Le Village Hotel y Cabañas

Hartanah 3.5 bintang
Hotel mesra keluarga yang terdapat sarapan percuma dan perkhidmatan spa

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

8.4 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Termasuk sarapan
  • Spa
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Perkhidmatan bilik
  • Pengemasan
  • Mesra haiwan kesayangan

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 7 daripada 7 bilik

Single Room Standard

  • 18 meter persegi
  • Boleh menampung 2

Double Room Standard

  • 18 meter persegi
  • Boleh menampung 3

Double Room Superior with View

  • 20 meter persegi
  • Boleh menampung 3

Suite Junior

  • 25 meter persegi
  • Boleh menampung 3

Triple Room Standard

  • 20 meter persegi
  • Boleh menampung 4

Standard Double Room, Mountain View

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran kabel
Peti besi
  • Pemandangan gunung
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Chalet Classic with Garden View

  • 70 meter persegi
  • Boleh menampung 6
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Tte. Gral. Roca 820, San Martín de los Andes, Neuquen, 8370

Restoran

  • ‪Ku - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Posta Criolla Villegas - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Down Town Matías - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Dublin South Pub - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Tijuana - ‬5 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Le Village Hotel y Cabañas

Mesra keluarga bagi hotel di pusat bandar raya
Di Le Village Hotel y Cabañas, anda boleh menantikan sarapan bufet percuma, teres dan taman. Manjakan diri anda dengan Urutan sukan atau perkhidmatan spa lain. Kekal terhubung menggunakan Wi-Fi percuma dalam bilik dengan kelajuan 25+ Mbps dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti taman permainan dan bilik arked/permainan.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj), meja/kaunter hadapan 24 jam dan bilik mesyuarat
  • Lif, perabot luar dan Bilik rawatan urut
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Le Village Hotel y Cabañas disertakan dengan kemudahan seperti Wi-fi percuma dan pencetak, serta peti besi dan dinding kalis bunyi.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Kerusi tinggi dan penjagaan anak dalam bilik (surcaj)
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • TV skrin rata dengan saluran kabel
  • Sistem pemanasan, setiap hari dan pencetak

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 25+ Mbps
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang (surcaj)
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri berbumbung selamat percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia
  • Pilihan tempat letak kenderaan di tapak hartanah termasuk bangsal kereta

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia setiap hari 7:30 hingga 10:30

Aktiviti menarik

  • Bilik permainan/arked
  • Taman permainan

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik permainan/arked
  • Kerusi tinggi
  • Penjagaan anak/bayi dalam bilik
  • Permainan kanak-kanak
  • Taman permainan

Kemudahan

  • Buku panduan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • 2 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Pusat persidangan (ruang seluas 350 meter persegi)

Kawasan luar

  • Di kawasan simpanan semula jadi
  • Gril barbeku
  • Perabot luar
  • Taman
  • Teres

Spa

  • 1 bilik rawatan
  • Urutan sukan
  • Urutan tisu dalam
  • Urutan tuaman batu

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • 1 ruang letak kenderaan mudah diakses
  • 2 anak tangga untuk sampai ke pintu masuk
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif (kelebaran pintu 150 sentimeter)
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda (ketinggian 130 sentimeter)
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Susur tangan di tangga (ketinggian 90 sentimeter)
  • Tanjakan pintu masuk depan
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Panduan makan restoran
  • Perkhidmatan bilik

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Kemasukan kunci mudah alih
  • Meja
  • Panggilan tempatan percuma
  • Pencetak
  • Peti besi
  • Sistem pemanasan
  • Skrin tingkap
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:30; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:30

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan boleh menginap percuma
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Anda mungkin diminta untuk membayar caj yang berikut di hartanah: Cukai nilai tambah Argentina (21%). Pengembara bukan pemastautin yang menggunakan kad luar negara atau pindahan bank dan yang menunjukkan pasport dan visa pelancong yang sah mungkin dikecualikan daripada cukai nilai tambah (21%).

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Bilik tetamu bebas-bising tidak dapat dijamin
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai

Perkara yang kami harus menyebut

Tempahan diperlukan untuk rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel y Cabañas Village San Martin de los Andes
Hotel y Cabañas Village
y Cabañas Village San Martin de los Andes
y Cabañas Village
Y Cabanas Le Village
Hotel y Cabañas Le Village Hotel
Hotel y Cabañas Le Village San Martín de los Andes
Hotel y Cabañas Le Village Hotel San Martín de los Andes

Soalan lazim

Adakah Le Village Hotel y Cabañas mesra haiwan kesayangan?

Ya, haiwan kesayangan dibenarkan di hartanah ini.

Berapakah fi parkir di Le Village Hotel y Cabañas?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Le Village Hotel y Cabañas?

Masa mula daftar masuk: 14:30; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Le Village Hotel y Cabañas?

Daftar keluar adalah jam 10:30.

Adakah Le Village Hotel y Cabañas memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang.

Di manakah terletaknya Le Village Hotel y Cabañas?

Hotel mesra keluarga di San Martín de los Andes ini terletak berhampiran pelantar laluan, dalam jarak 10 minit berjalan kaki dari Kasino Magic, Cordillera Ski dan Muzium Che Guavara La Pastera. Parque Nacional Lanin dan Tasik Lácar juga dalam jarak 15 minit berjalan kaki.

Le Village Hotel y Cabañas Ulasan

Ulasan

8.4

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 8 daripada 16 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 5 daripada 16 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 1 daripada 16 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 16 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 16 ulasan

8.8/10

Kebersihan

8.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

9.0/10

Kemudahan

8.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

10/10

Mesra alam

Ulasan

6/10 Boleh diterima

Marcio T

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
O café da manhã tinha poucas opções.
Menginap 2 malam pada Mac 2024

10/10 Cemerlang

ERIC

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Jan 2024

4/10 Lemah

Pablo

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Needs updated. They use a key that needs to be returned to the front desk upon leaving the premises. Blankets very disappointing. Hot water not available when I was there. Very low ceiling you can touch. Fantastic location very convenient for shopping and dining. Service is not in their list of thing to do with clients.
Menginap 2 malam pada Mei 2023

10/10 Cemerlang

Maria

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Muy limpio bonito y bien ubicado
Menginap 1 malam pada Mac 2023

10/10 Cemerlang

Marty

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Courteous and efficient check-in. Hotel accommodated our request for an early check-in. Thank you!
Menginap 1 malam pada Jan 2023

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jan 2020

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Ideally situated in the town, with attached parking. Welcoming staff, good breakfast.
Menginap 1 malam pada Feb 2020

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Feb 2020

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Ligging in het centrum, vriendelijk en behulpzaam personeel, prima ontbijt. Het hotel is gedateerd en de kamers zijn duidelijk aan renovatie toe.
Menginap 1 malam pada Jan 2020

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2020

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice place! Only issue was I booked through Orbitz and shows up and they said they didn't have any rooms. Somehow they found one and we stayed. The room + bathroom were really nice. Breakfast was mostly desserts which could be improved.
Menginap 1 malam pada Dis 2019

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
It started with checking in when the reception have sent us to a closed restaurant (onNew Years day). It continued with a room which had mold in the bathroom and also in the room itself. The room looked like it was not renovated since years. The room had a broken window and a non functional minibar. Plus insects. I have informed the hotel the next morning. They just wiped the mold. That’s it. When we came back in the evening the lady at the front t desk told me talk to them tomorrow. The person on the front desk the next morning didn’t do a thing. I would never sell this room.
Menginap 2 malam pada Jan 2020

10/10 Cemerlang

CARLOS ALBERTO

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Impresionante

Menginap 1 malam pada Sep 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Ótima localização, pertinho de restaurantes e lojas da cidade
Menginap 5 malam pada Ogo 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Menginap 1 malam pada Jul 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Menginap 1 malam pada Mac 2019