Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Auberge de l'Ombrée





Pertimbangkan penginapan di Auberge de l'Ombrée dan manfaatkan teres, taman dan bar. Akses Internet wayarles percuma dan restoran tersedia kepada semua tetamu.
Ulasan
9.0 daripada 10
Hebat
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Lihat semua foto untuk Double Room

Double Room
Sorotan
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Jubah mandi
Cerek elektrik
Pembancuh kopi/teh
Saluran satelit
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

2 Rue De Bretagne, Ombrée d'Anjo, Maine-et-loire, 49520
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 8 seorang
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit utama
Perkara yang kami harus menyebut
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasminya daripada French Tourism Development Agency, ATOUT France.
Hartanah juga dikenali sebagai
Auberge l'Ombrée Hotel Ombrée-d'Anjou
Auberge l'Ombrée Combree
Auberge de l'Ombrée Hotel
Auberge l'Ombrée Hotel Combree
Auberge de l'Ombrée Ombrée d'Anjo
Auberge de l'Ombrée Hotel Ombrée d'Anjo
Soalan lazim
Auberge de l'Ombrée Ulasan
Ulasan
9.0
Hebat
9.4/10
Kebersihan
9.4/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.0/10
Kemudahan
8.8/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.6/10
Mesra alam
Ulasan
30 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Marc
Pengembara perniagaan
5 Apr 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excellent séjour
Marc
Menginap 2 malam pada Apr 2024
10/10 Cemerlang
Sylvain
24 Mac 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Super séjour a l’auberge
Sylvain
Menginap 1 malam pada Mac 2024
10/10 Cemerlang
xavier
Pengembara perniagaan
10 Dis 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
xavier
Menginap 2 malam pada Dis 2023
8/10 Baik
Inger
20 Sep 2023
Inger
Menginap 1 malam pada Ogo 2023
8/10 Baik
Christine
11 Ogo 2023
Christine
Menginap 1 malam pada Ogo 2023
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
6 Jul 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Totally fabulous we will return.
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jul 2023
10/10 Cemerlang
Coutand
10 Ogo 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Coutand
Menginap 1 malam pada Ogo 2022
10/10 Cemerlang
Jeffrey
Mengembara bersama pasangan
2 Jun 2022
Sukakan: Kebersihan
Jeffrey
Menginap 1 malam pada Mei 2022
10/10 Cemerlang
Laurence
Pengembara perniagaan
20 Mei 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Je recommande parfait
Laurence
Menginap 3 malam pada Mei 2022
10/10 Cemerlang
Radley
9 Mei 2022
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Radley
Menginap 1 malam pada Mei 2022
8/10 Baik
Rémi
Pengembara perniagaan
20 Jan 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Rémi
Menginap 1 malam pada Jan 2022
6/10 Boleh diterima
Nathalie
Mengembara bersama keluarga
15 Okt 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nathalie
Menginap 1 malam pada Okt 2021
10/10 Cemerlang
Liliane
26 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
très bon hôtel accueil très sympa cuisine super
Liliane
Menginap 1 malam pada Okt 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
13 Okt 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nickel
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Okt 2018
10/10 Cemerlang
Nadia
4 Ogo 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excellent
Nadia
Menginap 1 malam pada Jul 2017
10/10 Cemerlang
Stephanie
16 Jun 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Très agréable.
Stephanie
Menginap 1 malam pada Jun 2017
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
21 Mac 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
22 Mac 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Soirée étape sans connexion
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Pierre, Strasbourg
3 Mac 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Correct
Pierre
8/10 Baik
STEPHANE
23 Jan 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
STEPHANE
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
24 Nov 2015
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
9 Nov 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
Not Provided, clairefontaine
24 Okt 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Je recommande dans sa globalité
Not Provided
10/10 Cemerlang
CELINE, Nottingham
15 Okt 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik