Dahu
Keseronokan di tepi lereng yang terdapat spa perkhidmatan penuh dan restoran
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Dahu





Ulasan
8.8 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Junior Suite

Junior Suite
Sorotan
Balkoni
Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Televisyen LED
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
Lihat semua foto untuk Superior Room

Superior Room
Sorotan
Balkoni
Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Televisyen LED
Katil bayi/kot
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Via Cima Tosa 101, Madonna di Campiglio, Pinzolo, TN, 38086
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Cristal Palace
Cristal Palace
- Kolam
- Tab Panas
- Termasuk sarapan
- Spa
9.2 daripada 10, Hebat, 154 ulasan
Harga ialah RM670
RM762 jumlah
termasuk cukai & fi
2 Jul - 3 Jul
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Deposit: EUR 200
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 2.50 seorang semalam, sehingga 10 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 14 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Bayaran katil bayi: EUR 25 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit utama; wang tunai tidak diterima
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Perkara yang kami harus menyebut
Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasmi daripada the local rating authority.
Hartanah juga dikenali sebagai
Dahu Hotel
Dahu Hotel Madonna di Campiglio
Dahu Madonna di Campiglio
Dahu Hotel
Dahu Pinzolo
Dahu Hotel Pinzolo
Soalan lazim
Dahu Ulasan
Ulasan
8.8
Cemerlang
9.0/10
Kebersihan
9.0/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
13 Jul 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
8/10 Baik
Bernardinello, fRANCE
28 Ogo 2014
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
le service impeccable
Bernardinello
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
30 Jul 2014
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
1 Ogo 2013
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Marco, Perugia
13 Jul 2012
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Consigliato
Marco
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
12 Sep 2011
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik