Sharaya Boutique Hotel Patong

Hartanah 4.5 bintang
Hotel mewah yang terdapat pusat kecergasan 24 jam dan teres atas bumbung

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Sharaya Boutique Hotel Patong

Kolam renang tertutup, kolam renang terbuka
Lobi
Kemudahan bilik
Ruang Istirahat Lobi
Sarapan Inggeris setiap hari (THB 200 seorang)

Ulasan

5.4 daripada 10

Kemudahan popular

  • Bar
  • Kolam
  • Termasuk parkir
  • Sarapan tersedia
  • Gim
  • Penyaman udara

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 1 daripada 1 bilik

Superior Double Room with Balcony

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Peti sejuk
TV
Katil berlapik
Peralatan tempat tidur premium
Hulu semburan mandi hujan
Bilik mandi persendirian
  • 28 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
34/58 Prachanukroh Road, Patong, Phuket, 83150

Tempat berdekatan

  • Kabaret Simon - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Pantai Patong - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Central Patong - 19 min berjalan kaki - 1.6 km
  • Pusat Beli-belah Jungceylon - 1 min memandu - 1.2 km
  • Bangla Road - 2 min memandu - 2.0 km

Bergerak

  • Phuket (HKT-Lapangan Terbang Antarabangsa Phuket) - 60 minit memandu

Restoran

  • ‪The Zula Phuket - Turkish, European & Thai Cuisine - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Coffee Mania - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪ครัวไม้ไผ่ - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Ali Baba - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Coffee Mania House - ‬2 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Sharaya Boutique Hotel Patong

Mewah bagi hotel berdekatan Pantai Patong
Berdekatan Pusat Beli-belah Jungceylon dan Bangla Road, Sharaya Boutique Hotel Patong menyediakan bar kolam, teres atas bumbung dan kedai kopi/kafe. Restoran di tapak menawarkan sarapan dan makan tengah hari. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan perkhidmatan pencucian kering/dobi dan gimnasium 24 jam.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Kolam renang tertutup dan kolam renang terbuka
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan Inggeris (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan bantuan pelancongan/tiket
  • Lif, surat khabar percuma dan stesen komputer
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Sharaya Boutique Hotel Patong menampilkan sentuhan bermakna seperti peralatan tempat tidur premium dan penyaman udara, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • Televisyen dengan saluran TV premium
  • Balkoni, peti sejuk dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Jerman, Bahasa Itali

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang semasa waktu terhad (surcaj)
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari Sarapan Inggeris tersedia 7:00 hingga 10:00 dengan bayaran: THB 200 seorang
  • 1 bar tepi kolam
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • 1 kolam renang tertutup
  • Gimnasium 24 jam
  • Kolam kanak-kanak

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • 1 kolam renang tertutup
  • Kolam kanak-kanak
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi

Perkhidmatan perniagaan

  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Teres atas bumbung

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif

Lain-lain

  • 4 tingkat
  • Dibina pada 2010

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Peralatan tempat tidur premium
  • Tilam berlapik

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV dengan saluran kabel premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Perkhidmatan bilik terhad
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 0:30
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 7:00 - 0:30
Kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi

Kaedah akses

Meja sambut tetamu (waktu terhad)

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 9 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan Inggeris: kira-kira THB 200 seorang
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: THB 800 setiap kenderaan (sehala)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit

Hartanah juga dikenali sebagai

Sharaya Boutique Hotel
Sharaya Boutique Patong
Sharaya Boutique
Sharaya Boutique Patong Patong
Sharaya Boutique Hotel Patong Hotel
Sharaya Boutique Hotel Patong Patong
Sharaya Boutique Hotel Patong Hotel Patong

Soalan lazim

Adakah Sharaya Boutique Hotel Patong mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang tertutup, kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak.

Adakah Sharaya Boutique Hotel Patong mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Sharaya Boutique Hotel Patong?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Sharaya Boutique Hotel Patong?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 0:30. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di Sharaya Boutique Hotel Patong?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Adakah Sharaya Boutique Hotel Patong memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang. Fi sebanyak THB800 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Sharaya Boutique Hotel Patong?

Terletak di kawasan hiburan, hotel mewah ini sejauh 15 minit berjalan kaki dari Nanai Road dan Pantai Patong. Bangla Road dan Pusat Beli-belah Jungceylon juga dalam jarak 1 bt (2 km).

Sharaya Boutique Hotel Patong Ulasan

Ulasan

5.4
Penilaian 10 - Cemerlang. 3 daripada 16 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 1 daripada 16 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 4 daripada 16 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 4 daripada 16 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 4 daripada 16 ulasan

5.8/10

Kebersihan

6.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

10/10

Kemudahan

5.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

Ulasan

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
All was good except for the lights in the pool area was not turn on when was there for night swim
Menginap 3 malam pada Sep 2019

4/10 Lemah

mikael

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 16 malam pada Jun 2019

4/10 Lemah

Anthony

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan

Not worth the price

Pool was not useable and the place was very run down and dirty The rooms were alright.
Menginap 5 malam pada Mac 2019

2/10 Teruk

D.fernandes, Lausanne

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Piscine ne ressemblant pas du tout aux photos. hôtel et personnel en ruines et des fourmis partout dans la chambre. Une supposé amende de 2000bth "60 euros" vous est demandé si vous prennez des boissons a la piscine. Ne tombé par sur ce piège ne payé pas, faites comme moi. Partez et prenez un autre établissement.
Menginap 4 malam pada Mac 2019

6/10 Boleh diterima

Tatiana

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik

Waste of money

They say they have a stocked mini bar but in reality they only bring 2 bottle water, no computer stations they lied then wanted to charge me to print out 1 page at the front desk, they have a pool but u can only sit right in front of the pool all the other seats are for the pool bar guest but there were any guest at there bar, not allowed the drink your own water bottle by the pool what a joke. The balcony we couldn’t fit 2people with chairs. Bed hard as rocks ,Checked out and checked in right across the street
Menginap 2 malam pada Jun 2018

4/10 Lemah

Vieno, Mikkeli

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Remonttia jo pitkään kaivannut

Sekä esitteessä että "asiakkaan" kuvissa on siisti, hyvinhoidettu hotelli sekä uima-allasalue: nuo kuvat ovat varmaan valmistumisvuodelta 2010, sillä todellisuudessa paikka oli kulunut, likainen, rikkinäinen. Vuodevaatteet eivät olleet ensiluokkaisia vaan tahraisia ja reikäisiä: "siivous" käsitti roskisten tyhjennyksen ja pedin petaamisen. Lakanat vaihdettiin kerran viikossa. Uima-allasalueen varjopedit olivat rikkinäisiä ja käyttökelvottomia, osa aurinkotuoleista samoin. Allasbaari ei kunnosta päätellen ole ollut käytössä vuosiin. Kuitenkin alueelle oli kyltein kielletty tuomasta omia juomia ja ruokia. Henkilökunta vaikutti kyllästyneeltä, liekö stressaantuneita. Respa oli erittäin usein pitkiä jaksoja tyhjillään: emme jättäneet avaimia poistuessamme huoneista, koska avaimet olivat tiskin reunan takana kaikkien poimittavissa?! Lähtöämme varten olimme tilanneet respasta kuljetuksen jonka piti hakea meidät 08: kyyti tuli useiden tiedustelujen jälkeen puoli tuntia myöhässä - kentälläoloaikaa jäi niin naftisti, että piti valita syömisen ja taxfree-ostosten väliltä, molempia ei kerennyt. Sijainti oli aivan loistava, ja pelkän yöpymisen ja suihkun tarvitsevalle omatoimimatkaajalle paikka on ok, muuten kannattaa valita siistimmässä kunnossa oleva paikka.
Menginap 13 malam pada Jan 2018

6/10 Boleh diterima

Francesca, Odense

Sukakan: Keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

They moved us to another hotel

When we arrived, after 2 pm, my friends and me were really tired and we just wanted a fast check in and some rest. This is not what we got. The receptionist was in a mess with papers and documents and after some minutes she explained us that we were supposed to be relocated to another hotel, since they had problems of overbooking. The manager, I assume, saw that we were getting pissed and he told us that we could just tell him if we liked the new hotel or not and he would move us to a better one. Therefore, the receptionist brought us to Happy Fish, another hotel really close and there we discovered that they didn’t have space for us for more that one night. Since we booked for 3 nights and we wanted to finally open our luggage without change hotel every day, we got super pissed and the receptionist got angry at us as well. The day after we got our room and they told us “we move you in our deluxe rooms”, as they were doing us a favor, but we BOOKED for SUPERIOR ROOMS. So they weren’t giving us something more. Just what we paid for. The room was ok, comfortable and big enough, the location was convenient and the breakfast was very simple but enough (tea coffee some salad and eggs). just the treatment we received was not the best.
Menginap 3 malam pada Jan 2018

2/10 Teruk

Mutlu

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Really rude receptionist ladys

First day we wait for check in about 15:00 because receptionist lady very rude +very bad+ never care for customers,, ı have been maybe 50 times in thailand but never seen like that bad staff ,, ı m asker her can we get room please she just said wait (( not mister- not sir-not welcome-)) if they give me 100 days free stay there never want to see them and never want to stay anyway if you want to bad wifi bad Waters in shower and really rude staff yourself choose but never recommended
Menginap 1 malam pada Jan 2018

10/10 Cemerlang

Lewis

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Really good hotel, very easy to get around definitely would recommend
Menginap 2 malam pada Dis 2017

2/10 Teruk

Moniroos, Melbourne

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

They checked us in a different terrible hotel

We got there and they checked us in a different hotel nearby called 'The Brothers Hotel' - not sure if it was normal or if they were just full that day. The Brothers Hotel was very disappointing. It was very dirty, dusty, pillows had stains, shower curtain with mould, balcony door was broken (couldn't lock it) and was overall really bad.
Menginap 1 malam pada Nov 2017

6/10 Boleh diterima

Al, brisbane Australia

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Good location But

Could not shower on some occasions due to water shortage
Menginap 12 malam pada Okt 2017

6/10 Boleh diterima

Milad

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Pay a bit more

Friendly staff, but a bad hotel. While we stayed at this hotel we did not have hot water for 8 out of the 11 nights. They “clean” your room everyday but won’t change your sheets. Overall you get what you pay for if your looking to save money expect to lower you living standards. We ended up renting another suit across the street, there was not much of a price difference but wow the suits there were amazing. P.S. you must pay 500 baht for every guest you bring to your room
Menginap 10 malam pada Sep 2017

4/10 Lemah

Kim

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Misleading, bad hotel, not recommended

Accused of being a day late on arrival, they had not updated their system to reflect the booking change. Room smelt badly of sewage - we were told that its 'just the way it is' and to cover it with a cup. Bad handling of our room change, the receptionist did a great job to just be undermined by a very rude gentleman and then more complications when someone undermined him. When we were finally given a room key it was just tossed across the desk at us. No restaurant on site, its at another sister hotels location (possibly). The that we saw was a small buffet breakfast and the receptionist told us no english breakfast is served. No signage for the gym, billiards table or games room. Billiards table not in reception as advertised. NOT premium bedding! no pillow top matters as advertised and all bedding has stains and holes. There was insufficient warning to a planned power outage - two posters in the whole building, we were not warned during check in. No way of contacting hotel prior to check in, cannot book the airport shuttle as a result. We booked this hotel as it was listed as 'new' on booking.com reviews but it is the same old hotel under a different name. Very disappointed and we feel we were misled by the listing. 2000BHT deposit?! Thats £45! Thats a deposit for more than we paid for over a weeks stay, appalling! Please see other reviews for Issara Resort Phuket / Sharaya Boutique Hotel and Tuana Issara Resort.
Menginap 8 malam pada Sep 2017

8/10 Baik

Georg, Bayern

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

sehr günstiges Hotel mit hohem Komfort

sehr gutes Preis-Leistungsverhältnis. sogar mehr Service incl. als beschrieben, z.B. kleiner Safe im Zimmer Zimmer-Reinigung jeden Tag. WIFI-Netz ohne Probleme. sogar Handtuchwechsel jeden Tag obwohl für meine Begriffe nur jeden 2. oder 3. Tag notwendig. viele Sachen habe ich nur wenig oder gar nicht benutzt, wie Swimmingpool, einwandfrei funktionierender Fernseher, Telefon am Zimmer. sehr günstiges Frühstück für 100 Baht mit allem was man braucht. Nachdem ein Transfer mit Minibus kurzfristig abgesagt wurde, habe ich von der Rezeptionistin innerhalb einer viertel Stunde ein Taxi zum Airport für 800 Baht bekommen. Ich verstehe die negativen Bewertungen nicht, die als Rezensionen im web existieren. Ich war bei weiten mehr zufrieden als ich erwartet hätte. Ich würde das Hotel jederzeit wieder buchen.
Menginap 13 malam pada Sep 2017

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel et environnement Mal entretenus. Loin designed centers d'interet.
Menginap 14 malam pada Sep 2017

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

nice and clean hotel

everything was perfect , they have nice and helpful staff also hotel was very clean and tidy
Menginap 1 malam pada Ogo 2017