Hotel Kazurabashi
Ryokan di Miyoshi terdapat tempat letak kenderaan sendiri percuma
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hotel Kazurabashi





Ulasan
9.2 daripada 10
Hebat
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 1 daripada 1 bilik
Lihat semua foto untuk Basic Room (Run of House)

Basic Room (Run of House)
8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Cerek elektrik
Bar mini
Peti besi
Pengemasan harian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Nishi-iyayama-mura Zentoku 33-1, Imakubo, Miyoshi, Tokushima, 778-0102
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Sunriver Oboke
Sunriver Oboke
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
- Sarapan tersedia
8.2 daripada 10, Sangat Baik, 256 ulasan
Harga ialah RM463
RM509 jumlah
11 Jul - 12 Jul
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Fi sarapan: kira-kira JPY 1080 untuk dewasa dan JPY 756 untuk kanak-kanak
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah akses ke permandian awam
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Perkara yang kami harus menyebut
Tempahan diperlukan untuk mandian awam/onsen; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Harap maklum bahawa sesetengah hartanah tidak membenarkan tetamu yang mempunyai tatu menggunakan kemudahan mandi awam di tapak hartanah
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel Kazurabashi Miyoshi
Kazurabashi Miyoshi
Kazurabashi
Hotel Kazurabashi Ryokan
Hotel Kazurabashi Miyoshi
Hotel Kazurabashi Ryokan Miyoshi
Soalan lazim
Hotel Kazurabashi Ulasan
Ulasan
9.2
Hebat
9.4/10
Kebersihan
9.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.8/10
Kemudahan
9.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.6/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama keluarga
23 Jul 2023
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jul 2023
10/10 Cemerlang
Chanyoung
28 Nov 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Chanyoung
10/10 Cemerlang
Yasunari
Mengembara bersama kumpulan
2 Jun 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
美味しい地元食材

Yasunari
Menginap 1 malam pada Mei 2022
4/10 Lemah
SEIJI
7 Mac 2022
SEIJI
Menginap 1 malam pada Mac 2022
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
23 Nov 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
接客に感動!
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Nov 2021
10/10 Cemerlang
YUKA
24 Sep 2021
YUKA
Menginap 1 malam pada Sep 2021
10/10 Cemerlang
M
6 Jun 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
地元らしさを生かした宿




M
Menginap 1 malam pada Mei 2021
10/10 Cemerlang
MAKIKO
Mengembara bersama keluarga
30 Ogo 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
MAKIKO
Menginap 1 malam pada Ogo 2020
8/10 Baik
Nobuyuki
Mengembara bersama keluarga
12 Ogo 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Nobuyuki
Menginap 1 malam pada Ogo 2020
10/10 Cemerlang
WING TAK
Mengembara bersama keluarga
12 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
WING TAK
Menginap 1 malam pada Jan 2020
10/10 Cemerlang
Noriko
23 Jan 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Noriko
Menginap 2 malam pada Jan 2020
8/10 Baik
RW, HKSAR
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
3 Jan 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
RW
Menginap 1 malam pada Dis 2019
8/10 Baik
Tikia
Mengembara bersama kumpulan
10 Dis 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tikia
Menginap 1 malam pada Dis 2019
10/10 Cemerlang
Yuet Man
8 Dis 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Yuet Man
Menginap 1 malam pada Nov 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama kumpulan
24 Nov 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Very nice experience
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Nov 2019
4/10 Lemah
Yuen
24 Nov 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Yuen
Menginap 1 malam pada Nov 2019
10/10 Cemerlang
kouichi
Mengembara bersama keluarga
11 Nov 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
kouichi
Menginap 1 malam pada Nov 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama pasangan
26 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Okt 2019
10/10 Cemerlang
WEI-CHING
14 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
WEI-CHING
Menginap 1 malam pada Okt 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
19 Jun 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jun 2019
8/10 Baik
Chin Ngai
29 Mei 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Chin Ngai
Menginap 1 malam pada Mei 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
26 Mei 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mei 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
29 Apr 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Apr 2019
10/10 Cemerlang
Ms
Mengembara bersama kumpulan
19 Mac 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Ms
Menginap 1 malam pada Mac 2019
4/10 Lemah
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
17 Mac 2019
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mac 2019