Hotel Klarinn

Hartanah 4.0 bintang
Hotel di laluan tepi sungai yang terdapat restoran dan bar/ruang istirahat

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

7.8 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Parkir tersedia
  • Perkhidmatan bilik
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Sarapan tersedia
  • Penyaman udara

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 8 daripada 8 bilik

Standard Double or Twin Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Katil lipat simpan/tambahan
Katil bayi/kot
Langsir/tirai gelap terus
Bidet
  • 20 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Double or Twin Room

9.6 daripada 10
Luar biasa
(4 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Katil bayi/kot
Langsir/tirai gelap terus
Tab mandi rendaman dalam
Bidet
  • 25 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single) ATAU 1 Katil Ratu (Queen)

Deluxe Triple Room

9.6 daripada 10
Luar biasa
(5 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Tab mandi rendaman dalam
Bidet
  • 33 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 3 Katil Bujang (Single)

Junior Suite

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV skrin rata
2 bilik tidur
Langsir/tirai gelap terus
Bidet
  • 27 meter persegi
  • 2 bilik tidur
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 1 Katil Bujang (Single)

Deluxe Suite

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dihias secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
2 bilik tidur
Langsir/tirai gelap terus
  • 44 meter persegi
  • 2 bilik tidur
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Royal Suite

8.8 daripada 10
Cemerlang
(3 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihias secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
2 bilik tidur
  • 44 meter persegi
  • 2 bilik tidur
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Economy Twin Room

7.0 daripada 10
Baik
(2 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Saluran satelit
  • 12 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Standard Triple Room

7.0 daripada 10
Baik
(4 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 27 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 1 Katil Bujang XL (Large Single) ATAU 3 Katil Bujang XL (Large Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
U Zelezne lavky 14, Prague, 11800

Tempat berdekatan

  • Jambatan Charles - 9 min berjalan kaki - 0.8 km
  • Dataran Bandar Bersejarah - 9 min berjalan kaki - 0.8 km
  • Jam Astronomi Prague - 11 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Muzium Mesin Seks - 12 min berjalan kaki - 1.1 km
  • Kastil Prague - 13 min berjalan kaki - 1.1 km

Bergerak

  • Stesen Malostranská - 1 minit berjalan kaki
  • Stesen Prague-Dejvice - 18 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Vaclav Havel (PRG) - 30 minit memandu

Restoran

  • ‪Marina Ristorante - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Kunsthalle Café - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Svatováclavská vinice - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Hanavský pavilon - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Bistro Castle Stairs - ‬3 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Klarinn

Mewah bagi hotel berdekatan Dataran Bandar Bersejarah
Berdekatan Jambatan Charles dan Kastil Prague, Hotel Klarinn menyediakan pencucian kering/dobi, bar dan restoran. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Sarapan bufet (surcaj), letak kenderaan sendiri (surcaj) dan pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj)
  • Daftar keluar ekspres, hartanah bebas asap rokok dan kedai hadiah
  • Perkhidmatan rencam, tempat simpanan bagasi dan bantuan pelancongan/tiket
  • Ulasan tetamu memuji tentang kakitangan yang mesra dan keadaan keseluruhan
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Hotel Klarinn menawarkan sentuhan bermakna seperti penyaman udara, serta kemudahan seperti
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan kelengkapan dandanan diri percuma dan pengering rambut
  • TV skrin rata dengan saluran satelit
  • Almari pakaian, peti sejuk dan setiap hari

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah (CZK 650 semalam)

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:30 hingga 10:00 dengan bayaran: CZK 375 untuk orang dewasa dan CZK 375 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Toninni Enoteca Wine Bar

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Buku panduan
  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat

Kawasan luar

  • Di laluan tepi sungai

Kebolehcapaian

  • Lif

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 4 tingkat
  • Dibina pada 2010
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Perkhidmatan bilik terhad
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 22:00
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar masuk lewat untuk daftar masuk antara 22:00 dan 7:00
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 12:00 tengah hari - 22:00
Kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Jika anda merancang untuk tiba selepas 12:00 tengah hari, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik

Kaedah akses

Meja sambut tetamu (waktu terhad)

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak CZK 480 setiap haiwan kesayangan, semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
1 ekor (sehingga 10 kg setiap haiwan peliharaan)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Kanak-kanak berumur 2 tahun ke bawah mendapat sarapan percuma

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: CZK 50.00 seorang semalam, sehingga 60 malam.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira CZK 375 untuk dewasa dan CZK 375 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: CZK 780 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 4 orang)
  • Bayaran letak kenderaan sendiri: CZK 650 semalam
  • Bayaran haiwan kesayangan: CZK 480 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Yuran daftar masuk lewat untuk daftar masuk antara 22:00 dan 7:00

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Trinidad Castle
Hotel Trinidad Prague
Hotel Trinidad Prague Castle
Trinidad Castle
Trinidad Hotel Prague
Trinidad Prague
Trinidad Prague Castle
Trinidad Prague Castle Hotel
Residence Trinidad Hotel Prague
Residence Trinidad Prague
Hotel Klarinn Hotel
Hotel Klarinn Prague
Hotel Klarinn Hotel Prague
Hotel Trinidad Prague Castle

Soalan lazim

Adakah Hotel Klarinn mesra haiwan kesayangan?

Ya, hotel ini membenarkan kucing dan anjing (had 1 ekor) dengan berat maksimum sehingga 10 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak CZK480 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di Hotel Klarinn?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak CZK650 semalam.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Klarinn?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 22:00. Daftar masuk lewat tersedia dari 22:00–7:00 dengan fi.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Klarinn?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Adakah Hotel Klarinn memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak CZK780 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Hotel Klarinn?

Terletak di Pusat Bandar Prague, hotel ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari Taman Letna dan Dataran Bandar Bersejarah. Jambatan Charles dan Jam Astronomi Prague juga dalam jarak 15 minit berjalan kaki. Stesen Malostranská dan Perhentian Malostranská berada dalam lingkungan 2 minit berjalan kaki.

Hotel Klarinn Ulasan

Ulasan

7.8

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 138 daripada 395 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 142 daripada 395 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 62 daripada 395 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 31 daripada 395 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 22 daripada 395 ulasan

8.0/10

Kebersihan

7.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.0/10

Kemudahan

7.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.4/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

sharon

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Schone kamer, heerlijk bed. Enige nadeel is dat er geen parkeergelegenheid meer is voor de deur. Je parkeerd nu even verop in een parkeergarage voor 31 euro voor 24 uur.
Menginap 3 malam pada Nov 2025

4/10 Lemah

Hugo

Tidak sukakan: Kebersihan
Habitaciones sucias. El resto bien, pero ese detalle bastante grimoso. 1 noche nos quedamos sin agua caliente para ducharnos
Menginap 5 malam pada Nov 2025

4/10 Lemah

Karen, Miami lakes

Sukakan: Kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan
The rooms was dirty , the bathroom with mold , really dirty , the house keeper no do the job , only the hotel has fantastic location ,close to everything
Menginap 4 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Simon John

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Huge property!!, probably difficult to clean and that’s why our room was a little dusty, but we didn’t mind at all. Conveniently situated and very helpful staff.
Menginap 3 malam pada Nov 2025

8/10 Baik

Patricia

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Lindo lugar, amplias habitaciones y buenas camas. Amenities básicas.
Menginap 1 malam pada Okt 2025

4/10 Lemah

Darby

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
This hotel is not even close to being a four star hotel t I at most
Menginap 4 malam pada Okt 2025

6/10 Boleh diterima

David

Menginap 4 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Cynthia

Menginap 1 malam pada Okt 2025

4/10 Lemah

Valerio, Washington

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
The hotel claims 4 stars but the service and cleanliness do not match. Reception is only open between 11am and 10pm. At checkout, you leave the keys in the room, since there is no one around, and no one in case you need help. Room is dirty, dusty, has not been vacuumed. Bathroom is moldy, black mold growing on the tiles everywhere. Drain clogged causes water to accumulate in the shower pan. The "tools" are there (heating, cooling, fridge, phone, etc) to earn the 4 stars, but the quality of the service and the cleanliness is lacking, leaving a sour taste in the experience.
Menginap 3 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Barbara

