Caxias Thermas Hotel
Hotel di Piratuba terdapat sarapan percuma dan letak kenderaan valet percuma
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Caxias Thermas Hotel





Ulasan
9.0 daripada 10
Hebat
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM415
RM435 jumlah
termasuk cukai & fi
29 Jun - 30 Jun
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Comfort Room, Bathtub

Comfort Room, Bathtub
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
TV
Langsir/tirai gelap terus
Bidet
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Saluran kabel
Lihat semua foto untuk Comfort Room, Balcony

Comfort Room, Balcony
8.0 daripada 10
Sangat baik
(2 ulasan)
Sorotan
Balkoni
Penyaman udara
TV
Langsir/tirai gelap terus
Bidet
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

116 Rua Acre, Piratuba, 89667-000
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Thermas de Piratuba Park Hotel
Thermas de Piratuba Park Hotel
- Kolam
- Termasuk sarapan
- Spa
- Kolam renang kanak-kanak
8.2 daripada 10, Sangat Baik, 60 ulasan
Harga ialah RM697
RM732 jumlah
termasuk cukai & fi
29 Jun - 30 Jun
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Deposit: BRL 150.0 semalam
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Bayaran haiwan kesayangan: BRL 120 setiap haiwan kesayangan, sepenginapan
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
- Bayaran katil lipat simpan: BRL 150.0 sehari
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Perkara yang kami harus menyebut
Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Hartanah juga dikenali sebagai
Caxias Thermas Hotel Piratuba
Caxias Thermas Piratuba
Caxias Thermas
Caxias Thermas Hotel Hotel
Caxias Thermas Hotel Piratuba
Caxias Thermas Hotel Hotel Piratuba
Soalan lazim
Caxias Thermas Hotel Ulasan
Ulasan
9.0
Hebat
9.4/10
Kebersihan
9.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.4/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.0/10
Mesra alam
Ulasan
16 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Feb 2025
8/10 Baik
Volmar
9 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Volmar
Menginap 2 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Neuri
8 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Neuri
Menginap 2 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
28 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Reinaldo augusto
16 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Reinaldo augusto
Menginap 1 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
JANICE
12 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
JANICE
Menginap 1 malam pada Nov 2024
8/10 Baik
heliane
28 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bom hotel, recomendo
heliane
Menginap 2 malam pada Sep 2024
8/10 Baik
DANIEL LUIZ
11 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
DANIEL LUIZ
Menginap 1 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Fernando
18 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Fernando
Menginap 4 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Luiz
10 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Luiz
Menginap 3 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Claudio c
Mengembara bersama keluarga
4 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Claudio c
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Jaqueline
Mengembara bersama keluarga
22 Nov 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jaqueline
Menginap 1 malam pada Nov 2023
10/10 Cemerlang
ELCA
Mengembara bersama kumpulan
5 Nov 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
ELCA
Menginap 1 malam pada Okt 2023
8/10 Baik
LUCIANE R
3 Ogo 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
LUCIANE R
Menginap 4 malam pada Jul 2023
10/10 Cemerlang
Claudia Cristina
Mengembara bersama keluarga
24 Apr 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Claudia Cristina
Menginap 2 malam pada Apr 2023
4/10 Lemah
João Renato
22 Feb 2023
João Renato
Menginap 4 malam pada Feb 2023
10/10 Cemerlang
Maria V P
Mengembara bersama keluarga
13 Feb 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Maria V P
Menginap 2 malam pada Feb 2023
8/10 Baik
MARLENE
6 Sep 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Maravilhoso
MARLENE
Menginap 1 malam pada Sep 2022
10/10 Cemerlang
ODILON
Mengembara bersama keluarga
26 Jul 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excelente hotel
ODILON
Menginap 4 malam pada Jul 2022
10/10 Cemerlang
BRUNA
Mengembara bersama keluarga
18 Apr 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Maravilhoso!! Hotel todo atualizado/reformado.
BRUNA
Menginap 3 malam pada Apr 2022
10/10 Cemerlang
Paulo Cesar
6 Mac 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Paulo Cesar
Menginap 3 malam pada Feb 2022
10/10 Cemerlang
Sidnei
20 Feb 2022
Sidnei
Menginap 2 malam pada Feb 2022
6/10 Boleh diterima
Diego
Mengembara bersama keluarga
11 Feb 2022
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Diego
Menginap 2 malam pada Feb 2022