Hôtel Lindbergh par JARO

Hartanah 3.0 bintang
Hotel disahkan mesra alam yang terdapat sarapan percuma dan pusat kecergasan

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hôtel Lindbergh par JARO

Kolam renang terbuka bermusim, kerusi lepak pantai
Termasuk sarapan Eropah setiap hari
Depan hartanah
Lobi
Classic Room, 2 Katil Kelamin (Double), Accessible, Bathtub | Peti besi dalam bilik, meja, langsir/tirai gelap terus

Ulasan

8.4 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Termasuk parkir
  • Termasuk sarapan
  • Kolam
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Gim
  • Dobi
Harga semasa ialah RM457
RM544 jumlah
termasuk cukai & fi
1 Sep - 2 Sep

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Classic Room, 2 Katil Kelamin (Double)

9.0 daripada 10
Hebat
(103 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk mini
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Pembancuh kopi/teh
Saluran kabel
  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Classic Room, 2 Katil Kelamin (Double), Bathtub

8.4 daripada 10
Sangat baik
(21 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk mini
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Pembancuh kopi/teh
Saluran kabel
  • 24 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Classic Room, 1 Katil Ratu (Queen)

8.8 daripada 10
Cemerlang
(137 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk mini
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Pembancuh kopi/teh
Saluran kabel
  • 24 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Superior Room, 1 Katil Ratu (Queen), Jetted Tub

7.8 daripada 10
Baik
(7 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk mini
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Katil sofa - kelamin
Bilik mandi persendirian
Tab mandi berpancutan
Pengering rambut
  • 24 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Classic Room, 1 Katil Ratu (Queen), Balcony

8.8 daripada 10
Cemerlang
(65 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Peti sejuk mini
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Pembancuh kopi/teh
  • 24 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Classic Room, 2 Katil Kelamin (Double), Accessible, Bathtub

7.8 daripada 10
Baik
(6 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk mini
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Pembancuh kopi/teh
Saluran kabel
  • 24 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
2825 Boulevard Laurier, Québec City, QC, G1V 2L9

Tempat berdekatan

  • Laurier Quebec - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Hospital Universiti Laval - 5 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Place Sainte-Foy - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Universiti Laval - 20 min berjalan kaki - 1.7 km
  • Akuarium Quebec - 3 min memandu - 2.6 km

Bergerak

  • Stesen Sainte-Foy Quebec - 7 minit memandu
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Jean Lesage (YQB) - 10 minit memandu

Restoran

  • ‪McDonald's - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Rock'N Deli - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Starbucks - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Allô! Mon Coco - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Santa Cruz - ‬8 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hôtel Lindbergh par JARO

Disahkan mesra alam bagi hotel berdekatan Laurier Quebec
Terletak berdekatan Hospital Universiti Laval dan Place de la Cite, Hôtel Lindbergh par JARO menyediakan sarapan Eropah percuma, pusat beli-belah di tapak hartanah dan perkhidmatan pencucian kering/dobi. Akses Internet wayarles percuma di kawasan awam tersedia kepada semua tetamu bersama dengan gimnasium dan pusat perniagaan 24 jam.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Kolam renang dengan kerusi lepak pantai
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Kolam renang terbuka bermusim, daftar keluar ekspres dan mesin layan diri
  • Surat khabar di lobi, meja/kaunter hadapan 24 jam dan perkhidmatan rencam
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang nilai keseluruhan dan jarak untuk beli-belah
Ciri-ciri bilik
Kesemua 124 bilik disertakan dengan keselesaan seperti penyaman udara, di samping sentuhan bermakna seperti peti besi dan Wi-fi. Ulasan tetamu memberikan kata-kata positif tentang kebersihan bilik di hartanah.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj) dan katil bayi/kot (surcaj)
  • Bilik mandi persendirian dengan tab mandi atau pancuran dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 32-inci sebuah TV LCD dengan saluran kabel
  • Peti sejuk mini, pembancuh kopi/teh dan sistem pemanasan kawalan suhu

Anugerah dan gabungan

Hartanah Diperakui Eko
Hartanah ini menyertai Green Key Global, iaitu sebuah program yang mengukur kesan hartanah ke atas satu atau lebih daripada yang berikut: alam sekitar, komuniti, warisan budaya, ekonomi tempatan.

