Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma
Makanan dan minuman
Sarapan Eropah percuma tersedia setiap hari 6:00 hingga 10:00
Kemudahan
Meja/kaunter hadapan 24 jam
Peti besi di meja/kaunter hadapan
Tempat simpanan bagasi
Perkhidmatan tetamu
Bantuan lawatan dan tiket
Kebolehcapaian
Tiada lif
Lain-lain
Dewan bankuet
Dibina pada 2014
Hartanah bebas asap rokok
Kemudahan bilik
Bilik mandi
Bilik mandi persendirian
Kertas tandas
Pancuran mandi
Pengering rambut
Sabun
Syampu
Tuala disediakan
Hiburan
TV skrin rata 32-inci dengan saluran kabel
Makanan dan minuman
Bar mini
Lain-lain
Meja
Penyaman udara
Peti besi
Telefon
Dasar
Daftar masuk
Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Umur minimum daftar masuk - 18
Daftar keluar
Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Arahan daftar masuk khas
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Kaedah akses
Kaunter hadapan dengan kakitangan
Haiwan peliharaan
Haiwan kesayangan tidak dibenarkan
Kanak-kanak dan katil tambahan
Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 2 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Jenis bayaran hartanah
Maklumat penting
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel Enseada Boa Viagem
Hotel Enseada
Enseada Boa Viagem
Hotel Enseada De Boa Viagem Recife, Brazil
Hotel Enseada Boa Viagem Hotel
Hotel Enseada Boa Viagem Recife
Hotel Enseada Boa Viagem Hotel Recife
Soalan lazim
Adakah Hotel Enseada Boa Viagem mesra haiwan kesayangan?
Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.
Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Hotel Enseada Boa Viagem?
Setakat 9 Ogo 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Hotel Enseada Boa Viagem pada 16 Ogo 2025 bermula serendah RM 204.84, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.
Apakah masa daftar masuk di Hotel Enseada Boa Viagem?
Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.
Apakah masa daftar keluar di Hotel Enseada Boa Viagem?
Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.
Di manakah terletaknya Hotel Enseada Boa Viagem?
Terletak di Boa Viagem, hotel ini sejauh 15 minit berjalan kaki dari Taman Santos Dumont dan Pantai Boa Viagem. Praça Boa Viagem dan Gereja Nossa Senhora da Boa Viagem juga dalam jarak 10 minit berjalan kaki. Stesen Tancredo Neves sejauh 21 minit berjalan kaki dan Stesen Airport sejauh 25 minit berjalan kaki.
Hotel Enseada Boa Viagem Ulasan
Ulasan
7.8
Baik
Semua ulasan ditunjukkan daripada pengalaman tetamu sebenar. Hanya pengembara yang telah menempah penginapan dengan kami boleh menyerahkan ulasan. Kami mengesahkan ulasan berdasarkan garis panduan kami dan menerbitkan semua ulasan, positif atau negatif.Maklumat lanjutTerbuka dalam tetingkap baharu
Penilaian 10 - Cemerlang. 187 daripada 645 ulasan
10 - Cemerlang
187
Penilaian 8 - Baik. 246 daripada 645 ulasan
8 - Baik
246
Penilaian 6 - Boleh diterima. 145 daripada 645 ulasan
6 - Boleh diterima
145
Penilaian 4 - Lemah. 49 daripada 645 ulasan
4 - Lemah
49
Penilaian 2 - Teruk. 18 daripada 645 ulasan
2 - Teruk
18
8.0/10
Kebersihan
7.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
7.4/10
Kemudahan
7.8/10
Keadaan hartanah & kemudahan
7.4/10
Mesra alam
Ulasan
6/10 Boleh diterima
Adolpho
10 Mei 2025
Razoavel
Razoável, cama um pouco desconfortável.
Poucas vagas de estacionamento.
Restaurante fecha às 21:30h
Adolpho
Menginap 3 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Leandro
25 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Leandro
Menginap 9 malam pada Apr 2025
4/10 Lemah
Pengembara yang disahkan
21 Apr 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Carlos Luiz Pacagnan Jr
15 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Carlos Luiz Pacagnan Jr
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Diva
14 Apr 2025
Diva
Menginap 3 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Ricardo
11 Apr 2025
Ricardo
Menginap 1 malam pada Apr 2025
6/10 Boleh diterima
Anderson
26 Mac 2025
Anderson
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Claudio
23 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nota 10
Muito bem atendido recepção muito boa todos bem anteciosos no 10
Claudio
Menginap 2 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
Marcos
21 Mac 2025
Marcos
Menginap 2 malam pada Mac 2025
4/10 Lemah
Gitana
20 Mac 2025
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Gitana
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Anderson
17 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Anderson
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Anderson
16 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Anderson
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Luiny
Pengembara perniagaan
11 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Perfeito
Foi satisfatória, ambiente limpo e muito funcional
Luiny
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
BECLAUTE
10 Mac 2025
BECLAUTE
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Anderson
4 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Anderson
Menginap 1 malam pada Jan 2025
8/10 Baik
Kenildo Figueiredo
27 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Kenildo Figueiredo
Menginap 1 malam pada Feb 2025
6/10 Boleh diterima
ITALO
Pengembara perniagaan
24 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
ITALO
Menginap 1 malam pada Feb 2025
6/10 Boleh diterima
Willian
Pengembara perniagaan, Mengembara bersama kumpulan
16 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Willian
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Alex
11 Feb 2025
Alex
Menginap 1 malam pada Feb 2025
6/10 Boleh diterima
Renata
Pengembara perniagaan
3 Feb 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
A tv sem canais . Banheiro com mal cheiro
Renata
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Marcelo
2 Feb 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Marcelo
Menginap 2 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
ALEXANDRE
2 Feb 2025
ALEXANDRE
Menginap 5 malam pada Jan 2025
8/10 Baik
Luciana
1 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Satisfeito
Sugestão de mais opções para café da manhã, e o colchão que estava "mole" como tenho problema na coluna me incomodou as dormidas. Mas, no geral tudo bem, atendimento ótimo. Voltarei mais vezes.
Luciana
Menginap 4 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Eunice
Pengembara perniagaan
1 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Minha experiência no hotel Enseada
Foi uma excelente experiência! Bom atendimento, café da manhã e atendimento dos funcionários.
Eunice
Menginap 2 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Emanuel
30 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik