Mercure City Nijmegen Centre Hotel

Hartanah 4.0 bintang
Hotel disahkan mesra alam yang terdapat pusat kecergasan dan sauna

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Mercure City Nijmegen Centre Hotel

Bahagian luar
Kemudahan kecergasan
Pintu masuk dalaman
Makan malam dihidangkan
Bar mini, peti besi dalam bilik, meja, langsir/tirai gelap terus

Ulasan

8.8 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Bar
  • Gim
  • Parkir tersedia
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Penyaman udara
Harga semasa ialah RM490
RM598 jumlah
termasuk cukai & fi
2 Nov - 3 Nov

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Privilege, Double Room, 1 Katil Kelamin (Double)

9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Diubah suai pada 2017
Langsir/tirai gelap terus
Jubah mandi
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • 23 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Standard Twin Room, 2 Katil Bujang (Single)

9.0 daripada 10
Hebat
(11 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Diubah suai pada 2017
Langsir/tirai gelap terus
Jubah mandi
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • 23 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Standard Room, 1 Katil Bujang (Single)

9.4 daripada 10
Luar Biasa
(3 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Diubah suai pada 2017
Langsir/tirai gelap terus
Jubah mandi
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • 17 meter persegi
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Bujang (Single)

Standard Double Room, 1 Katil Kelamin (Double)

9.4 daripada 10
Luar Biasa
(18 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Diubah suai pada 2017
Langsir/tirai gelap terus
Jubah mandi
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • 23 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Terletak di Nijmegen-Oost, sebuah kawasan kejiranan di Nijmegen, Mercure City Nijmegen Centre Hotel berhampiran stesen kereta api. MuZIEum dan Doornroosje merupakan tarikan utama kebudayaan dan pengembara yang ingin membeli-belah boleh mengunjungi Grote Markt. Ingin menikmati acara atau perlawanan ketika berada di kota? Lihat acara atau perlawanan yang berlangsung di Stadium Goffert. Luangkan masa menerokai aktiviti di kawasan ini termasuk bermain golf.
Peta
Stationsplein 29, Nijmegen, 6512 AB

Tempat berdekatan

  • Doornroosje - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Grote Markt - 12 min berjalan kaki - 1.1 km
  • Holland Casino Nijmegen - 17 min berjalan kaki - 1.4 km
  • Radboud University Nijmegen - 4 min memandu - 2.6 km
  • Stadium Goffert - 6 min memandu - 2.7 km

Bergerak

  • Stesen Nijmegen - 3 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Schiphol (AMS) - 89 minit memandu

Restoran

  • ‪MIA (Made in Asia) - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Cafetaria Keizer Karelplein - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Guesthouse Vertoef - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Cafe Maxim - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Renato's Pizzeria - ‬4 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Mercure City Nijmegen Centre Hotel

Mewah bagi hotel disahkan mesra alam yang diubah suai pada 2017 dan terletak berdekatan Radboud University Nijmegen
Terletak berdekatan Doornroosje dan muZIEum, Mercure City Nijmegen Centre Hotel menyediakan pencucian kering/dobi, bar dan gimnasium. Untuk masa rehat dan ketenangan, lawati sauna. Restoran di tapak, Mercure, menyajikan makan malam. Sebagai tambahan kepada pusat perniagaan, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Sarapan bufet (surcaj), sewa basikal dan letak kenderaan sendiri (surcaj)
  • Tempat mengecas kenderaan elektrik, daftar keluar ekspres dan daftar masuk ekspres
  • Peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan, dewan sambutan dan dispenser air
  • Ulasan tetamu memberikan markah yang bagus untuk keadaan keseluruhan
Ciri-ciri bilik
Kesemua 112 bilik menawarkan keselesaan seperti penyaman udara dan jubah mandi, di samping manfaat seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Kitar semula, mentol lampu LED dan produk pembersihan mesra alam
  • Berbilang bilik mandi dengan kelengkapan dandanan diri mesra alam dan pancuran mandi
  • TV skrin rata dengan saluran satelit
  • Kot/katil bayi percuma, cerek elektrik dan meja

Anugerah dan gabungan

Hartanah Diperakui Eko
Hartanah ini menyertai Green Key (Foundation for Environmental Education), iaitu sebuah program yang mengukur kesan hartanah ke atas satu atau lebih daripada yang berikut: alam sekitar, komuniti, warisan budaya, ekonomi tempatan.

