Grand Hotel Rimini

Hartanah 5.0 bintang
Hotel mewah di pantai, dengan 2 kolam renang terbuka

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Grand Hotel Rimini

Meja sambut tetamu
Pantai persendirian, kabana (surcaj), kerusi lepak pantai, payung
Bahagian luar
Tab spa tertutup
1 bilik tidur, peralatan tempat tidur hipoalergenik, bar mini

Ulasan

8.4 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Kolam
  • Termasuk sarapan
  • Bar
  • Di pantai persendirian
  • Parkir tersedia
  • Spa
Harga semasa ialah RM1,315
RM1,496 jumlah
termasuk cukai & fi
20 Jul - 21 Jul

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 9 daripada 9 bilik

Deluxe Double or Twin Room

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Bidet
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
  • 25 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 2 Katil Bujang (Single)

Family Room

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Bidet
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
  • 30 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 2 Katil Bujang (Single)

Executive Triple Room

7.4 daripada 10
Baik
(3 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Bidet
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Bujang (Single) ATAU 3 Katil Bujang (Single)

Executive Double or Twin Room

8.0 daripada 10
Sangat baik
(15 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Bidet
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
  • 18 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 2 Katil Bujang (Single)

Executive Single Room

9.0 daripada 10
Hebat
(4 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Bidet
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
  • 14 meter persegi
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Bujang (Single)

Executive Single Room

  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Bujang (Single)

Executive Room

  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Room

  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Executive Triple Room

  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Sofa Bujang dan 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Parco Federico Fellini, Rimini, RN, 47921

Tempat berdekatan

  • Viale Vespucci - 2 min berjalan kaki - 0.2 km
  • Roda Ferris Rimini - 8 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Pantai Rimini - 8 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Piazza Cavour - 3 min memandu - 1.5 km
  • Fiera di Rimini - 7 min memandu - 4.7 km

Bergerak

  • Stesen Rimini - 7 minit memandu
  • Rimini (RMI-Lapangan Terbang Antarabangsa Federico Fellini) - 24 minit memandu

Restoran

  • ‪Caffè delle Rose - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪La Casina del Bosco - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Caffè Pascucci Shop SNC - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Osteria e Pataca - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪La Taverna degli Artisti - ‬2 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Grand Hotel Rimini

Mewah bagi hotel mesra keluarga berdekatan Pantai Rimini
Pertimbangkan penginapan di Grand Hotel Rimini dan manfaatkan sarapan bufet percuma, bar pantai dan teres atas bumbung. Hotel ini ialah tempat yang amat sesuai untuk berjemur di bawah sinaran matahari dengan pantai persendirian, tempat makan berhadapan pantai dan kabana (surcaj). Manjakan diri anda dengan urut, rawatan Ayurveda atau lulur badan di Dolce Vita Spa, tapak spa. Di dua restoran di tapak, nikmati Sarapan, Sarapan lewat pagi, Makan tengah hari, Makan malam dan pemandangan lautan. Sebagai tambahan kepada taman dan taman permainan, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • 2 kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak dengan kerusi lepak pantai dan payung pantai/kolam
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar, letak kenderaan sendiri (surcaj) dan Kelab pantai di tapak hartanah (surcaj)
  • Daftar keluar ekspres, penjagaan anak yang dipantau (surcaj) dan dewan bankuet
  • TV di lobi, bantuan pelancongan/tiket dan Bilik rawatan urut
  • Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 168 bilik mempunyai keselesaan seperti penyaman udara dan jubah mandi, serta manfaat seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan kelengkapan dandanan diri berjenama dan pancuran mandi
  • TV skrin rata dengan saluran satelit
  • Almari pakaian, penjagaan anak dalam bilik (surcaj) dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Jerman, Bahasa Itali, Bahasa Romania, Bahasa Rusia, Bahasa Sepanyol

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah (EUR 25 sehari)

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia setiap hari 7:00 hingga 11:00
  • 1 bar pantai
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 2 restoran
  • Bar/deli snek
  • Perkelahan peribadi
  • Tempat makan pasangan/peribadi

Restoran di tapak hartanah

  • La Dolce Vita
  • La Dolce Vita al Mare

Aktiviti menarik

  • 2 kolam renang terbuka
  • Bilik permainan/arked
  • Bilik wap
  • Kelab kesihatan
  • Kelab pantai
  • Kolam kanak-kanak
  • Sauna
  • Spa perkhidmatan penuh
  • Taman permainan
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • 2 kolam renang terbuka
  • Aktiviti terselia untuk kanak-kanak (surcaj)
  • Bar/deli snek
  • Bilik permainan/arked
  • Kemudahan dobi
  • Kolam kanak-kanak
  • Penjagaan anak/bayi dalam bilik
  • Taman permainan

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pakej lamaran/romantik
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Pusat persidangan (ruang seluas 600 meter persegi)

Kawasan luar

  • Di pantai persendirian
  • Di persisiran
  • Kabana pantai (surcaj)
  • Kerusi lepak pantai
  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Payung kolam
  • Payung pantai
  • Taman
  • Teres atas bumbung
  • Tuala pantai

Spa perkhidmatan penuh

  • 2 bilik rawatan
  • Lulur badan
  • Mandian Turki
  • Perkhidmatan urut dalam bilik
  • Rawatan Ayurveda
  • Rawatan muka
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Sauna
  • Tab panas

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lantai kayu keras di dalam bilik
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang mudah diakses

Lain-lain

  • 2 bangunan
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 1908
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik

Bilik mandi

  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri berjenama
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Filem berbayar
  • TV skrin rata dengan saluran kabel/satelit

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Perkhidmatan bilik terhad
  • Perkhidmatan champagne

Lain-lain

  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:30; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Fi peralatan pilihan yang disenaraikan terdiri daripada akses pantai untuk 2 tetamu dan termasuk 2 kerusi pantai dan 1 payung pantai.

Pengubahsuaian dan penutupan

Kemudahan berikut ditutup secara bermusim setiap tahun. Ia akan ditutup dari 12 September sehingga 25 Mei:
  • Pantai

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 25 setiap haiwan kesayangan, sehari
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Bilik tertentu sahaja; bilik mesra haiwan kesayangan boleh diminta dengan menghubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan
Mangkuk makanan dan air tersedia

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak EUR60.0 sehari
Tempat tidur bayi (katil bayi) boleh disediakan dengan bayaran sebanyak EUR20.0 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 5.00 seorang semalam, sehingga 7 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 14 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: EUR 50 seorang (sehala)
  • Bayaran letak kenderaan sendiri: EUR 25 sehari
  • Bayaran haiwan kesayangan: EUR 25 setiap haiwan kesayangan, sehari
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Bayaran katil bayi: EUR 20.0 semalam
  • Bayaran katil lipat simpan: EUR 60.0 sehari
  • Bayaran peralatan: EUR 95 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Kerusi berjemur pantai dan payung pantai disediakan dengan surcaj; tempahan diperlukan.

Perkara yang kami harus menyebut

Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasmi daripada the local rating authority.

Hartanah juga dikenali sebagai

Grand e Residenza
Grand Hotel Rimini e Residenza
Grand Rimini e Residenza
Grand Hotel e Residenza
Grand Hotel Rimini Hotel
Grand Hotel Rimini Rimini
Grand Hotel Rimini Hotel Rimini

Soalan lazim

Adakah Grand Hotel Rimini mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai 2 kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Grand Hotel Rimini?

Setakat 15 Jul 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Grand Hotel Rimini pada 20 Jul 2025 bermula serendah RM 1,315.13, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Grand Hotel Rimini mesra haiwan kesayangan?

Ya, haiwan kesayangan dibenarkan di hartanah ini. Terdapat fi sebanyak EUR25 setiap haiwan kesayangan, sehari. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di Grand Hotel Rimini?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak EUR25 sehari.

Apakah masa daftar masuk di Grand Hotel Rimini?

Masa mula daftar masuk: 14:30; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.

Apakah masa daftar keluar di Grand Hotel Rimini?

Daftar keluar adalah jam 11:00. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Adakah Grand Hotel Rimini memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak EUR50 seorang dikenakan.

Di manakah terletaknya Grand Hotel Rimini?

Terletak sesuai di pantai, hotel Marina Centro ini dalam jarak 15 minit berjalan kaki dari Taman Federico Fellini dan Pantai Rimini. Viale Vespucci dan Piazzale John Fitzgerald Kennedy juga dalam jarak 10 minit berjalan kaki. Stesen Rimini sejauh 21 minit berjalan kaki.

Grand Hotel Rimini Ulasan

Ulasan

8.4

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 165 daripada 313 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 88 daripada 313 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 25 daripada 313 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 22 daripada 313 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 13 daripada 313 ulasan

9.2/10

Kebersihan

8.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.2/10

Kemudahan

8.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.8/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Gillian

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Great hotel
Menginap 5 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

James

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kemudahan
The property is beautiful and certainly looks five star, but the service unfortunately falls far below five star. There was no introduction to the hotel from the staff which would have been nice to known (like that the spa is pre-booked only and not included). They didn’t know how much the sun loungers cost, what was on the food menu etc which could indicate high staff turnover as they didn’t seem aware of any of the key facts. The worst aspect of the trip was that they had a private party with loud music until past midnight which was extremely inconvenient to guests who wanted to go to bed before this time. We spoke to Valentina at the desk who shrugged and said there is nothing they could do. Fortunately, the manger stepped in and relocated us to another room away from the loud music. However, the new room didn’t have working air con and the reception desk needed to be contacted four times to switch it on. We slept really badly due to the heat in the room. Overall the impression was that the staff don’t care and they lack experience. You can’t be a five star hotel and offer two star personnel services at these prices. There is serious staff training issue that needs to be addressed. They hotel needs to decide who is more important, the private function or the guests? They are trying to keep both happy and it’s not working. When we complained in the morning all we got was €10 off the price which is a bit of a joke given how much the rooms cost and how poor the service was
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Antony John, West Molesey

Menginap 5 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Andrea

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Gute Lage Sauberkeit sehr gutes Essen sehr guter Service.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Sharon

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Laura

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Srunnign property. Right on the sea front. Well maintained pool and garden. I opted for half board. Worth it, the food was outstanding. Staff are lovely and very friendly. I didnt want to leave.
Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Marta

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Samuel

Menginap 2 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Louis, Orlando

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
What a gem- a historical landmark and museum. A professional, quality staff, unique rooms, excellent breakfast, gourmet dinner, awesome wine selection, etc. The value was just unmatched in terms of what you receive for the cost, especially compared to hotels in the US. One of the best hotel experiences I have had in a long time in my travels.
Menginap 2 malam pada Feb 2025

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Kenny

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

annalisa

Mengembara bersama keluarga
Albergo iconico e bellissimo. Lo staff potrebbe essere più sorridente e disponibile. Colazione di qualità anche se mi sarei aspettata un po’ di varietà almeno su torte e prodotti fatti in casa.
Menginap 3 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Jonathan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

Dumarsais

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Loved Rimini, especially the downtown area. The beach was lovely and relaxing. The hotel is Grand - manage your expectations when booking an historic property. The room was small, but beautiful and well maintained. The grounds were lush and inviting.
Menginap 4 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Francesco Maria

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Tutto eccellente

Tutto ok, hotel storico di alto livello. Camera dotata di ogni confort, materasso comodissimo, bagno non ampio ma completo. Colazione stratosferica, veramente regale! Soddisfatto.
Menginap 1 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Claudio

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Ilmi

Menginap 1 malam pada Okt 2024

4/10 Lemah

Francesca

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Bellissimo Hotel con grande cura degli spazi comuni, si percepisce il fascino del passato e della storia dell'edificio ma le camere non sono da 5 stelle, non c'è il bollitore né la bottiglia d'acqua di benvenuto. La nostra stanza dava su un cornicione pieno di escrementi di piccioni e gabbiani. Buona la colazione e personale di sala gentile. Ma il tasto dolente sono gli addetti alla reception e la scorrettezza del conto che ci è stato presentato. Il secondo giorno abbiamo chiesto alla reception se dovevamo tenere lo scontrino del parcheggio retrostante e lui l'ha buttato dicendo che non serviva perché il parcheggio era incluso, ebbene nel conto non solo c'erano i 25 euro del giorno in cui effettivamente abbiamo parcheggiato all'interno( sorvoliamo pure sull'informazione sbagliata), ma c'erano anche 25 euro per il giorno dell' arrivo,peccato che avessimo parcheggiato in strada visto che c'erano diversi posti liberi. E la ciliegina sulla torta è stata l'addebito di un omelette con salmone che nessuno ha mai preso. Alla nostra contestazione, ci hanno fatto attendere almeno 20 minuti perché dovevano verificare con la cucina, comunque ci hanno rimborsati ma non sembravano convinti. Una figuraccia del genere non è proprio da 5 stelle. Sono stata qualche volta a Napoli nei grandi alberghi storici del lungomare e quelli sì, sono Hotel di classe.
Menginap 2 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

praxedis

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Einzigartiges Grand Hotel in Top Zustand

Ein einzigartiges, wunderschönes, altehrwürdiges Grand Hotel in Top Zustand und mit zuvorkommendem, netten Personal. Sehr zu empfehlen.
Menginap 1 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Oliver

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Gorgeous hotel

It is a gorgeous hotel. A shame we couldn't eat any evening meal as they had an event on. I Found this odd in a 5 star hotel to suggest your guests leave the building to eat in the evening
Menginap 1 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Jussi

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

umar

Menginap 2 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Charla

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Cristian

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
tutto perfetto, ci tengo però a fare i complimenti al Sig. Guglielmo il parcheggiatore dell'Hotel: sempre sorridente, molto cortese, un piacere trovarlo lì ad accoglierti. complimenti a lui!
Menginap 2 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Kirsten

Menginap 1 malam pada Okt 2024