Galeri foto untuk SEAKUB HOTEL





Ulasan
9.8 daripada 10
Luar Biasa
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Lihat semua foto untuk Standard Double Room

Standard Double Room
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(4 ulasan)
Sorotan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Air botol percuma
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Superior Double Room

Superior Double Room
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)
Sorotan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Air botol percuma
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Panoramic Double Room

Panoramic Double Room
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(3 ulasan)
Sorotan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Air botol percuma
Pengemasan harian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

6 Pl. du Maréchal Foch, Royan, Charente-Maritime, 17200
Tentang hartanah ini
SEAKUB HOTEL
Hartanah serupa

Rêve de Sable
Rêve de Sable
- Mesra haiwan kesayangan
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
- Sarapan tersedia
8.8 daripada 10, Terbaik, 232 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.25 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 15 untuk dewasa dan EUR 15 untuk kanak-kanak
- Bayaran katil bayi: EUR 15.0 sehari
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan lampu luar
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasminya daripada French Tourism Development Agency, ATOUT France.
Soalan lazim
Ulasan
SEAKUB HOTEL Ulasan
9.8
Luar Biasa
10
Kebersihan
9.4
Kemudahan
10
Kakitangan & perkhidmatan
9.6
Mesra alam
10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
26 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Sep 2025
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
12 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Des hôtels comme on en voudrait tout le temps
Pengembara yang disahkan
Menginap 5 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Matthieu
Pengembara perniagaan
30 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Matthieu
Menginap 3 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Muriel
Pengembara perniagaan
19 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
hotel raffinée
Muriel
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Romann
Pengembara perniagaan
6 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Romann
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Coralie
Pengembara perniagaan
5 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Coralie
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Didier
29 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Didier
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Youenn
18 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Fantastique
Youenn
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Nathalie
8 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nathalie
Menginap 1 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Thierry
Pengembara perniagaan
27 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Thierry
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Sylvie
23 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bien.
Sylvie
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
DESCHAMPS
Pengembara perniagaan
10 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
DESCHAMPS
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Géraldine
Pengembara perniagaan
9 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Géraldine
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Gérald
Pengembara perniagaan
9 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Très bel hôtel
Gérald
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
28 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
Jérémy
21 Mac 2025
Jérémy
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Aurelia
Pengembara perniagaan
11 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Magnifique
Aurelia
Menginap 1 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
Fabien
Pengembara perniagaan
9 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Fabien
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
nicolas
Pengembara perniagaan
5 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
nicolas
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Valérie
Mengembara bersama keluarga
3 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Valérie
Menginap 2 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Didier
22 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Didier
Menginap 2 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Annabelle
Pengembara perniagaan
15 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Annabelle
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Coralie
Pengembara perniagaan
1 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Coralie
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Amelie
Pengembara perniagaan
10 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Amelie
Menginap 4 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
John Paul
Mengembara bersama keluarga
23 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
John Paul
Menginap 2 malam pada Dis 2024