ຮ້ານ ນ.ກັນຍາ ບໍລິການອາຫານແລະເຄື່ອງດື່ມ Kanya's Restaurant - 8 min berjalan kaki
Hong Tieng Coffee and Bar - 16 min berjalan kaki
Green Coffee - 2 min memandu
Phayaxay Coffee&Cafe - 1 min memandu
ร้านน้ำปั่น - 1 min memandu
Tentang hartanah ini
Singha Hotel
Sorotan hartanah
Singha Hotel menyediakan kemudahan seperti mandian awam tertutup (tiada mata air mineral) dan perkhidmatan pencucian kering/dobi. Manjakan diri anda dengan urut atau perkhidmatan spa lain. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain termasuk:
Percuma letak kenderaan sendiri
Bantuan pelancongan/tiket, meja/kaunter hadapan 24 jam dan sajian kopi/teh di ruang bersama
Porter/tukang angkut dan bilik mesyuarat
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Singha Hotel menampilkan manfaat seperti penyaman udara, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
Bilik mandi persendirian dengan kelengkapan dandanan diri percuma
Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma
Tempat letak kenderaan dan pengangkutan
Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
Makanan dan minuman
Kopi dan teh di kawasan umum
Mesra keluarga
Bilik kalis bunyi
Kemudahan dobi
Peti sejuk dalam bilik
Kemudahan
Kemudahan dobi
Meja/kaunter hadapan 24 jam
Perkhidmatan tetamu
Bantuan lawatan dan tiket
Pengemasan (harian)
Perkhidmatan cucian kering/dobi
Porter/tukang angkut
Perkhidmatan perniagaan
Bilik mesyuarat
Spa
Mandian awam tertutup (tiada mineral)
Perkhidmatan spa
Urutan
Kebolehcapaian
Tiada lif
Lain-lain
Kawasan merokok yang dikhaskan
Kemudahan bilik
Bilik tidur
Cadar disediakan
Langsir gelap terus
Bilik mandi
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri percuma
Selipar
Tuala disediakan
Hiburan
TV skrin rata dengan saluran satelit
Makanan dan minuman
Air botol percuma
Perkhidmatan bilik terhad
Peti sejuk
Lain-lain
Bilik kalis bunyi
Penyaman udara
Telefon
Dasar
Daftar masuk
Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 22:00
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18
Daftar keluar
Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Arahan daftar masuk khas
Tetamu akan menerima e-mel dalam masa 2 minggu sebelum ketibaan yang mengandungi arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 24 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 22:00, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Kaedah akses
Kaunter hadapan dengan kakitangan
Haiwan peliharaan
Haiwan kesayangan tidak dibenarkan
Kanak-kanak dan katil tambahan
Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Jenis bayaran hartanah
Maklumat penting
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hartanah juga dikenali sebagai
Singha Hotel Oudomxay
Singha Oudomxay
Singha Hotel Hotel
Singha Hotel Oudomxay
Singha Hotel Hotel Oudomxay
Soalan lazim
Adakah Singha Hotel mesra haiwan kesayangan?
Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.
Berapakah fi parkir di Singha Hotel?
Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.
Apakah masa daftar masuk di Singha Hotel?
Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 22:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.
Apakah masa daftar keluar di Singha Hotel?
Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.
Di manakah terletaknya Singha Hotel?
Terletak di Oudomxay, hotel ini sejauh 3.8 km dari Air Terjun Nam Kat.
Singha Hotel Ulasan
Ulasan
7.8
Baik
Semua ulasan ditunjukkan daripada pengalaman tetamu sebenar. Hanya pengembara yang telah menempah penginapan dengan kami boleh menyerahkan ulasan. Kami mengesahkan ulasan berdasarkan garis panduan kami dan menerbitkan semua ulasan, positif atau negatif.Maklumat lanjutTerbuka dalam tetingkap baharu
Penilaian 10 - Cemerlang. 7 daripada 17 ulasan
10 - Cemerlang
7
Penilaian 8 - Baik. 3 daripada 17 ulasan
8 - Baik
3
Penilaian 6 - Boleh diterima. 5 daripada 17 ulasan
6 - Boleh diterima
5
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 17 ulasan
4 - Lemah
1
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 17 ulasan
2 - Teruk
1
8.8/10
Kebersihan
7.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
7.6/10
Kemudahan
7.4/10
Keadaan hartanah & kemudahan
5.8/10
Mesra alam
Ulasan
6/10 Boleh diterima
Julia
Mengembara bersama pasangan
4 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This was a one stop on our way north and having been in Laos for a month we were disappointed with the standard related to what we paid. It was a bed for the night on a ground floor that had paper covering windows in the bathroom! The place was clean. There was AC but the room in the ground floor was very dark and dingy. I would suggest come to this town and look around as I’m sure there are better!
