Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Boutique Hotel Straelman





Ulasan
9.2 daripada 10
Hebat
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Lihat semua foto untuk Superior Double Room, Balcony

Superior Double Room, Balcony
Sorotan
Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Katil busa memori
Peralatan tempat tidur premium
Lihat semua foto untuk Double or Twin Room, Garden View

Double or Twin Room, Garden View
Sorotan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Katil busa memori
Peralatan tempat tidur premium
Lihat semua foto untuk Comfort Single Room, Balcony (Small)

Comfort Single Room, Balcony (Small)
Sorotan
Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Katil busa memori
Peralatan tempat tidur premium
Lihat semua foto untuk Double or Twin Room, Balcony, Garden View

Double or Twin Room, Balcony, Garden View
Sorotan
Balkoni
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Katil busa memori
Lihat semua foto untuk Superior Double Room

Superior Double Room
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Katil busa memori
Peralatan tempat tidur premium
Linen kapas Mesir
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Straalmanstraat 28, 6521JM, Nijmegen, Nijmegen, 6521JM
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Mercure City Nijmegen Centre Hotel
Mercure City Nijmegen Centre Hotel
- Wi-fi percuma
- Restoran
- Penyaman udara
- Gim
8.8 daripada 10, Terbaik, 796 ulasan
Harga ialah RM380
RM480 jumlah
termasuk cukai & fi
20 Jul - 21 Jul
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 3.58 seorang semalam
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Bayaran letak kenderaan sendiri: EUR 10 sehari
- Bayaran katil lipat simpan: EUR 75 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Caj atau dasar pembatalan istimewa boleh dikenakan bagi tempahan kumpulan (lebih daripada 8 bilik untuk hartanah / tarikh penginapan yang sama)
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah katil lipat simpan/tambahan
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini tidak mempunyai pengadaran Lembaga Pelancong Belanda. Untuk manfaat pelanggan kami, kami telah memberikan pengadaran berdasarkan sistem pengadaran kami.
Hartanah juga dikenali sebagai
Boutique Hotel Straelman Nijmegen
Boutique Straelman Nijmegen
Boutique Straelman
Boutique Hotel Straelman Hotel
Boutique Hotel Straelman Nijmegen
Boutique Hotel Straelman Hotel Nijmegen
Soalan lazim
Boutique Hotel Straelman Ulasan
Ulasan
9.2
Hebat
9.6/10
Kebersihan
9.4/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.6/10
Kemudahan
9.8/10
Keadaan hartanah & kemudahan
10/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama kumpulan
30 Jan 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jan 2023
10/10 Cemerlang
Monique
30 Okt 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Toplocatie en verblijf
Monique
Menginap 1 malam pada Okt 2021
10/10 Cemerlang
Jürgen
Pengembara perniagaan
30 Sep 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sehr gut geführt!
Jürgen
Menginap 2 malam pada Sep 2021
10/10 Cemerlang
Daniëlle, Utrecht
Mengembara bersama pasangan
12 Jul 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Daniëlle
Menginap 1 malam pada Jul 2020
8/10 Baik
Juergen
Pengembara perniagaan
8 Jul 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Juergen
Menginap 2 malam pada Jul 2020
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
1 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Jan 2020
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
19 Jan 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jan 2020
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
26 Nov 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Nov 2019
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
2 Nov 2019
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Okt 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
24 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Sep 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama pasangan
13 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Sep 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
1 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Ogo 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama pasangan
13 Jun 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jun 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
13 Jun 2019
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jun 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
6 Jun 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jun 2019
8/10 Baik
Jan
17 Mei 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jan
Menginap 1 malam pada Mei 2019
10/10 Cemerlang
JRJ
13 Feb 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
An absolute delight!
JRJ
Menginap 4 malam pada Feb 2019
8/10 Baik
M.
16 Nov 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
M.
Menginap 1 malam pada Nov 2018
8/10 Baik
w
7 Okt 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
geweldig hotel
w
Menginap 1 malam pada Okt 2018
10/10 Cemerlang
Mark
4 Okt 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Great boutique hotel :)
Mark
Menginap 2 malam pada Okt 2018
10/10 Cemerlang
R, UK
22 Sep 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Business trip
R
Menginap 2 malam pada Sep 2018
10/10 Cemerlang
Heidi
16 Jun 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Heidi
Menginap 2 malam pada Jun 2018
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
23 Apr 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik