Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Catamaran Beach Hotel





Ulasan
6.0 daripada 10
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 1 daripada 1 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Double Room, 1 Bedroom, Pool View

Standard Double Room, 1 Bedroom, Pool View
Sorotan
Balkoni
Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV plasma
Bilik tidur berasingan
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

No.209, Lewis Place, Negombo, 11500
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Jetwing Sea
Jetwing Sea
- Kolam
- Tab Panas
- Spa
- Kolam renang kanak-kanak
8.2 daripada 10, Sangat Baik, 262 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Fi sarapan: kira-kira USD 10.00 hingga 10.00 untuk dewasa dan USD 05.00 hingga 05.00 untuk kanak-kanak
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Hartanah juga dikenali sebagai
Catamaran Beach Hotel Negombo
Catamaran Beach Hotel
Catamaran Beach Negombo
Catamaran Beach
Catamaran Beach Hotel Hotel
Catamaran Beach Hotel Negombo
Catamaran Beach Hotel Hotel Negombo
Soalan lazim
Catamaran Beach Hotel Ulasan
Ulasan
6.0
6.2/10
Kebersihan
6.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
2.0/10
Kemudahan
5.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
4.0/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama kumpulan
18 Jul 2022
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Jul 2022
6/10 Boleh diterima
Jörgen
Mengembara bersama kumpulan
13 Apr 2022
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Övernattningar i vänta på flyg.
Jörgen
Menginap 2 malam pada Apr 2022
2/10 Teruk
Allen
11 Sep 2019
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Old and worn out
Allen
Menginap 2 malam pada Sep 2019
2/10 Teruk
A., Québec
3 Ogo 2018
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
A.
Menginap 1 malam pada Ogo 2018
10/10 Cemerlang
Rolf
24 Feb 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sri Lanka tour
Rolf
10/10 Cemerlang
ANDERS
27 Dis 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
ANDERS
Menginap 1 malam pada Dis 2017
6/10 Boleh diterima
Lukasz
19 Dis 2017
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Lukasz
Menginap 4 malam pada Jul 2017
4/10 Lemah
MARIO
15 Dis 2017
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
para pasar una noche
MARIO
Menginap 1 malam pada Dis 2017
6/10 Boleh diterima
christien, Wassenaar
21 Jul 2017
1e overnachting prima, 2e party met veel lawaai
christien
Menginap 1 malam pada Jul 2017
6/10 Boleh diterima
Pasi
22 Apr 2017
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pasi
6/10 Boleh diterima
Per Mikael
12 Mac 2017
Sukakan: Kebersihan
Per Mikael
6/10 Boleh diterima
Suz, Canada
26 Feb 2017
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Catamaran.
Suz
4/10 Lemah
Pengembara yang disahkan
12 Feb 2017
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Dirty hotel.
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
2 Jan 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Ruediger
9 Okt 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ruediger
4/10 Lemah
ochan, Tokyo JAPAN
14 Mei 2016
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
空港に近いホテル
ochan
6/10 Boleh diterima
Lars, København
22 Apr 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Fin strand tæt på lufthavn
Lars
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
2 Apr 2016
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Gutes Flughafenhotel
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Daniele
19 Mac 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Daniele
10/10 Cemerlang
Muhammad
1 Feb 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Muhammad
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
31 Jan 2016
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan
Pengembara yang disahkan
6/10 Boleh diterima
Clemens D., Zurich, Switzerland
27 Jan 2016
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Good value for money
Clemens D.
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
17 Jan 2016
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
2度と利用しません。
Pengembara yang disahkan
6/10 Boleh diterima
Klaus, Stuttgart
14 Jan 2016
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
In die Jahre gekommene Anlage direkt am Strand
Klaus
2/10 Teruk
franziska, NEW YORK
14 Jan 2016
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik