Sandman Hotel Red Deer

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di Red Deer terdapat 2 restoran dan pusat kecergasan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

7.8 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Restoran
  • Tab Panas
  • Perkhidmatan bilik
  • Bar
  • Sarapan tersedia
  • Kolam
Harga semasa ialah RM305
RM345 jumlah
termasuk cukai & fi
27 Nov - 28 Nov

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 7 daripada 7 bilik

Standard Room, 1 Katil Raja (King) dengan Katil Sofa

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
TV
Katil sofa - kelamin
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Standard Suite, 1 Katil Raja (King) dengan Katil Sofa, Kitchenette

9.0 daripada 10
Hebat
(7 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Dapur kecil
Peti sejuk
Mesin basuh pinggan mangkuk
TV
Bilik tidur berasingan
Katil sofa - kelamin
  • 31 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Standard Suite, 1 Katil Ratu (Queen) dengan Katil Sofa, Kitchenette

8.8 daripada 10
Cemerlang
(3 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Dapur kecil
Peti sejuk
Mesin basuh pinggan mangkuk
TV
Bilik tidur berasingan
Katil sofa - kelamin
  • 46 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Grand Suite, 1 Katil Raja (King) dengan Katil Sofa, Kitchenette

7.4 daripada 10
Baik
(6 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Dapur kecil
Peti sejuk
Meja makan
Mesin basuh pinggan mangkuk
TV
Bilik tidur berasingan
  • 55 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Standard Room, 2 Katil Ratu (Queen)

7.0 daripada 10
Baik
(10 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
TV
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
Pembancuh kopi/teh
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Standard Room, 1 Katil Ratu (Queen)

8.8 daripada 10
Cemerlang
(38 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
TV
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
Pembancuh kopi/teh
  • 24 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Standard Room, 2 Katil Kelamin (Double)

8.6 daripada 10
Cemerlang
(30 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
TV
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
Pembancuh kopi/teh
  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
2818 Gaetz Ave, Red Deer, AB, T4R 1M4

Tempat berdekatan

  • Bower Place - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Kolej Red Deer - 5 min berjalan kaki - 0.4 km
  • Pusat Hospital Wilayah Red Deer - 2 min memandu - 2.1 km
  • Peavey Mart Centrium - 2 min memandu - 2.2 km
  • Dewan Bandar Raya Red Deer - 3 min memandu - 3.1 km

Bergerak

  • Lapangan Terbang Antarabangsa Calgary (YYC) - 82 minit memandu

Restoran

  • ‪Starbucks - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪McDonald's - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Red Deer Legion No 35 - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Bo's Bar & Grill - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Tim Hortons - ‬13 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Sandman Hotel Red Deer

Hotel di kawasan beli-belah
Pertimbangkan penginapan di Sandman Hotel Red Deer dan manfaatkan pencucian kering/dobi, pendiangan di lobi dan bar. Untuk masa rehat dan ketenangan, lawati tab panas. Di dua restoran di tapak, nikmati Sarapan, Sarapan lewat pagi, Makan tengah hari, Makan malam dan masakan Amerika. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti gimnasium 24 jam dan pusat perniagaan.
Manfaat lain termasuk:
  • Kolam renang tertutup
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan pesanan masak (surcaj), peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan dan sajian kopi/teh di ruang bersama
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, 1 bilik mesyuarat dan lif
  • Ulasan tetamu amat memuji tentang kakitangan yang mesra dan lokasi
Ciri-ciri bilik
Kesemua 143 bilik memiliki keselesaan seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara, serta manfaat seperti Wi-fi percuma dan kerusi meja. Ulasan tetamu memberikan rating yang tinggi terhadap kebersihan bilik di hartanah.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan pengering rambut dan syampu
  • Televisyen dengan saluran kabel
  • Almari pakaian, pembancuh kopi/teh dan setiap hari

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri tidak berbumbung percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan RV/bas/trak percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan pesanan masak tersedia 4:00 hingga 13:00 dengan bayaran: CAD 12 hingga 22 seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 2 restoran
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Restoran di tapak hartanah

  • Dennys Restaurant
  • Moxies

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang tertutup
  • 1 tab panas
  • Gimnasium 24 jam

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang tertutup

Kemudahan

  • Buku panduan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Stesen komputer

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 4 tingkat
  • Kawasan merokok yang dikhaskan
  • Pendiangan di lobi

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Filem berbayar
  • TV dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Kerusi meja
  • Meja
  • Panggilan tempatan percuma
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk tempahan lima malam atau lebih, kad kredit dalam fail akan diberi prakebenaran serta-merta selepas membuat tempahan, yang bayaran untuk penginapan akan dibuat di tapak dan bukannya semasa membuat tempahan.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak CAD 25 setiap penginapan, semalam (maksimum CAD 125 setiap penginapan)
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
2 ekor (sehingga 23 kg setiap haiwan peliharaan)
Bilik tertentu sahaja; bilik mesra haiwan kesayangan boleh diminta dengan menghubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
3 kanak-kanak, sehingga umur 16 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan pesanan masak: kira-kira CAD 12 hingga 22 seorang
  • Bayaran haiwan kesayangan: CAD 25 setiap penginapan, semalam (maksimum CAD 125 untuk setiap penginapan
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Hartanah ini mempunyai hak untuk melakukan prapengesahan kepada kad kredit tetamu sebelum ketibaan.
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

Red Deer Sandman
Red Deer Sandman Hotel
Sandman Hotel Red Deer
Sandman Red Deer
Sandman Hotel Red Deer Alberta
Sandman Hotel Red Deer Hotel
Sandman Hotel Red Deer Red Deer
Sandman Hotel Red Deer Hotel Red Deer

Soalan lazim

Adakah Sandman Hotel Red Deer mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang tertutup.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Sandman Hotel Red Deer?

Setakat 26 Nov 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Sandman Hotel Red Deer pada 27 Nov 2025 bermula serendah RM 304.59, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Sandman Hotel Red Deer mesra haiwan kesayangan?

Ya, hartanah ini membenarkan haiwan kesayangan (had 2 ekor) dengan berat maksimum sehingga 23 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak CAD25 setiap penginapan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di Sandman Hotel Red Deer?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Sandman Hotel Red Deer?

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Sandman Hotel Red Deer?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Sandman Hotel Red Deer?

Terletak di kawasan beli-belah, hotel ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari Bower Place dan Kolej Red Deer. Pusat Hospital Wilayah Red Deer dan Peavey Mart Centrium juga dalam jarak 2 bt (3 km).

Sandman Hotel Red Deer Ulasan

Ulasan

7.8

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 428 daripada 1024 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 286 daripada 1024 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 135 daripada 1024 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 96 daripada 1024 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 79 daripada 1024 ulasan

8.0/10

Kebersihan

8.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.8/10

Kemudahan

7.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.8/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Keith

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff was great! Thanks so much Joseph for the attention to detail and friendly welcome.
Menginap 1 malam pada Nov 2025

8/10 Baik

Michael

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Friendly and professional staff. Clean and well maintained. Unfortunately sounded like young people walking up and down hallway regularly close to midnight and doors not very soundproof.
Menginap 1 malam pada Nov 2025

6/10 Boleh diterima

Seyedyousef

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
I recently stayed at the Sandman Hotel in Red Deer and was not fully satisfied with my experience. The overall stay felt very average. Cleanliness was an issue—several areas were not as clean as expected, and the toilets were noticeably dirty. It seemed like only some parts of the hotel had been renovated, while others were outdated or poorly maintained.
Menginap 2 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Dianne

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great space to stay for 5 nights
Menginap 5 malam pada Nov 2025

8/10 Baik

Cindy

Staff at front desk - Dayton was great
Menginap 2 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Megan

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Clean and staff were great
Menginap 1 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Trevor

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Dayton was extremely professional. Great job at front desk sir
Menginap 1 malam pada Nov 2025

4/10 Lemah

Steven

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Room was clearly worn, run down, needs complete refresh. Damaged walls, cabinets, bathroom faucets & counter, etc. Bed was lumpy, pillows not any better. Sorry, won't be back.
Menginap 2 malam pada Nov 2025

8/10 Baik

Anoulack

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The room was clean, but what truly made the experience better was the friendly staff. Holly, Dat, and Friz were incredibly helpful and provided excellent service.
Menginap 1 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Leeanne

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
The room was very clean. The staff was super friendly.
Menginap 1 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Tran mai

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff was courteous
Menginap 1 malam pada Nov 2025

4/10 Lemah

Kadin

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Room was not ready for us.
Menginap 1 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Trevor

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Hicham was very knowledgeable and handled check-in like a real pro.
Menginap 1 malam pada Nov 2025

4/10 Lemah

Jonathan

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The guy at the counter soon checking in Joseph was his name. He took calls on the phone while 3-4 people stood in line to check in. I waited 20 minutes. And his English wasn’t great. Also the coffee pot didn’t work in our room and the pillows were not very comfortable. I will not be staying at this hotel again.
Menginap 1 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Emily

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I was greeted by Joseph who was fast and efficient in checking me in. He took the time to tell me all the amenities in the hotel. My room was at the end of the hall which was a bit of a walk but I guess someone had to be put in that room. Other than that, it is a great hotel.
Menginap 1 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Jeffrey

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
👍
Menginap 1 malam pada Nov 2025

4/10 Lemah

Scott

Pengembara perniagaan
The bedding and pillows had a strong odor as if they had not been cleaned.
Menginap 1 malam pada Nov 2025

6/10 Boleh diterima

Alisha

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kemudahan
First room was not clean. Got moved to another one. It was okay.
Menginap 1 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Andy

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good
Menginap 2 malam pada Nov 2025

4/10 Lemah

Kaley

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hotel was under renovation and this wasn't communicated to us in advance - the picture of the room on the listing was nice and they rest were poor and in disrepair. The tub in our room had brown dirt on it, there was no working microwave or fridge. The room overall wasn't the cleanest. We notified the hotel of this, they said someone would come up to the room to clear the tub (no one did).
Menginap 3 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Devon

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Yes the room was spotless, wonderfully decorated, the front staff was attentive and kind. Joseph when we checked in was especially nice and I can’t exactly remember the gentleman's name who checked us out but he was as well very pleasant!
Menginap 2 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Christa, Rocky Mountain House

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The room was very clean. Dayton at the front desk was very polite and personable.
Menginap 1 malam pada Nov 2025

8/10 Baik

brewster

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The room was good, the young man named Dayton who checked me in was friendly and quick
Menginap 1 malam pada Nov 2025

4/10 Lemah

Kristie

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Needs an update. Pipes very noisy. Lighting very poor and non functioning.
Menginap 1 malam pada Nov 2025

2/10 Teruk

Jake

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Personally renovated room, stink bugsin the room.
Menginap 1 malam pada Nov 2025