Julia
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Reinhold
22 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Das Frühstück war sehr gut und umfangreich.
Reinhold
Menginap 2 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Michael
10 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Passt
Michael
Menginap 1 malam pada Jan 2025
8/10 Baik
Gent
4 Dis 2024
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Kan rekommenderas
Jämfört med priser respektive standard på hotell i Laos så är Singha väl prisvärt. Rummet är relativt rymligt, lugnt läge och servicen korrekt. Madrasserna är inte av bästa kvalitet men det är tyvärr mer regel än undantag i Laos
Gent
Menginap 2 malam pada Dis 2024
4/10 Lemah
D M
30 Okt 2024
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
No reason to stay here
From a standpoint of overall quality this is really a two-star hotel. After being greeted by a giant cockroach that I had to smash and get bug spray to kill the marotting ants things kind of smoothed out. But the pillows are at least 10 cm thick and extraordinarily uncomfortable. Hard mattress on a platform bed. Smooth tile throughout the entire bathroom which made it extremely slippery and dangerous. They sink has no hot water hook up. Front desk alternated between helpful and uninterested. Would not stay here again
D M
Menginap 3 malam pada Okt 2024
8/10 Baik
Patrick
9 Feb 2024
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Patrick
Menginap 2 malam pada Feb 2024
10/10 Cemerlang
Manguy, Granges de Vesin
Mengembara bersama kumpulan
30 Jan 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Court séjour d'une nuit mais hôtel très agréable, belle chambre, grande salle de bains (débit de l'eau moyen et changements brusques de température), propre, bon déjeuner. Le personnel est très discret mais disponible. Je recommande
Manguy
Menginap 1 malam pada Jan 2024
10/10 Cemerlang
Thongphone
Mengembara bersama keluarga
9 Apr 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Good
Thongphone
Menginap 1 malam pada Apr 2023
6/10 Boleh diterima
VALERIE
Mengembara bersama pasangan
24 Feb 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Hotel moyen. Chambre spacieuse mais c’est bruyant (mur fin et bruit extérieur)
PDj pas vraiment de choix si vous vous ne voulez pas manger asiatique (baguette et oeufs)
VALERIE
Menginap 2 malam pada Feb 2023
2/10 Teruk
Tracey
16 Feb 2023
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
We were charged twice ... At the hotel and also from our card.
We asked reception to ring a taxi.. We have then the number that we had received from tourist information, they rang a friend instead who wanted to change us 10 times the regular price for a trip to the bus station.
There isn't much choice in this town, but we would never stay again,
Tracey
Menginap 1 malam pada Dis 2022
6/10 Boleh diterima
tony
7 Feb 2023
tony
Menginap 1 malam pada Feb 2023
6/10 Boleh diterima
bernhard
28 Jan 2023
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
bernhard
Menginap 1 malam pada Jan 2023
6/10 Boleh diterima
Michon
3 Mac 2020
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Michon
Menginap 2 malam pada Feb 2020
8/10 Baik
MARIE
25 Mac 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
MARIE
Menginap 1 malam pada Mac 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
30 Jan 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Alles perfekt. Das Preis-leistungsverhältnis ist hervorragend.
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jan 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
29 Jan 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pratique et peu cher
Très pratique pour visiter et faire des excursions de Houdomxay. Chambre propre, lit confortable, rien à redire sur le prix. Petit déjeuner vraiment quelconque. Préférer les chambre supérieure car la basique l’est vraiment.
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jan 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
19 Dis 2018
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel nuovo, le stanze molto confortevoli. Buona la colazione.
A 300 metri dal centro.
Purtroppo ancora il ristorante non è funzionante ed è un grosso problema perché non se ne trova uno decente e si è obbligati a cenare in un ristorante pessimo.
La proprietaria, Sig.na Moon spero di non sbagliare, molto gentile e disponibile.
Ottimi i massaggi dentro la struttura.
Purtroppo una persona della reception che mi aveva assicurato che il Tuc-Tuc lo avrei trovato fuori alle 11 non si è interessato, e non si è fatto trovare, e ho perso il pullman ed ho dovuto aspettare 4 ore il prossimo.
Un vero peccato che un hotel così bello abbia del personale così scadente.
Speriamo che siano errori di gioventù ed inesperienza.