Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk hotel Blue inspired by MANNA





Ulasan
9.2 daripada 10
Hebat
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM496
RM598 jumlah
termasuk cukai & fi
7 Sep - 8 Sep
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Lihat semua foto untuk Standard Double Room, 1 Katil Raja (King)

Standard Double Room, 1 Katil Raja (King)
9.0 daripada 10
Hebat
(4 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
Lihat semua foto untuk Standard Double Room, 1 Katil Ratu (Queen) (Small)

Standard Double Room, 1 Katil Ratu (Queen) (Small)
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(4 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Oranjesingel 14-18, Nijmegen, 6511NT
Tentang hartanah ini
hotel Blue inspired by MANNA
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 3.58 seorang semalam
- Bayaran bekalan elektrik: EUR 2.25 seorang, semalam
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 22.50 hingga 22.50 untuk dewasa dan EUR 22.50 hingga 22.50 untuk kanak-kanak
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: EUR 180 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 4 orang)
- Bayaran letak kenderaan sendiri: EUR 24.5 sehari
- Bayaran katil bayi: EUR 15.0 semalam
- Bayaran katil lipat simpan: EUR 30.0 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Caj atau dasar pembatalan istimewa boleh dikenakan bagi tempahan kumpulan (lebih daripada 8 bilik untuk hartanah / tarikh penginapan yang sama)
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini tidak mempunyai pengadaran Lembaga Pelancong Belanda. Untuk manfaat pelanggan kami, kami telah memberikan pengadaran berdasarkan sistem pengadaran kami.
Hartanah juga dikenali sebagai
Blue Hotel Nijmegen
Blue Nijmegen
Blue Hotel
Blue Nijmegen
Blue Hotel Nijmegen
Soalan lazim
hotel Blue inspired by MANNA Ulasan
Ulasan
9.2
Hebat
9.4/10
Kebersihan
9.4/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.0/10
Kemudahan
9.4/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.8/10
Mesra alam
Ulasan
24 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Tom
Pengembara perniagaan
12 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Tom
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Robert
28 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Robert
Menginap 1 malam pada Mac 2025
6/10 Boleh diterima
Beate
17 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Beate
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Jillian
8 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jillian
Menginap 3 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Derek
Pengembara perniagaan
26 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Derek
Menginap 1 malam pada Feb 2025
8/10 Baik
Cornelis
11 Nov 2024
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Cornelis
Menginap 1 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Dag
14 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Dag
Menginap 1 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Tetyana
Pengembara perniagaan
21 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tetyana
Menginap 1 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Tetyana
30 Ogo 2024
Tetyana
Menginap 2 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Tetyana
Pengembara perniagaan
3 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tetyana
Menginap 2 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Jan
Mengembara bersama kumpulan
16 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Jan
Menginap 1 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Isabelle
8 Jul 2024
Isabelle
Menginap 1 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
ida
Mengembara bersama pasangan
28 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
ida
Menginap 1 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Linus
Pengembara perniagaan
26 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Linus
Menginap 3 malam pada Jun 2024
4/10 Lemah
Nils
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
18 Jun 2024
Sukakan: Kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Nils
Menginap 1 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Krister
Pengembara perniagaan
26 Apr 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Krister
Menginap 1 malam pada Apr 2024
2/10 Teruk
Nina
Pengembara perniagaan
16 Apr 2024
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Nina
Menginap 1 malam pada Apr 2024
10/10 Cemerlang
David
Mengembara bersama pasangan
1 Apr 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
David
Menginap 4 malam pada Mac 2024
10/10 Cemerlang
Susan
19 Jan 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Susan
Menginap 2 malam pada Jan 2024
10/10 Cemerlang
Henricus
Mengembara bersama keluarga
20 Dis 2023
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Henricus
Menginap 2 malam pada Dis 2023
10/10 Cemerlang
Walter
25 Nov 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Walter
Menginap 1 malam pada Nov 2023
10/10 Cemerlang
Carlos
17 Okt 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excelent stay!
Carlos
Menginap 2 malam pada Okt 2023
10/10 Cemerlang
Ad
8 Okt 2023
Ad
Menginap 1 malam pada Okt 2023
10/10 Cemerlang
Ulrika
Pengembara perniagaan
3 Okt 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ulrika
Menginap 3 malam pada Sep 2023