10 tahun tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: EUR 100 setiap kenderaan
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 50 setiap haiwan kesayangan, seminggu
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
- Bayaran katil bayi: EUR 30.0 sehari
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit utama, kad debit, dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Nombor Pendaftaran Hartanah IT081020A148CKZYEH
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasmi daripada the local rating authority.
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel Oasi San Vito Lo Capo
Oasi San Vito Lo Capo
Hotel Oasi Hotel
Hotel Oasi San Vito Lo Capo
Hotel Oasi Hotel San Vito Lo Capo
Soalan lazim
Hotel Oasi Ulasan
Ulasan
9.0
Hebat
8.8/10
Kebersihan
8.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
7.6/10
Kemudahan
8.4/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.4/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama kumpulan
11 Mei 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 2 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Sami
29 Mac 2025
Sami
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Kevin
29 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Kevin
Menginap 10 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
CARL, GODALMING
19 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
CARL
Menginap 7 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
elisabetta
Mengembara bersama pasangan
19 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
elisabetta
Menginap 7 malam pada Sep 2024
6/10 Boleh diterima
Federico
3 Sep 2024
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Federico
Menginap 2 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
CLAUDIO PIETRO
18 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik



CLAUDIO PIETRO
Menginap 15 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Michael
Mengembara bersama keluarga
10 Sep 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Michael
Menginap 7 malam pada Sep 2023
10/10 Cemerlang
Gabriella
Mengembara bersama pasangan
17 Jul 2023
Gabriella
Menginap 3 malam pada Jul 2023
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga
15 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 8 malam pada Ogo 2019
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
23 Jun 2019
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Jun 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama pasangan
8 Jun 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 4 malam pada Jun 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama pasangan
2 Jun 2019
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mei 2019
10/10 Cemerlang
Diana, Kent london
25 Okt 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Diana
Menginap 4 malam pada Okt 2018
8/10 Baik
Horst, München
23 Okt 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Horst
Menginap 5 malam pada Okt 2018
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
26 Jul 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Jul 2018
6/10 Boleh diterima
Pina, Roma
20 Sep 2017
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Hotel. fra gli ulivi
Pina
Menginap 6 malam pada Sep 2017
10/10 Cemerlang
giuseppa maria, Torino
20 Jul 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Eccellente primo soggiorno in Sicilia.
giuseppa maria
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
6 Jul 2015
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
paolo
3 Jul 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
hotel gradevole a due passi dal mare
paolo
8/10 Baik
Gino, Belluno
17 Jun 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Un'oasi di tranquillità
Gino
10/10 Cemerlang
ginny, aci castello
11 Jun 2014
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
gentilezza e cortesia
ginny
10/10 Cemerlang
Dani, Torino
4 Okt 2013
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Dani
10/10 Cemerlang
Helen
31 Jul 2012
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
The staff go out of their way to be helpful
Helen
10/10 Cemerlang
Vittorio, Pordenone
29 Jun 2011
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik








