Teres, taman dan taman permainan merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di Le Relais de la Poste. Masakan serantau restoran di tapak, Le Relais de la Poste, menawarkan makan tengah hari, makan malam dan menu kanak-kanak. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti kemudahan dobi dan bar.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
Percuma letak kenderaan sendiri
Sarapan bufet (surcaj), pengangkutan ulang-alik stesen kereta api percuma dan bilik mesyuarat
Hartanah bebas asap rokok
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Le Relais de la Poste menampilkan keselesaan seperti Wi-fi percuma dan dinding kalis bunyi.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
Katil lipat simpan/tambahan (surcaj) dan katil bayi/kot (percuma)
Bilik mandi persendirian dengan tab mandi atau pancuran dan kelengkapan dandanan diri percuma
Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma
Tempat letak kenderaan dan pengangkutan
Pengangkutan pengambilan di stesen kereta api percuma
Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
Makanan dan minuman
Setiap hari sarapan bufet tersedia 8:00 hingga 10:00 dengan bayaran: EUR 11 seorang
1 bar/ruang istirahat
1 restoran
Restoran di tapak hartanah
Le Relais de la Poste
Aktiviti menarik
Taman permainan
Mesra keluarga
Bilik kalis bunyi
Katil bayi percuma
Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
Kemudahan dobi
Taman permainan
Kemudahan
Kemudahan dobi
Meja/kaunter hadapan waktu terhad
Perkhidmatan perniagaan
Bilik mesyuarat
Kawasan luar
Taman
Teres
Lain-lain
1 bangunan
1 tingkat
Hartanah bebas asap rokok
Kemudahan bilik
Bilik tidur
Katil bayi percuma
Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
Bilik mandi
Bilik mandi persendirian berasingan
Kelengkapan dandanan diri percuma
Pengering rambut
Tab mandi atau pancuran mandi
Hiburan
TV skrin rata
Makanan dan minuman
Perkhidmatan bilik terhad
Lain-lain
Bilik kalis bunyi
Meja
Telefon
Dasar
Daftar masuk
Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 22:00
Daftar keluar
Daftar keluar sebelum 11:00
Arahan daftar masuk khas
Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari stesen kereta api; tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Untuk membuat pengaturan daftar masuk sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 22:00, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Tetamu yang merancang untuk tiba lewat mesti menghubungi hotel pada hari ketibaan mereka melalui telefon.
Kaedah akses
Meja sambut tetamu (waktu terhad)
Haiwan peliharaan
Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 10.00 setiap haiwan kesayangan
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
1 ekor haiwan peliharaan
Mangkuk makanan dan air tersedia
Kanak-kanak dan katil tambahan
Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak EUR20.0 semalam
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan
Jenis bayaran hartanah
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 11 seorang
Bayaran haiwan kesayangan: EUR 10.00 setiap haiwan kesayangan
Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
Bayaran katil lipat simpan: EUR 20.0 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Perkara yang kami harus menyebut
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasminya daripada French Tourism Development Agency, ATOUT France.
Hartanah juga dikenali sebagai
Le Relais de la Poste Hotel
Le Relais de la Poste Neuvéglise-sur-Truyère
Relais Poste Hotel Neuveglise
Relais Poste Neuveglise
Le Relais de la Poste Hotel Neuvéglise-sur-Truyère
Soalan lazim
Adakah Le Relais de la Poste mesra haiwan kesayangan?
Ya, Le Relais de la Poste membenarkan haiwan kesayangan (had 1 ekor). Terdapat fi sebanyak EUR10.00 setiap haiwan kesayangan. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.
Berapakah fi parkir di Le Relais de la Poste?
Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.
Apakah masa daftar masuk di Le Relais de la Poste?
Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 22:00.
Apakah masa daftar keluar di Le Relais de la Poste?
Daftar keluar adalah jam 11:00.
Di manakah terletaknya Le Relais de la Poste?
Terletak di Neuvéglise-sur-Truyère, hotel ini sejauh 2 mi (3.2 km) from Ngarai Truyère dan 2.1 mi (3.3 km) from Taman Semula Jadi Wilayah Aubrac. Muzium Geoterma dan Source du Par juga dalam jarak 9 bt (15 km).
Le Relais de la Poste Ulasan
Ulasan
9.0
Hebat
Semua ulasan ditunjukkan daripada pengalaman tetamu sebenar. Hanya pengembara yang telah menempah penginapan dengan kami boleh menyerahkan ulasan. Kami mengesahkan ulasan berdasarkan garis panduan kami dan menerbitkan semua ulasan, positif atau negatif.Maklumat lanjutTerbuka dalam tetingkap baharu
Penilaian 10 - Cemerlang. 15 daripada 24 ulasan
10 - Cemerlang
15
Penilaian 8 - Baik. 6 daripada 24 ulasan
8 - Baik
6
Penilaian 6 - Boleh diterima. 2 daripada 24 ulasan
6 - Boleh diterima
2
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 24 ulasan
4 - Lemah
1
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 24 ulasan
2 - Teruk
0
9.0/10
Kebersihan
9.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.0/10
Kemudahan
8.8/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.2/10
Mesra alam
Ulasan
8/10 Baik
Laura
26 Sep 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Chaleureux
Très bon accueil, personnel chaleureux
Le restaurant est super et j’ai très bien mangé !
