Casa Grande São Vicente
Hotel Kolonial yang terdapat sarapan percuma dan kedai kopi atau kafe
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Casa Grande São Vicente





Ulasan
9.6 daripada 10
Luar Biasa
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Double Room, 1 Katil Raja (King), Sea View
Sorotan
Balkoni
Kalis bunyi
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
TV
Linen kapas Mesir
Kipas siling
Peralatan tempat tidur premium
Double Room, 1 Katil Kelamin (Double), Sea View
Sorotan
Balkoni
Kalis bunyi
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
TV
Linen kapas Mesir
Kipas siling
Peralatan tempat tidur premium
Double or Twin Room (1 Bunk Bed)
Sorotan
Balkoni
Kalis bunyi
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
TV
Linen kapas Mesir
Kipas siling
Peralatan tempat tidur premium
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Alameda Gustavo Carneiro AB2, Corais do Arraial, Porto Seguro, BA, 45816-000
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Safira Praia Hotel
Safira Praia Hotel
- Kolam
- Termasuk sarapan
- Kolam renang kanak-kanak
- Termasuk parkir
9.0 daripada 10, Hebat, 159 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: BRL 150 setiap kenderaan (sehala)
- Bayaran katil bayi: BRL 25 semalam
- Bayaran katil lipat simpan: BRL 25 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Tempahan diperlukan untuk waktu ti golf; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah juga dikenali sebagai
Casa Grande São Vicente
Casa Grande São Vicente Arraial d'Ajuda
Casa Grande Sao Vicente Arraial D'Ajuda, Bahia, Brazil
Casa Grande São Vicente Hotel
Casa Grande São Vicente Hotel Arraial d'Ajuda
Casa Grande São Vicente Hotel Porto Seguro
Casa Grande São Vicente Porto Seguro
Casa Grande São Vicente Hotel
Casa Grande São Vicente Porto Seguro
Casa Grande São Vicente Hotel Porto Seguro
Soalan lazim
Casa Grande São Vicente Ulasan
Ulasan
9.6
Luar Biasa
9.4/10
Kebersihan
9.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.4/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
29 Jan 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Jan 2018
6/10 Boleh diterima
jose antonio
3 Okt 2017
Pousada mal conservada.
jose antonio
Menginap 7 malam pada Sep 2017
6/10 Boleh diterima
José Antônio, Rio de Janeiro - Brasil
28 Sep 2017
Sukakan: Kebersihan
hotel necessitando de manutenção
José Antônio
Menginap 7 malam pada Sep 2017
10/10 Cemerlang
Gabriel
14 Ogo 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Chocados com a exuberância e conforto
Gabriel
Menginap 7 malam pada Ogo 2017
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
23 Jul 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Estadia maravilhosa mas com acesso difícil
Pengembara yang disahkan
Menginap 6 malam pada Jul 2017
10/10 Cemerlang
Eneri
22 Mac 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Charme e conforto com vista para o mar!!!
Eneri
10/10 Cemerlang
Rosalina
20 Mac 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel praiano com boa relação custo-benefício.
Rosalina
10/10 Cemerlang
annette
23 Feb 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
The ideal place in Southern Bahia
annette
10/10 Cemerlang
LUCIANO
30 Jan 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Uma maravilha com vista para o mar!
LUCIANO
10/10 Cemerlang
Stela
22 Jan 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Stela
8/10 Baik
Sergio
9 Jan 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sergio
10/10 Cemerlang
Vitor
13 Dis 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sensacional
Vitor
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
9 Feb 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Maravilhoso.
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
Ana P, Los Angeles, CA
9 Jan 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Aconchegante e Requintado
Ana P
10/10 Cemerlang
Maria Fernanda, Sao Paulo
13 Dis 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Maravilhoso!
Maria Fernanda
10/10 Cemerlang
juraci, Curitiba - PR
19 Nov 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Muito atenção e você parece que encontra em casa.
juraci
10/10 Cemerlang
DANIEL
19 Nov 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
DANIEL
10/10 Cemerlang
DANIEL
18 Nov 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
DANIEL
10/10 Cemerlang
Adriano, Rio de Janeiro
20 Okt 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel, muito agradável e perto da praia com vista!
Adriano
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
9 Jan 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Vale a pena conhecer...
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
João Guilherme, São Paulo
15 Nov 2014
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Perfeito!
João Guilherme
10/10 Cemerlang
Herbert, Serra
2 Okt 2014
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel agradável
Herbert
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
13 Sep 2014
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excelente opção em Arraial
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
6 Jul 2014
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Wonderful !
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
Fabio, Santa Rita do Passa Quatro
19 Jun 2014
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik