Golden Tulip Hotel Central
Hotel mewah yang terdapat 2 restoran dan bar/ruang istirahat
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Golden Tulip Hotel Central





Ulasan
8.8 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM549
RM648 jumlah
termasuk cukai & fi
31 Jul - 1 Ogo
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 8 daripada 8 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Room, 1 Katil Ratu (Queen) (Small)

Standard Room, 1 Katil Ratu (Queen) (Small)
9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Hulu semburan mandi hujan
Lihat semua foto untuk Comfort Room, 2 Katil Bujang (Single), City View

Comfort Room, 2 Katil Bujang (Single), City View
8.6 daripada 10
Cemerlang
(4 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Hulu semburan mandi hujan
Lihat semua foto untuk Junior Suite, 1 Katil Raja (King)

Junior Suite, 1 Katil Raja (King)
Sorotan
Penyaman udara
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Gabungan pancuran/tab mandi
Lihat semua foto untuk Comfort Room, 1 Katil Bujang (Single)

Comfort Room, 1 Katil Bujang (Single)
8.8 daripada 10
Cemerlang
(5 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Hulu semburan mandi hujan
Lihat semua foto untuk Comfort Room, 2 Katil Bujang (Single)

Comfort Room, 2 Katil Bujang (Single)
8.8 daripada 10
Cemerlang
(5 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Hulu semburan mandi hujan
Lihat semua foto untuk Standard Room, 1 Katil Ratu (Queen) (Extra Small)

Standard Room, 1 Katil Ratu (Queen) (Extra Small)
9.0 daripada 10
Hebat
(7 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Hulu semburan mandi hujan
Lihat semua foto untuk Comfort Room, 1 Katil Ratu (Queen)

Comfort Room, 1 Katil Ratu (Queen)
9.6 daripada 10
Luar Biasa
(13 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Katil sofa - kelamin
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Lihat semua foto untuk Suite, 1 Katil Raja (King)

Suite, 1 Katil Raja (King)
Sorotan
Penyaman udara
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Gabungan pancuran/tab mandi
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Burgemeester Loeffplein 98, 's-Hertogenbosch, 5211 RX
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

The Den, ‘s-Hertogenbosch, a Tribute Portfolio Hotel
The Den, ‘s-Hertogenbosch, a Tribute Portfolio Hotel
- Mesra haiwan kesayangan
- Wi-fi percuma
- Restoran
- Penyaman udara
9.2 daripada 10, Hebat, 237 ulasan
Harga ialah RM466
RM557 jumlah
termasuk cukai & fi
27 Jul - 28 Jul
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 4.95 seorang semalam
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 23.5 untuk dewasa dan EUR 11.75 untuk kanak-kanak
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: EUR 150 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 5 orang)
- Bayaran letak kenderaan sendiri: EUR 18.50 semalam (keistimewaan masuk/keluar)
- Deposit haiwan kesayangan: EUR 25 sepenginapan
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 25 setiap haiwan kesayangan, semalam
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
- Bayaran katil bayi: EUR 10.00 semalam
- Bayaran katil lipat simpan: EUR 45.00 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Caj atau dasar pembatalan istimewa boleh dikenakan bagi tempahan kumpulan (lebih daripada 8 bilik untuk hartanah / tarikh penginapan yang sama)
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai hak untuk melakukan prapengesahan kepada kad kredit tetamu sebelum ketibaan.
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Perkara yang kami harus menyebut
Kanak-kanak di bawah umur 16 tahun tidak dibenarkan masuk ke dalam kemudahan kecergasan tanpa pengawasan orang dewasa
Penarafan kebangsaan
Hotelstars Union memberikan pengadaran bintang rasmi untuk hartanah di Belanda. Hartanah ini diberikan penarafan star Superior 4 dan dipaparkan di halaman ini sebagai 4.5 bintang.
Hartanah juga dikenali sebagai
Golden Tulip Central
Golden Tulip Central 's-hertogenbosch
Golden Tulip Hotel Central
Golden Tulip Hotel Central 's-hertogenbosch
Golden Tulip Central
Golden Tulip Hotel Central Hotel
Golden Tulip Hotel Central 's-Hertogenbosch
Golden Tulip Hotel Central Hotel 's-Hertogenbosch
Soalan lazim
Golden Tulip Hotel Central Ulasan
Ulasan
8.8
Cemerlang
9.0/10
Kebersihan
9.2/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.0/10
Kemudahan
8.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.8/10
Mesra alam
Ulasan
14 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
Annemieke
Mengembara bersama keluarga
14 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Annemieke
Menginap 1 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
Esther, Leidschendam
Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama kumpulan
6 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Esther
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Theo en Ineke
Mengembara bersama kumpulan
22 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Theo en Ineke
Menginap 1 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Janneke
Mengembara bersama pasangan
22 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Janneke
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
SARAH
Mengembara bersama kumpulan
21 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
SARAH
Menginap 2 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
G.A
Mengembara bersama keluarga
15 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
G.A
Menginap 1 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Richard
29 Mei 2025
Richard
Menginap 1 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Mehmet
Pengembara perniagaan
28 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Mehmet
Menginap 1 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Markus
22 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Markus
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Erwin
29 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Erwin
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Philip
Mengembara bersama pasangan
21 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Philip
Menginap 2 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Edward
21 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Edward
Menginap 3 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Marijke
19 Apr 2025
Marijke
Menginap 1 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
Hasse
16 Apr 2025
Hasse
Menginap 3 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Patricia
15 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Patricia
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Mel
Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
10 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Mel
Menginap 1 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
Alan
Mengembara bersama kumpulan
9 Apr 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Alan
Menginap 4 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Jean-Pierre
2 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Jean-Pierre
Menginap 1 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
Jolanda
1 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Jolanda
Menginap 1 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
Thomas
31 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Wir waren sehr zufrieden!!
Thomas
Menginap 3 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Robin
30 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Robin
Menginap 2 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
Hilderik
Pengembara perniagaan
29 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hilderik
Menginap 1 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
Karl
27 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Karl
Menginap 2 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
Marion
Pengembara perniagaan
26 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Marion
Menginap 1 malam pada Mac 2025