Galeri foto untuk Villa Martinus





Ulasan
10 daripada 10
Luar Biasa
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Classic Room

Classic Room
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)
Sorotan
Dek/laman dalam
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk mini
TV Pintar
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Lihat semua foto untuk Deluxe Room

Deluxe Room
Sorotan
Dek/laman dalam
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk mini
TV Pintar
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Lihat semua foto untuk Studio Suite

Studio Suite
9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)
Sorotan
Dek/laman dalam
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Dapur kecil
Peti sejuk mini
TV Pintar
Bilik mandi persendirian
Anda juga mungkin menyukai
Iklan

Hotel Royal Riviera
Saint-Jean-Cap-Ferrat
- Kolam
- Spa
- Mesra haiwan kesayangan
- Termasuk parkir
9.4 daripada 10, Luar Biasa, 382 ulasan
Harga ialah RM1,730
RM1,949 jumlah
termasuk cukai & fi
1 Nov - 2 Nov
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

2660 Rte des Serres, Saint-Paul-de-Vence, Alpes-Maritimes, 06570
Tentang hartanah ini
Villa Martinus
Hartanah serupa

Les Vergers de Saint-Paul
Les Vergers de Saint-Paul
- Kolam
- Mesra haiwan kesayangan
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
9.2 daripada 10, Hebat, 245 ulasan
Harga ialah RM560
RM649 jumlah
termasuk cukai & fi
12 Okt - 13 Okt
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.07 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api dan pengesan asap
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Nombor Pendaftaran Hartanah 909449555 RCS Antibes
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Kolam bermusim akan dibuka dari 01 April hingga 31 Oktober
Akses kolam renang tersedia dari 10:00 hingga 19:00
Hartanah juga dikenali sebagai
Villa Martinus Bed & breakfast
Villa Martinus Saint-Paul-de-Vence
Villa Martinus Bed & breakfast Saint-Paul-de-Vence
Soalan lazim
Ulasan
Villa Martinus Ulasan
10
Luar Biasa
10
Kebersihan
9.8
Kemudahan
10
Kakitangan & perkhidmatan
9.8
Mesra alam
9.8
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
30 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Joachim
20 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Joachim
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Luca
Mengembara bersama pasangan
17 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Luca
Menginap 2 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Michel
Mengembara bersama pasangan
26 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Michel
Menginap 4 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Doris
Mengembara bersama pasangan
15 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Doris
Menginap 8 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Michael
Mengembara bersama keluarga
18 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Michael
Menginap 5 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Pierre
Mengembara bersama pasangan
27 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pierre
Menginap 2 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
1 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
Belgin
Mengembara bersama pasangan
1 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Belgin
Menginap 2 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
Odd Erik
26 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Odd Erik
Menginap 3 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
Yong seung
18 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Yong seung
Menginap 2 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
Julia
Mengembara bersama pasangan
27 Ogo 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Julia
Menginap 7 malam pada Ogo 2023
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
23 Ogo 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 4 malam pada Ogo 2023
10/10 Cemerlang
Karin
Mengembara bersama pasangan
16 Ogo 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Karin
Menginap 5 malam pada Ogo 2023
10/10 Cemerlang
Michael
5 Jul 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Michael
Menginap 3 malam pada Jun 2023
10/10 Cemerlang
John
24 Jun 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Exactly what you want from a stay. Extremely happy




John
Menginap 2 malam pada Jun 2023
10/10 Cemerlang
Doris
Mengembara bersama pasangan
19 Mei 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Doris
Menginap 5 malam pada Mei 2023
10/10 Cemerlang
Marco
Mengembara bersama pasangan
17 Apr 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Marco
Menginap 2 malam pada Apr 2023
10/10 Cemerlang
Razvan Catalin, Hiclsville
Mengembara bersama pasangan
22 Ogo 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Razvan Catalin
Menginap 4 malam pada Jul 2022
10/10 Cemerlang
Bassem
2 Jul 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Bassem
Menginap 3 malam pada Jun 2022