Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hajé restaurant Nieuwegein





Ulasan
8.8 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Deluxe Room, 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Room, 2 Katil Bujang (Single)
9.8 daripada 10
Luar Biasa
(12 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Pengemasan harian
Ruang tamu
Lihat semua foto untuk Deluxe Double Room

Deluxe Double Room
8.6 daripada 10
Cemerlang
(7 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Pengemasan harian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

1 Waterliniedok, Nieuwegein, UT, 3433 NV
Tentang hartanah ini
Hajé restaurant Nieuwegein
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.92 seorang semalam
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan pesanan masak: kira-kira EUR 14.50 hingga 19.50 seorang
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 12.50 setiap haiwan kesayangan, semalam
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
- Bayaran katil lipat simpan: EUR 29.5 sehari
- Makan malam dihoskan: EUR25
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan kad debit; wang tunai tidak diterima
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Sekatan ketinggian parkir dikenakan
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini tidak mempunyai pengadaran Lembaga Pelancong Belanda. Untuk manfaat pelanggan kami, kami telah memberikan pengadaran berdasarkan sistem pengadaran kami.
Hartanah juga dikenali sebagai
Haje Restaurant Nieuwegein
Hajé restaurant Nieuwegein Hotel
Hajé restaurant Nieuwegein Nieuwegein
Hajé restaurant Nieuwegein Hotel Nieuwegein
Soalan lazim
Ulasan
Hajé restaurant Nieuwegein Ulasan
8.8
Cemerlang
9.2
Kebersihan
8.8
Kemudahan
8.8
Kakitangan & perkhidmatan
9.0
Mesra alam
9.2
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
1 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Pauline E
Mengembara bersama keluarga
21 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pauline E
Menginap 2 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Karla
Pengembara perniagaan
7 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Karla
Menginap 2 malam pada Ogo 2025
8/10 Baik
William
3 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
William
Menginap 1 malam pada Jul 2025
6/10 Boleh diterima
Demis
22 Jun 2025
Demis
Menginap 2 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Sanja
Mengembara bersama pasangan
22 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Sanja
Menginap 1 malam pada Jun 2025
2/10 Teruk
Martina
22 Jun 2025
Martina
Menginap 2 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Alex
16 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Alex
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
James
8 Jun 2025
James
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Jason
7 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Jason
Menginap 4 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Jack
Mengembara bersama pasangan
7 Jun 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan



Jack
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Jason
Pengembara perniagaan
2 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Quiet and cosy
Jason
Menginap 2 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Monique
Mengembara bersama keluarga
28 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Monique
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Laura
24 Mei 2025
Laura
Menginap 1 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Anneke
23 Mei 2025
Anneke
Menginap 1 malam pada Mei 2025
2/10 Teruk
Rob
14 Mei 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Rob
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Maria
8 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Maria
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Abigail
3 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik




Abigail
Menginap 1 malam pada Mei 2025
4/10 Lemah
Kevin
3 Mei 2025
Kevin
Menginap 4 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Olena
Mengembara bersama keluarga
29 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Lovely stay
Olena
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
CHRYSO
Mengembara bersama keluarga
29 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
CHRYSO
Menginap 2 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Andrea
27 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan


Andrea
Menginap 2 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Bernt
Mengembara bersama kumpulan
26 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bernt
Menginap 3 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Harald
11 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Harald
Menginap 3 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Karen
Mengembara bersama kumpulan
6 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Karen
Menginap 2 malam pada Apr 2025