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan
I have stayed here 3 times total since 2021. I made a reservation for the Royal Suite that includes not only a large bath with sprayer but also a separate free-standing shower. It's listed on the Expedia description this way that the room has also a separate shower and I stayed in that particular Suite in 2021. I was given a Suite of equal square footage and rooms but no separate shower This was annoying. I am 60 years old; we were there for a week in this room and climbing in and out of the bath that is up two tiled steps is dangerous and there is no handle for support. If it was just for 2 nights it wouldn't matter, but it was for 7 nights. If I booked that type of room, it should have been reserved for me as it is listed on Expedia.
Menginap 4 malam pada Okt 2025

6/10 Boleh diterima

Vladimir, Maple

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
The room was gorgeous but not well maintained. For example, no shampoo and conditioner, no cattle, no tea cups. The bathroom had bidet and deep, very nice bathtub; however the toilet was dirty and no ability to take a shower, no shower curtain as well. We were not able to indicate if we are slip and don’t want to be disturbed as well as to let cleaning ladies know that we left the room. The location is absolutely primary, reception services are great.
Menginap 2 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Simon

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
What a great hotel Few minutes walk across road from metro Speedy check in Staff so friendly Room spacious and had a junior suite 2 nice size rooms Clean and comfortable Bathroom good size
Menginap 2 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Janet

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 8 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Steen

Fint men meget slidt hotel og morgenmaden er ikke så skøn. Fugtlugt i kælder hvor mand spiser .
Menginap 5 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

joseph

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
No responses to 5 emails sent. no one at the front desk until 10 am and no one after 10 pm. No electricity on two occasions. Sat n the dark for two hours until fixed. No hot water when the electricity is out. Furnishings are old Mattresses need replacing as well as the pillows. Chairs were worn out. Frayed wire on one of the lamps. we stayed in the junior suite
Menginap 7 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Gary, Westminster

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
An interesting hotel with an old world feeling. Parking can be problematic. Overall a good value.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

4/10 Lemah

ADELA RABAGO

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
No es 24 horas, abren a las 10:00 am. Necesitan mantenimiento las habitaciones.
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Vojtech

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Die Lage und die Anbindung an ÖPNV sind super. Die Zimmer zur Straße (Platz) hin sind leider zu laut, da Pflasterbelag.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

4/10 Lemah

Louise

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

4/10 Lemah

Louise

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Der er meget beskidt både på værelser og på gange og i restaurant. Morgenmaden er skuffende.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Ole

Menginap 3 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Pavel

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Esmirna

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I just stayed here one night but everything was perfect
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

therion

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Do not recommend.

I booked a two night trip with my gf from 19.-21. of Aug. And when we arrived to check into the hotel, the room we were given was horrible. Immediately when we got to the room there was an intense chemical/cleaning supply smell. It was so intense that within an hour we had severe reactions to it, both had bad headaches, my eyes got red and swelled up, my throat started swelling and my chest was very heavy. It was extremely uncomfortable and we recognised that we wouldnt be able to stay there. We contacted the reception, but as the manager seems to be completely unreachable they couldnt help. We made the decision to book another hotel for the two nights, and ask for a refund. We returned to the hotel on the check out date to talk to them again, but got no clear reply. We were told by employees that there had been previous issues in this room, that the previous couple staying there had also complained and they had tried to fix it, but the room was still unhabitable. The employe also told us that they didnt think it was fair the room was rented out, and that is our personal opinion as well, this room should not have been rented out in this condition. Its been 6 days since I sent an email to the hotel, I have asked twice for an answer, and have not received anything as of yet. No respond to my email, no refund. Definitely dont recommend. Would like to note that the people in reception were very kind and helpful, they just cant do much and we do not fault them for this situation.
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Jakobi

Menginap 6 malam pada Ogo 2025