ibis Rio Branco

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di Rio Branco terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam dan restoran

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk ibis Rio Branco

Bahagian luar
Bahagian luar
Bahagian luar
Bar (di hartanah)
Standard Room, 1 Katil Kelamin (Double) | Bar mini, peti besi dalam bilik, meja, kalis bunyi

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Bar
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Perkhidmatan bilik
  • Pengemasan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
Harga semasa ialah RM211
RM222 jumlah
termasuk cukai & fi
24 Jul - 25 Jul

Pilihan bilik

Standard Room, 1 Katil Kelamin (Double)

9.2 daripada 10
Hebat
(27 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Pengering rambut
Bekalan mencuci mesra alam
  • 18 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Estrada Dias Martins 4600, Conjunto Tucumã, Rio Branco, AC, 69912-470

Tempat berdekatan

  • Horto Florestal - 6 min memandu - 4.0 km
  • Teater Placido de Castro - 7 min memandu - 5.4 km
  • Istana Rio Branco - 7 min memandu - 7.2 km
  • Memorial dos Autonomistas - 7 min memandu - 7.2 km
  • Titian Samping Joaquim Macedo - 8 min memandu - 7.6 km

Bergerak

  • Rio Branco (RBR-Lapangan Terbang Antarabangsa Presidente Medici) - 39 minit memandu

Restoran

  • ‪Picanha Mix - ‬16 min berjalan kaki
  • ‪Jannu's Bistrô - ‬17 min berjalan kaki
  • ‪Tardezinha Bar e Petiscaria - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Churrascaria do Vovô - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Quiosque do Coco - ‬2 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

ibis Rio Branco

Sorotan hartanah
Pertimbangkan penginapan di ibis Rio Branco dan manfaatkan kemudahan dobi, bar dan restoran. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), tempat letak kenderaan RV/bas/trak dan hartanah bebas asap rokok
  • Peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan, meja/kaunter hadapan 24 jam dan dispenser air
  • Ulasan tetamu memuji tentang keadaan keseluruhan
Ciri-ciri bilik
Kesemua 120 bilik mempunyai keselesaan seperti penyaman udara, di samping manfaat seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Kitar semula, mentol lampu LED dan produk pembersihan mesra alam
  • Bilik mandi persendirian dengan kelengkapan dandanan diri mesra alam dan pancuran mandi
  • Setiap hari, meja dan telefon

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Portugis

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan RV/bas/trak di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet tersedia dengan bayaran 6:30 hingga 10:00 pada hari bekerja dan 6:30 hingga 10:30 pada hujung minggu; BRL 50 untuk orang dewasa dan BRL 25 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Dispenser air
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)

Lain-lain

  • 7 tingkat
  • Cawan boleh guna semula
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Layanan berperikemanusiaan terhadap haiwan liar yang dikurung
  • Pendidikan budaya dan ekosistem tempatan
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Sekurang-kurangnya 10% daripada keuntungan dilabur semula dalam komuniti dan kelestarian
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada botol minuman ringan plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak BRL 50 setiap haiwan kesayangan, semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
1 ekor (sehingga 15 kg setiap haiwan peliharaan)
Bilik tertentu sahaja, sekatan dikenakan; bilik mesra haiwan kesayangan boleh diminta dengan menghubungi hartanah melalui nombor pada pengesahan tempahan
Mangkuk makanan dan air dan bekas najis tersedia

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira BRL 50 untuk dewasa dan BRL 25 untuk kanak-kanak
  • Bayaran haiwan kesayangan: BRL 50 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hartanah ini menggunakan tenaga sistem kitar semula air
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, dan sistem keselamatan
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan ALLSAFE (Accor Hotels)

Perkara yang kami harus menyebut

Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

Ibis Rio Branco AC, Brazil
ibis Rio Branco Hotel
ibis Rio Branco Rio Branco
ibis Rio Branco Hotel Rio Branco

Soalan lazim

Adakah ibis Rio Branco mesra haiwan kesayangan?

Ya, ibis Rio Branco membenarkan kucing dan anjing (had 1 ekor) dengan berat maksimum sehingga 15 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak BRL50 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di ibis Rio Branco?

Setakat 22 Jul 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di ibis Rio Branco pada 24 Jul 2025 bermula serendah RM 211.48, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di ibis Rio Branco?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di ibis Rio Branco?

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di ibis Rio Branco?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya ibis Rio Branco?

Terletak di Rio Branco, hotel ini sejauh 2.3 mi (3.7 km) from Taman Maternidade dan 2.6 mi (4.2 km) from Horto Florestal. Memorial dos Autonomistas dan Istana Rio Branco juga dalam jarak 6 bt (10 km).

ibis Rio Branco Ulasan

Ulasan

9.2

Hebat

Penilaian 10 - Cemerlang. 254 daripada 391 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 107 daripada 391 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 16 daripada 391 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 8 daripada 391 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 6 daripada 391 ulasan

9.4/10

Kebersihan

9.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

9.4/10

Kemudahan

9.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.0/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Abraoo

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Fabio

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Ingra G G

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Otimo hotel, duper indico.

Otima estadia, muito organizado. Na oportunidade, gostaria de elogiar o café da manhã excelente assim como o atendimento. A atendente do restaurante, Rose muiti otimo. Está de parabéns.
Menginap 4 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Danila

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Incrível

Incrível
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Bruno

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Vale o que cobra

Equipe muito atenciosa e educada, em frente ao hotel tem opções de alimentação e no próprio hotel .
Menginap 1 malam pada Mac 2025

6/10 Boleh diterima

ALESSANDRO ANTONIO

Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Gustavo

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

DIEGO

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
hotel agradável e tendimento muito bom, porém a internet era lenta e falhava demais.
Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Alexandre

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Dilraj

Menginap 1 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Denilson

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

Kristopher

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 3 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

MARIA ERCILIA

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Eliete da Silva Melo

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Pode melhorar

Não gostei, porque não tinha serviço de quarto, para comidas e bebidas! Garagem atras do hotel, hóspede vai por céu aberto, e volta também com sol ou chuva por céus aberto. Não tem nenhuma colaborador para ajudar com as bagagens ou qualquer outra coisa, independente de ser mulher ou homem com pouca ou muita bagagem. Tudo o hospede tem que fazer sozinho.
Menginap 14 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

Edivan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Tarcísio

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

Belisa

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Gelson

Menginap 1 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Lakecia c o

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Rosana

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Rafael

Menginap 2 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Gustavo

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 5 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Sinderlei

Menginap 2 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Alexandre

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Maria Francisca de Souza

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Sep 2024