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah (EUR 13 sehari)

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet tersedia dengan bayaran 6:30 hingga 10:00 pada hari bekerja dan 7:00 hingga 11:00 pada hujung minggu; EUR 22 untuk seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Restoran di tapak hartanah

  • Mercure

Aktiviti menarik

  • Gimnasium
  • Sauna
  • Sewaan basikal

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Katil bayi di dalam bilik
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Dispenser air
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat perniagaan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 8 tingkat
  • Cawan boleh guna semula
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan sambutan
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Lawatan dan aktiviti teratur milik orang tempatan
  • Layanan berperikemanusiaan terhadap haiwan liar yang dikurung
  • Ofset tahunan dibeli untuk sekurang-kurangnya 10% daripada jejak karbon
  • Pendidikan budaya dan ekosistem tempatan
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Sekurang-kurangnya 10% daripada keuntungan dilabur semula dalam komuniti dan kelestarian
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Seluruh hartanah diubah suai - April 2017
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada botol air plastik
  • Tiada botol minuman ringan plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan
  • Wadah artis tempatan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil bayi percuma
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Dispenser pukal untuk kelengkapan dandanan diri
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 22:00
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 3.58 seorang semalam
  • Fi perkhidmatan: EUR3 seorang, semalam

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 22.00 seorang
  • Bayaran letak kenderaan sendiri: EUR 13.00 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Caj atau dasar pembatalan istimewa boleh dikenakan bagi tempahan kumpulan (lebih daripada 8 bilik untuk hartanah / tarikh penginapan yang sama)
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Penarafan kebangsaan

Hotelstars Union memberikan penarafan bintang rasmi untuk hotel di Belanda. Hotel ini diberikan penarafan stars 4.

Hartanah juga dikenali sebagai

Mercure Hotel Nijmegen Centre
Accor Nijmegen Centre
Mercure Nijmegen Centre
Mercure City Nijmegen Centre
Mercure City Nijmegen Centre Hotel Hotel
Mercure City Nijmegen Centre Hotel Nijmegen
Mercure City Nijmegen Centre Hotel Hotel Nijmegen

Soalan lazim

Adakah Mercure City Nijmegen Centre Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Mercure City Nijmegen Centre Hotel?

Setakat 3 Okt 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Mercure City Nijmegen Centre Hotel pada 2 Nov 2025 bermula serendah RM 489.53, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Mercure City Nijmegen Centre Hotel?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak EUR13.00 sehari.

Apakah masa daftar masuk di Mercure City Nijmegen Centre Hotel?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 22:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Mercure City Nijmegen Centre Hotel?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Mercure City Nijmegen Centre Hotel?

Terletak di Nijmegen-Oost, hotel disahkan mesra alam ini dalam jarak 10 minit berjalan kaki dari Doornroosje dan muZIEum. Grote Markt dan St Stevenskerk juga dalam jarak 15 minit berjalan kaki.Stesen Nijmegen hanya sejauh 3 minit berjalan kaki dan Stesen Nijmegen Heyendaal sejauh 29 minit berjalan kaki.

Ulasan

Mercure City Nijmegen Centre Hotel Ulasan

8.8

Cemerlang

9.2

Kebersihan

8.6

Lokasi

9.0

Kakitangan & perkhidmatan

9.0

Mesra alam

8.8

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 372 daripada 819 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 369 daripada 819 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 53 daripada 819 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 19 daripada 819 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 6 daripada 819 ulasan

Ulasan

8/10 Baik

Rick

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Dicht bij station en Doornroosje. Kleine maar stille kamer. Prima
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Karen

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff muy amable y cordial. Habitaciones muy cómodas y eco friendly. El desayuno es muy completo. Lo más conveniente es la cercanía a la estación de trenes y a la sala de conciertos
Menginap 5 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Anne

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Een heel net hotel met zeer vriendelijk personeel en een uitstekende keuken
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Corina

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Heerlijk, comfortabel hotel met ontzettend vriendelijk personeel! Mijn man had een trailrun en kon na afloop in het hotel nog douchen! Wat een service!
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Murat

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good rooms, good bar and excellent helpful staff overall, shout out to Ms. Özen for helping me extend my stay with a smile :)
Menginap 4 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Qiru, Scotch Plains

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Next to train station and bus centra. 10-15 walk to Nijmgen center for all shopping and dining options. There are direct buses to Radbund university just outside hotel (week days only).
Menginap 4 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Tahmina

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
War gut
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Jörg-Ludwig

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Etwas baulärm Frühstück ist sehr gut. Personal im Restaurant sehr freundlich
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Arun

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The location is perfect, the rooms and beds are comfortable, love it
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

IAN

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent hotel and staff
Menginap 2 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Robert, Amsterdam

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Horst

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Sehr nettes Personal. Alles sehr sauber - sehr gute Betten- Top Lage . Sehr sehr gutes Frühstück. Wir kommen sehr gerne wieder.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Armin, Denton

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great place for a few nights.
Menginap 3 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Nagatoshi

Sukakan: Kebersihan
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Fredrik

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
.
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Ida

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Alles was ok
Menginap 2 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 8 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Davide

Menginap 3 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Harry

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Eibhlis

Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Graham

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great location and value for money. Staff were very friendly and helpful with tips for things to do.
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

David, Calgary

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The very friendly staff were efficient and respectful. The hotel models good conservation efforts and provided an excellent breakfast.
Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

HIROAKI

Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

TAKURO

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very good welcoming.
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Vicneswaran

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Rooms were very clean and neat.
Menginap 2 malam pada Mac 2025