Le seul petit bémol est le manque d’isolation.. j’ai été réveillée par le réveil de la chambre voisine.. et les camions de la route qui passe devant l’hôtel
Laura
Menginap 1 malam pada Sep 2023
10/10 Cemerlang
Violaine
Pengembara perniagaan
15 Sep 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Lieu très agréable !
Très bien situé, accueil souriant, possibilité de dîner, et chambre confortable.
Un bon moment, une étape agréable !
Merci
Violaine
Menginap 1 malam pada Sep 2023
10/10 Cemerlang
hervais
11 Sep 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Séjour plus que sympathique et satisfaisant
hervais
Menginap 1 malam pada Sep 2023
10/10 Cemerlang
christophe
30 Jul 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel tres bien et restaurant parfait.
Unn accueuil agreable et sympatique.
Merci.
Terrasse hombragée et tres agréable pour le diner.
Restaurant parfait et delicieux .
christophe
Menginap 1 malam pada Jul 2023
6/10 Boleh diterima
jooseph
1 Jun 2023
jooseph
Menginap 1 malam pada Mei 2023
10/10 Cemerlang
Martine
Mengembara bersama keluarga
21 Ogo 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Martine
Menginap 1 malam pada Ogo 2022
10/10 Cemerlang
Pascale
4 Okt 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excellente adresse
Hôtel très bien situé, calme, propre, excellents repas, cuisine très élaborée, connaissance pour l'accompagnement des vins aux repas
Pascale
Menginap 1 malam pada Okt 2021
8/10 Baik
Eric
Pengembara perniagaan
29 Sep 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Eric
Menginap 1 malam pada Sep 2021
8/10 Baik
Chantal
7 Sep 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Aanrader
Zeer warm onthaal. Zeer goed bed en lekker ontbijt en diner. Enige minpunt was wat schimmel op de badkamer muur. Maar voor de rest een aanrader.
Chantal
Menginap 1 malam pada Sep 2021
10/10 Cemerlang
dominique
Mengembara bersama keluarga
23 Ogo 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Une belle escale
Cet hôtel a été repris par un jeune couple qui a un vrai sens du service et de l’accueil. L’hôtel est très confortable, bien insonorisé, bonne literie. Bon petit déjeuner. Beaucoup de jolies excursions à proximité. A recommander.
dominique
Menginap 1 malam pada Ogo 2021
10/10 Cemerlang
CATHERINE
2 Ogo 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
CATHERINE
Menginap 1 malam pada Jul 2021
10/10 Cemerlang
VOIRET
1 Ogo 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Très bonne literie/excellent accueil
VOIRET
Menginap 1 malam pada Jul 2021
8/10 Baik
Eric
Pengembara perniagaan
28 Jul 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Eric
Menginap 1 malam pada Jul 2021
6/10 Boleh diterima
Marie-louise
Mengembara bersama keluarga
25 Mei 2021
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Moyen
L'établissement est un peu vieillissant.
La tuyauterie est bruyante lorsque l'on met le chauffage.
Toutefois la restauration est excellente ainsi que la literie.
Marie-louise
Menginap 1 malam pada Mei 2021
10/10 Cemerlang
Eric
Pengembara perniagaan
31 Okt 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Eric
Menginap 1 malam pada Okt 2020
10/10 Cemerlang
philippe
16 Ogo 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
philippe
Menginap 2 malam pada Jul 2020
10/10 Cemerlang
Jean Louis
13 Jul 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Une belle étape
Très bon accueil, chambre confortable, nous nous sommes régalés au restaurant le soir.
Jean Louis
Menginap 1 malam pada Jul 2020
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
21 Sep 2019
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Sep 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
13 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Un accueil chaleureux et très courtois. Une excellente cuisine et un personnel àl’ecoute. Que du bien, literie confortable et chambres spacieuses et sans bruit.
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Ogo 2019
10/10 Cemerlang
Eric
10 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Eric
Menginap 1 malam pada Jul 2019
4/10 Lemah
Pengembara yang disahkan
2 Mei 2017
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
I omtalen av hotellet var innsjekking fra kl1400, men når vi ankom var det en beskjed på døren om at de åpnet kl1700. Dette gjorde starten veldig dårlig. Rommet var sprøytet med illeluktende desinfeksjonmiddel. Måtte lufte i mange timer før vi kunne legge oss.
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Jean-Jacques
7 Nov 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bon hôtel sympathique
Excellent accueil et restauration.
Jean-Jacques
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
17 Dis 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Très bien
Hotel très agréable, personnel souriant et literie très confortable. Ni bruit, ni Lumière du jour grâce aux volets roulants, tout pour très bien dormir. Salles de bains un peu vieillotte mais très propre.
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
Patrick, Ponthierry
12 Nov 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Très bien
La cuisine est bonne, l'accueil chaleureux, la chambre bien.