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi (CAD 3.95 sepenginapan)
  • Wi-fi dalam bilik mempunyai had 4 peranti
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri berbumbung selamat percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan Eropah percuma tersedia setiap hari 7:00 hingga 10:00

Aktiviti menarik

  • Gimnasium
  • Kolam renang terbuka bermusim
  • Pusat beli-belah

Mesra keluarga

  • Katil bayi (surcaj)
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kolam renang terbuka bermusim
  • Peti sejuk mini

Kemudahan

  • ATM
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • 2 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Ruang persidangan seluas 46 meter persegi
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Kerusi lepak tepi kolam

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lif
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Penggera visual di koridor
  • Susur tangan di tangga
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil bayi (surcaj)
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 32-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Pembancuh kopi/teh
  • Peti sejuk mini

Lain-lain

  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika
  • Sistem pemanasan (kawalan suhu)
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 17:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 48 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Pengubahsuaian dan penutupan

Kemudahan berikut ditutup secara bermusim setiap tahun. Ia akan ditutup dari 1 Januari sehingga 24 Jun:
  • Kolam renang

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak CAD10.0 sehari
Tempat tidur bayi (katil bayi) boleh disediakan dengan bayaran sebanyak CAD10.0 sehari

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit: CAD 100 setiap penginapan, sepenginapan

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran untuk Internet wayarles dalam bilik: CAD 3.95 sepenginapan (had 4 peranti, kadar mungkin berbeza-beza)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Bayaran katil bayi: CAD 10.0 sehari
  • Bayaran katil lipat simpan: CAD 10.0 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit dan kad debit; wang tunai tidak diterima
Hartanah ini mempunyai hak untuk melakukan prapengesahan kepada kad kredit tetamu sebelum ketibaan.
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Hotel ini akan mendapatkan kebenaran bayaran untuk kos penginapan pada jam 18:00 bagi sebarang tempahan yang bayaran untuk penginapan akan dibuat di hartanah dan bukannya semasa membuat tempahan. Kad kredit yang ditolak mungkin mengakibatkan tempahan dibatalkan.
Nombor Pendaftaran Hartanah 005865, 2025-11-30

Perkara yang kami harus menyebut

Kolam bermusim akan dibuka dari Jun hingga Ogos
Akses kolam renang tersedia dari 10:00 hingga 20:00

Hartanah juga dikenali sebagai

Hôtel Lindbergh Québec Place Laurier
Hôtel Lindbergh Place Laurier
Lindbergh Québec Place Laurier
Lindbergh Place Laurier
Lindbergh – Laurier Quebec
Hôtel Lindbergh Québec Place Laurier
Hôtel Lindbergh – Laurier Québec Hotel
Hôtel Lindbergh – Laurier Québec Québec City
Hôtel Lindbergh – Laurier Québec Hotel Québec City

Soalan lazim

Adakah Hôtel Lindbergh par JARO mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka bermusim. Akses kolam dari 10:00–20:00. Kolam renang ditutup secara bermusim setiap tahun dari 1 Januari hingga 24 Jun.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Hôtel Lindbergh par JARO?

Setakat 6 Ogo 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Hôtel Lindbergh par JARO pada 1 Sep 2025 bermula serendah RM 457.45, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Hôtel Lindbergh par JARO mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Hôtel Lindbergh par JARO?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Hôtel Lindbergh par JARO?

Masa mula daftar masuk: 17:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Hôtel Lindbergh par JARO?

Daftar keluar adalah jam 11:00. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Di manakah terletaknya Hôtel Lindbergh par JARO?

Terletak di Sainte-Foy-Sillery-Cap-Rouge, hotel disahkan mesra alam ini dalam jarak 10 minit berjalan kaki dari Laurier Quebec dan Place de la Cite. Hospital Universiti Laval dan Place Sainte-Foy juga dalam jarak 15 minit berjalan kaki.Quebec, QC (XFY-Stesen Kereta Api Sainte-Foy) sejauh 29 minit berjalan kaki dan Stesen Sainte-Foy Quebec sejauh 30 minit berjalan kaki.

Hôtel Lindbergh par JARO Ulasan

Ulasan

8.4

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 820 daripada 1970 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 716 daripada 1970 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 294 daripada 1970 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 95 daripada 1970 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 45 daripada 1970 ulasan

8.8/10

Kebersihan

8.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.0/10

Kemudahan

8.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.2/10

Mesra alam

Ulasan

6/10 Boleh diterima

Karine

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Its was ok for one night. Easy to accès with parking in a great area.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Icon

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Not enough signs to enter the property parking. I had to drive around the property twice. Lack of signboards, especially if you arrive at night. The hotel does not have a name on the building visible for direction. Bathroom had a bad smell. Pillows are limited to just one compared to other hotels they provide 3 per person. Overall good stay.
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Diego

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
The hotel is in a good location. The continental breakfast is very average, with can fruits. The rooms were clean, they had to change us because the first room had a noisy a/c and no water pressure in the shower.
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

Jennifer

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
One of the worst hotel stays we’ve ever had. The rooms AC unit was loud all night as well as the pipes in the wall rattling and the fridge buzzing. Bed and pillows were very uncomfortable and the breakfast was terrible - coffee tasted like it was 3 days old and the floor was sticky with spilled juice/food. I would not recommend this place to anyone!
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Gilles

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Le dejeuner inclus est très ordinaire Bagel, pain, céréales, fruits, café et jus de fruits. Rien de chaud
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

4/10 Lemah

Gaurav

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Bad lighting system and bad service as the washroom was clogged in one room but no help, we managed ourselves
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Alan

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great place to stay with close access to everything.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Donna, Barrie

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kemudahan
Tv not working. Front desk had no idea when would be fixed. Not enough pillows. Put on floor right beside buffet area kinda noisy.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Philippe

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice n quiet
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Pierre

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good place. Clean and all amenities. Big parking. The lady that works for the breakfast is a hard working lady. She made sure that everything was there. Hope someone will tell her how good she is. Overall, I recommend this place.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

sebastien

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Chambre vétuste, climatisation digne d'un avion au décollage, déjeuner inclus mais aucune place, pas de café....à éviter!
Menginap 1 malam pada Jul 2025

4/10 Lemah

Ruby

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Ce n’est pas vrai que le déjeuner est continental. Il n’y avais aucune viande, même pas une saucisse. Seulement du pain, du céréales, du jus, des oranges et des bananes. Pourtant dans l’annonce il était affiché que le déjeuner serait continental. Annonce trompeur. J’ai déjà mangé mieux dans des motels.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Julie

Sukakan: Kebersihan
On ne dirait pas que c’est des lit double plus petit c’est certain ! Et les lits sont extrêmement dure. Certain membre du personnel son bête et non adéquat avec les personnes lors du service du déjeuner
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Annie

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Super
Menginap 1 malam pada Jul 2025

4/10 Lemah

Domenic

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff was friendly , rooms are rounddown , screendoor as greytape holding screen balconies are right beside turbine motors outside making loud noise, AC in room is filthy and makes loud noise. One good thing is strong water pressure in shower.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Daniel

C’était bien merci
Menginap 2 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Peter

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Not the nicest part of town
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Solanges

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Déjeuner très varié et chambre très confortable
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Anne, Bois Joli, Balmoral

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Breakfast included was nice and the property was cleaned daily and good service at desk front
Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Verna

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
I liked the staff, comfortable & quiet room & good breakfast in the morning.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

alaa

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kemudahan
The property is located in good area and it is next to a fuel station On top of the entrance from the Main Street there stand a big garbage ben Facility from inside is very good
Menginap 2 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Jennyfer

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I rarely write reviews, but my experience at this hotel was disappointing enough to warrant one. From the moment I entered the room, it was clear that cleanliness was not a priority. The room felt unclean, and the coffee machine was covered in dust and barely functional. To make matters worse, there was no kettle available, and one of the cups still had visible lipstick stains on it—absolutely unacceptable. The balcony door had a mosquito screen, but it was glued shut due to holes in the mesh, making it nearly impossible to open. That defeated the purpose of even having a balcony. As for breakfast, it was extremely poor. The options consisted of dry bread, basic cereals, a small selection of jam, and one type of cheese that was so hard it couldn’t be spread on a bagel. It felt more like a last-minute setup than a hotel breakfast. This was by far the worst hotel experience I’ve had. I would not recommend staying here.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Ilia

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Weak breakfast and less of an accessory otherwise everything was fine
Menginap 3 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Joseph Nguala

Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
le stationnement et l'accueil. Par contre, vous devriez revoir vos frigidaires et augmenter un peu la lumière.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Ahmad

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Inside environment has a very good vibe. Breakfast was very good. Clean and cozy. We would come again.
Menginap 2 malam pada Jul 2025