Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hotel Merlot





Ulasan
6.6 daripada 10
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM376
RM440 jumlah
termasuk cukai & fi
6 Sep - 7 Sep
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Comfort Double or Twin Room

Comfort Double or Twin Room
Sorotan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV Pintar
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Lihat semua foto untuk Triple Room

Triple Room
Sorotan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV Pintar
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar
Terletak di Slivno, Hotel Merlot berada di sungai. Kilang Wain Grgić dan Kilang Wain Matusko disarankan untuk dikunjungi jika anda ingin melakukan aktiviti, sementara mereka yang ingin menikmati keindahan semula jadi kawasan ini boleh menerokai Pantai Neum dan Air Terjun Kravice. Ambil peluang untuk menerokai kawasan untuk mencari aktiviti air seperti luncur angin.

Podgradina 179/1, Slivno, 20355
Tempat berdekatan
- Pantai Neum - 26 min memandu - 25.0 km
- Air Terjun Kravice - 29 min memandu - 31.2 km
- Tempat Suci Medjugorje - 39 min memandu - 37.4 km
- Gereja St. James - 39 min memandu - 37.4 km
- Air Terjun Kravice - 44 min memandu - 33.7 km
Bergerak
Restoran
- Delta Caffe - 2 min memandu
- Caffe Bar Sagena - 9 min memandu
- Beach bar Bandidos - 12 min memandu
- Konoba Pod Maslinom - 2 min memandu
- Teta Olga Restaurant - 9 min memandu
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan dan akan dikutip di hartanah. Cukai ini dilaraskan mengikut musim dan mungkin tidak dikenakan sepanjang tahun. Pengecualian atau pengurangan lain boleh dikenakan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan yang diterima selepas membuat tempahan.
- Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Oktober - 31 Mac, EUR 1.00 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 0.50 semalam untuk tetamu berumur 12-17 tahun. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak berumur bawah 12 tahun tahun.
- Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 April - 30 September, EUR 1.50 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 0.75 semalam untuk tetamu berumur 12-17 tahun. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak berumur bawah 12 tahun tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 15 setiap haiwan kesayangan, semalam
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
- Bayaran katil bayi: EUR 10.0 semalam
- Bayaran katil lipat simpan: EUR 180.0 sehari
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah katil bayi dan katil lipat simpan/tambahan
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Perkara yang kami harus menyebut
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah juga dikenali sebagai
Merlot Hotel Opuzen
Merlot Opuzen
Hotel Merlot Opuzen
Hotel Merlot Hotel
Hotel Merlot Slivno
Hotel Merlot Hotel Slivno
Soalan lazim
Hotel Merlot Ulasan
Ulasan
6.6
7.4/10
Kebersihan
7.2/10
Kakitangan & perkhidmatan
6.8/10
Kemudahan
6.2/10
Keadaan hartanah & kemudahan
6.8/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga
23 Jul 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jul 2025
6/10 Boleh diterima
bounphay, waterloo
Mengembara bersama pasangan
18 Jun 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
bounphay
Menginap 1 malam pada Jun 2025
6/10 Boleh diterima
Håkan
14 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Håkan
Menginap 1 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Deborah
24 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Deborah
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
4/10 Lemah
José Antonio
3 Ogo 2024
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
José Antonio
Menginap 2 malam pada Jul 2024
6/10 Boleh diterima
Sala
21 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan
Sala
Menginap 1 malam pada Jul 2024
4/10 Lemah
Attila
Mengembara bersama keluarga
24 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Attila
Menginap 1 malam pada Mei 2024
8/10 Baik
Ronald
9 Sep 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Fun stay
Ronald
Menginap 1 malam pada Sep 2021
10/10 Cemerlang
Kathrine
30 Jun 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Clean and convenient.
Kathrine
Menginap 1 malam pada Jun 2021
8/10 Baik
Werner
13 Sep 2017
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Werner
Menginap 6 malam pada Sep 2017
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
24 Ogo 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Ogo 2017
4/10 Lemah
Pengembara yang disahkan
31 Mac 2017
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik