Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hotel Villaoeste





Ulasan
8.0 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik
Lihat semua foto untuk Master Familia

Master Familia
Sorotan
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Master Triplo

Master Triplo
Sorotan
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Premium

Premium
Sorotan
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Master

Master
Sorotan
Pengemasan harian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

AV. PRESIDENTE DUTTRA. 870 A,, Mossoro, Northeast Region, 59633-000
Tentang hartanah ini
Hotel Villaoeste
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Fi perkhidmatan: 10.00 peratus
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Bayaran katil lipat simpan: BRL 50.00 sehari
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Perkara yang kami harus menyebut
Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah juga dikenali sebagai
Villa Oeste Hotel Mossoro
Hotel Villaoeste Mossoro
Villaoeste
Villaoeste Mossoro
Hotel VillaOeste Mossoro, Brazil
Villa Oeste Hotel
Villaoeste Hotel Hotel
Villaoeste Hotel Mossoro
Villaoeste Hotel Hotel Mossoro
Soalan lazim
Hotel Villaoeste Ulasan
Ulasan
8.0
Sangat Baik
8.2/10
Kebersihan
8.2/10
Kakitangan & perkhidmatan
7.8/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
27 Dis 2016
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
28 Nov 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
Christian
6 Jun 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Christian
8/10 Baik
José Paulo de Melo, Natal
6 Mei 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
José Paulo de Melo
8/10 Baik
Marta Z S, Recife
5 Mei 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
boa
Marta Z S
8/10 Baik
Arnaldo
4 Mac 2016
Sukakan: Kebersihan
Muito bom.
Arnaldo
6/10 Boleh diterima
CELSO A, Recife
28 Feb 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Minha hospedagem
CELSO A
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
15 Feb 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Yury
20 Jan 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Yury
10/10 Cemerlang
João Batista, Aracaju
15 Jan 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Agradável surpresa
João Batista
8/10 Baik
CARLOS
9 Jan 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
CARLOS
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
8 Jan 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
6 Jan 2016
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
28 Dis 2015
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Filipe
26 Dis 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Filipe
8/10 Baik
REBBECA
22 Dis 2015
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
REBBECA
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
18 Nov 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bom hotel
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Gabriel Anderson
20 Okt 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Gabriel Anderson
4/10 Lemah
Eder Jacson, Salvador
5 Okt 2015
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Não gostei do Hotel, desconforto, perigoso.
Eder Jacson
8/10 Baik
Manoel Chaves, Salvador
25 Sep 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Viagem rápida
Manoel Chaves
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
17 Sep 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
6/10 Boleh diterima
Panmela, São Paulo
15 Sep 2015
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Bom
Panmela
8/10 Baik
Rogério Henrique, Natal
9 Sep 2015
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Bom local
Rogério Henrique
8/10 Baik
Carlos, Bogota
27 Ogo 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Buen costo beneficio
Carlos
6/10 Boleh diterima
Paulo, Brasília-DF
27 Ogo 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik