Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hotel Pütia





Ulasan
9.6 daripada 10
Luar Biasa
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Double Room (Morgensonne)

Double Room (Morgensonne)
Sorotan
Balkoni atau laman dalam
Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Katil tambahan/lipat simpan percuma
TV
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Lihat semua foto untuk Quadruple Room (Abendsonne)

Quadruple Room (Abendsonne)
Sorotan
Balkoni atau laman dalam
Kalis bunyi
Sistem pemanasan
TV
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Tab mandi rendaman dalam
Lihat semua foto untuk Standard Room, Annex Building

Standard Room, Annex Building
Sorotan
Balkoni atau laman dalam
Kalis bunyi
Sistem pemanasan
TV
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Tab mandi rendaman dalam
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Antermoia - Str. Sant'Antone 21, San Martino in Badia, BZ, 39030
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Hotel Chalet La Palsa
Hotel Chalet La Palsa
- Termasuk sarapan
- Spa
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
9.6 daripada 10, Luar Biasa, 17 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 3.10 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 15 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 10 setiap haiwan kesayangan, sehari
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
- Bayaran katil bayi: EUR 10.0 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit utama; wang tunai tidak diterima
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api dan alat pertolongan cemas
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasmi daripada the local rating authority.
Hartanah juga dikenali sebagai
Puetia e Dipendenza
Puetia e Dipendenza Hotel
Puetia e Dipendenza Hotel San Martino in Badia
Puetia e Dipendenza San Martino in Badia
Hotel Pütia San Martino in Badia
Hotel Pütia
Pütia San Martino in Badia
Pütia
Hotel Pütia Hotel
Hotel Pütia San Martino in Badia
Hotel Pütia Hotel San Martino in Badia
Soalan lazim
Hotel Pütia Ulasan
Ulasan
9.6
Luar Biasa
9.2/10
Kebersihan
9.4/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.0/10
Kemudahan
9.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
10/10
Mesra alam
Ulasan
22 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 7 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Carl-Johan
Pengembara perniagaan
28 Feb 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Carl-Johan
Menginap 1 malam pada Feb 2024
10/10 Cemerlang
Fernando
Mengembara bersama keluarga
28 Jul 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Fernando
Menginap 1 malam pada Jul 2023
10/10 Cemerlang
rolando
6 Mac 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
rolando
Menginap 1 malam pada Mac 2023
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
21 Sep 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Sep 2020
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama pasangan
20 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Ogo 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
14 Jul 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Personal touch
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Jun 2018
10/10 Cemerlang
Thomas
31 Mac 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Thomas
10/10 Cemerlang
UWE, Essen
5 Jan 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Zum ersten mal und nicht das letzte mal
UWE
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
28 Sep 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Lene Unmack
31 Jul 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
God mad og rigtig pænt hotel.
Lene Unmack
8/10 Baik
Gabi, Bayern
22 Feb 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sehr schönes, familiär geführtes Hotel
Gabi
10/10 Cemerlang
riccardo, Fiumicino (Roma)
24 Jan 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Una piacevole sorpresa
riccardo
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
11 Feb 2014
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan