Awashima Hotel
Hotel di pinggir bandar yang terdapat 3 restoran dan perkhidmatan spa
Galeri foto untuk Awashima Hotel





Ulasan
9.4 daripada 10
Luar biasa
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 1 daripada 1 bilik
Lihat semua foto untuk Suite, Non Smoking, Ocean View

Suite, Non Smoking, Ocean View
10.0 daripada 10
Luar biasa
(13 ulasan)
Sorotan
Balkoni
Kalis bunyi
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

186 Uchiura Shigedera, Numazu, Shizuoka Prefecture, 410-0221
Tentang hartanah ini
Awashima Hotel
Hartanah serupa

Laforet Shuzenji Sanshisuimei
Laforet Shuzenji Sanshisuimei
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
- Restoran
- Penyaman udara
8.8 daripada 10, Terbaik, 266 ulasan
Harga ialah RM714
RM863 jumlah
8 Dis - 9 Dis
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira JPY 4235 seorang
- Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
- Bayaran katil lipat simpan: JPY 5500.0 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai hak untuk melakukan prapengesahan kepada kad kredit tetamu sebelum ketibaan.
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Hartanah ini terletak di pulau persendirian. Apabila tiba di hotel, tetamu tidak akan mempunyai akses ke restoran di luar tapak hartanah.
Perkara yang kami harus menyebut
Mata air panas boleh diakses dari 6:00 hingga 23:00
Tempahan diperlukan untuk rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Wi-Fi percuma dalam bilik mempunyai had 1 peranti
Harap maklum bahawa sesetengah hartanah tidak membenarkan tetamu yang mempunyai tatu menggunakan kemudahan mandi awam di tapak hartanah
Hartanah juga dikenali sebagai
Awashima Hotel NUMAZU
Awashima Hotel
Awashima NUMAZU
Awashima
Soalan lazim
Awashima Hotel Ulasan
Ulasan
9.4
Luar Biasa
9.6/10
Kebersihan
9.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.4/10
Kemudahan
9.2/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.2/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama keluarga
3 Nov 2025
Menginap 1 malam pada Nov 2025
10/10 Cemerlang
Juliana
Mengembara bersama keluarga
22 Okt 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan

Juliana
Menginap 1 malam pada Okt 2025
8/10 Baik
you
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
20 Okt 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
you
Menginap 1 malam pada Okt 2025
10/10 Cemerlang
Suraj
Mengembara bersama kumpulan
8 Okt 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Suraj
Menginap 1 malam pada Okt 2025
2/10 Teruk
Mizuki, edogawaku
24 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Mizuki
Menginap 1 malam pada Sep 2025
6/10 Boleh diterima
?
3 Sep 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
?
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
SHIGEO
Mengembara bersama keluarga
1 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
風呂とへやからの景観が最高
SHIGEO
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
28 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
1 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
takefumi
Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga
1 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
takefumi
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Jonathan
30 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Jonathan
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
29 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Yoshitaka
28 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Yoshitaka
Menginap 1 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Jazzmine
4 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jazzmine
Menginap 2 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
James
2 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan



James
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
RIE
Mengembara bersama keluarga
31 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
RIE
Menginap 1 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Midori
Mengembara bersama keluarga
26 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Midori
Menginap 1 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
natalee
25 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan



natalee
Menginap 2 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Samon
25 Mei 2025
Samon
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
yukihiro
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
13 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
yukihiro
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
MASU
11 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
MASU
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
9 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
TOMOKO
30 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
素晴らしい休日となりました。
TOMOKO
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
toshie
Pengembara perniagaan
26 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
toshie
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Charles
Mengembara bersama keluarga
22 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Charles
Menginap 2 malam pada Apr 2025








