Galeri foto untuk Fujiya





Ulasan
8.8 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Traditional Room

Traditional Room
Sorotan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV plasma
Bilik mandi persendirian
Tab mandi dan pancuran berasingan
Pengering rambut
Jubah mandi
Pembancuh kopi/teh
Lihat semua foto untuk Traditional Room

Traditional Room
Sorotan
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Jubah mandi
Pembancuh kopi/teh
Saluran satelit
Pengemasan harian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar
Nishikan Ward, sebuah kawasan kejiranan di Niigata, menempatkan Fujiya. Herb Land Season dan Stesen Tepi Jalan Tsubamesanjo merupakan tarikan tempahan sementara mereka yang ingin membeli-belah boleh mengunjungi Jalan Pasar Ikan Teradomari dan Tsubame Sanjyochijyo Sangyosinko Center. Kitaro dan Kinpachinoyu juga disarankan untuk dikunjungi.

Kaba Iwamuro hot spring 693, Nishikanku, Niigata, Niigata-ken, 953-0104
Tempat berdekatan
- Taman Yahiko - 5 min memandu - 4.5 km
- Kuil Yahiko - 6 min memandu - 4.8 km
- Kilang Wain Cave D'occi - 13 min memandu - 13.0 km
- Jalan Pasar Ikan Teradomari - 17 min memandu - 15.4 km
- Gunung Yahiko - 20 min memandu - 11.4 km
Bergerak
Restoran
- らんか - 2 min memandu
- 弥彦山展望レストラン - 15 min memandu
- 吉田屋 - 5 min memandu
- なごみや - 5 min memandu
- いちのじ食堂 - 5 min memandu
Tentang hartanah ini
Fujiya
Hartanah serupa

Koshinoyado Takashimaya
Koshinoyado Takashimaya
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
- Perkhidmatan bilik
9.4 daripada 10, Luar Biasa, 22 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: JPY 150.00 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 12 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Perkara yang kami harus menyebut
Tempahan diperlukan untuk mandian awam/onsen; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Harap maklum bahawa sesetengah hartanah tidak membenarkan tetamu yang mempunyai tatu menggunakan kemudahan mandi awam di tapak hartanah
Hartanah juga dikenali sebagai
Fujiya Hotel Niigata
Fujiya Niigata
Fujiya Hotel
Fujiya Niigata
Fujiya Hotel Niigata
Soalan lazim
Ulasan
Fujiya Ulasan
8.8
Cemerlang
9.2
Kebersihan
6.8
Lokasi
9.0
Kakitangan & perkhidmatan
8.4
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
18 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Sep 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
3 Mei 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Apr 2019
10/10 Cemerlang
Sam, 愛知県
27 Ogo 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sam
Menginap 1 malam pada Ogo 2018
8/10 Baik
Toshiaki
6 Jun 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
老舗旅館
Toshiaki
Menginap 1 malam pada Jun 2018
10/10 Cemerlang
Satoru
11 Apr 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
満足度高いホテルです
Satoru
8/10 Baik
Ragao
30 Ogo 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
朝食が素晴らしい
Ragao
Menginap 1 malam pada Ogo 2017
8/10 Baik
shin, 東京都内
17 Mei 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
従業員の笑顔
shin
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
15 Nov 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
29 Apr 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
12 Nov 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
ご飯と紅葉最高
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
12 Nov 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
ご飯が美味しい
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
11 Ogo 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
富士屋はおススメです。
Pengembara yang disahkan
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
15 Jun 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Not bad
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
Yoshiko, 埼玉県入間市
9 Jun 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
いい、岩室温泉
Yoshiko
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
8 Mei 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
あったまり効果満点の温泉
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
Janet, LC
14 Feb 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Japan travels
Janet
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
3 Jan 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik