Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Albergo Sass Maor





Ulasan
8.6 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Lihat semua foto untuk Standard Double Room

Standard Double Room
Sorotan
Balkoni
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Bidet
Almari pakaian
Peti besi
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Via Risorgimento 20, Transacqua, Primiero San Martino di Castrozza, TN, 38054
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 2.00 seorang semalam, sehingga 10 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 14 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 10 setiap haiwan kesayangan, sepenginapan
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasmi daripada the local rating authority.
Hartanah juga dikenali sebagai
Albergo Sass Maor Hotel Transacqua
Albergo Sass Maor Transacqua
Albergo Sass Maor Hotel
Albergo Sass Maor Primiero San Martino di Castrozza
Albergo Sass Maor Hotel Primiero San Martino di Castrozza
Soalan lazim
Albergo Sass Maor Ulasan
Ulasan
8.6
Cemerlang
9.2/10
Kebersihan
9.0/10
Kakitangan & perkhidmatan
10/10
Kemudahan
8.8/10
Keadaan hartanah & kemudahan
10/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama pasangan
8 Nov 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 6 malam pada Okt 2021
10/10 Cemerlang
VALERIA
10 Ogo 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
VALERIA
Menginap 2 malam pada Ogo 2020
6/10 Boleh diterima
Luigi
2 Mac 2020
Sukakan: Kebersihan
Luigi
Menginap 2 malam pada Feb 2020
8/10 Baik
Mauro
Pengembara perniagaan
24 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Buon albergo.
Mauro
Menginap 2 malam pada Okt 2019
10/10 Cemerlang
Marta
11 Mac 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Marta
Menginap 3 malam pada Mac 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
5 Mac 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Mac 2019
8/10 Baik
Daniele
11 Feb 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Weekend sulla neve
Daniele
Menginap 2 malam pada Feb 2019
10/10 Cemerlang
Maria cristina
16 Okt 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Piacevole mini vacanza
Maria cristina
Menginap 1 malam pada Okt 2018
10/10 Cemerlang
Paolo, Schweiz
16 Mei 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
DAS Hotel in meiner Heimat,
Paolo
Menginap 3 malam pada Mei 2018
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
5 Feb 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Vista meravigliosa
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Feb 2018
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
1 Nov 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Buon Albergo secondo aspettative.
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Okt 2017
10/10 Cemerlang
lidia
7 Ogo 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel ideale
lidia
Menginap 1 malam pada Ogo 2017
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
14 Apr 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
4/10 Lemah
Pengembara yang disahkan
24 Feb 2017
Sukakan: Keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
alessandra
14 Feb 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
hotel da provare!!!
alessandra
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
13 Feb 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bellissimo ed elegante
Pengembara yang disahkan
4/10 Lemah
Pengembara yang disahkan
2 Feb 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Bello ma tanto da migliorare !!!
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Barbara, Canzo
10 Mei 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Buon hotel
Barbara
8/10 Baik
Ivano
31 Mac 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nuovo, bello, pulito
Ivano
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
8 Dis 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik