Old Mikami Family House (Rumah Keluarga Mikami Lama) - 1 min berjalan kaki - 0.2 km
Kuil Chionji - 3 min memandu - 3.3 km
Pantai Amano Hashidate - 7 min memandu - 3.6 km
Tempat Suci Motoise Kono - 10 min memandu - 11.3 km
Tempat Suci Manai - 11 min memandu - 11.9 km
Bergerak
Stesen Miyazu - 10 minit berjalan kaki
Osaka (ITM-Itami) - 99 minit memandu
Restoran
山海屋 - 3 min berjalan kaki
マクドナルド - 3 min berjalan kaki
こんぴらうどん - 7 min berjalan kaki
おさかなキッチン みやづ - 2 min berjalan kaki
海鮮 かわさき - 7 min berjalan kaki
Tentang hartanah ini
Fairfield by Marriott Kyoto Amanohashidate
Hotel berdekatan Amanohashidate View Land (Tempat Pemandangan Amanohashidate)
Terletak berdekatan Old Mikami Family House (Rumah Keluarga Mikami Lama) dan Kuil Wakinomiya, Fairfield by Marriott Kyoto Amanohashidate menyediakan kemudahan dobi. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
Lif, hartanah bebas asap rokok dan meja/kaunter hadapan 24 jam
Sajian kopi/teh di ruang bersama dan mesin layan diri
Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 93 bilik memiliki keselesaan seperti penyaman udara, di samping manfaat seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Lagi kemudahan termasuk:
Bilik mandi persendirian dengan hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri percuma
49-inci TV skrin rata dengan saluran digital
Kitar semula, sistem pemanasan kawalan suhu dan setiap hari
Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma
Tempat letak kenderaan dan pengangkutan
Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah
Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia
Makanan dan minuman
Kopi dan teh di kawasan umum
Mesra keluarga
Kemudahan dobi
Kemudahan
Kemudahan dobi
Ketuhar gelombang mikro berkongsi
Meja/kaunter hadapan 24 jam
Mesin layan diri
Peti sejuk berkongsi
Perkhidmatan tetamu
Pengemasan (harian)
Pertukaran cadar (atas permintaan)
Kebolehcapaian
Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
Kerusi roda di tapak hartanah
Laluan bebas tangga ke pintu masuk
Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
Lif
Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
Penggera visual di koridor
Susur tangan di tangga
Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
Lain-lain
5 tingkat
Dasar kitar semula yang komprehensif
Hartanah bebas asap rokok
Ruang tamu bersama
Taman atas bumbung
Tiada sudu kopi plastik
Tingkap dwilapisan
Kemudahan bilik
Bilik tidur
Cadar disediakan
Gebar bulu kapas
Langsir gelap terus
Bilik mandi
Berus gigi dan ubat gigi
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Kelengkapan dandanan diri percuma
Pancuran mandi
Pengering rambut
Selipar
Hiburan
TV skrin rata 49-inci dengan saluran digital
Makanan dan minuman
Air botol percuma
Lain-lain
Kitar semula
Pancuran mandi cekap air
Penyaman udara (kawalan suhu)
Peti besi
Sistem pemanasan (kawalan suhu)
Telefon
Dasar
Daftar masuk
Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar keluar
Daftar keluar sebelum 11:00
Arahan daftar masuk khas
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Kaedah akses
Kaunter hadapan dengan kakitangan
Haiwan peliharaan
Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)
Kanak-kanak dan katil tambahan
Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Kanak-kanak boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan
Jenis bayaran hartanah
Maklumat penting
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Transaksi tanpa tunai tersedia
Hartanah ini menggunakan tenaga solar
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, dan sistem keselamatan
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Commitment to Clean (Marriott)
Perkara yang kami harus menyebut
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Hartanah juga dikenali sebagai
Fairfield by Marriott Kyoto Miyazu
Fairfield INN BY Marriott Kyoto Miyazu
Fairfield by Marriott Kyoto Amanohashidate Hotel
Fairfield by Marriott Kyoto Amanohashidate Miyazu
Fairfield by Marriott Kyoto Amanohashidate Hotel Miyazu
Soalan lazim
Adakah Fairfield by Marriott Kyoto Amanohashidate mesra haiwan kesayangan?
Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.
Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Fairfield by Marriott Kyoto Amanohashidate?
Setakat 21 Jun 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Fairfield by Marriott Kyoto Amanohashidate pada 22 Jun 2025 bermula serendah RM 312.81, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.
Berapakah fi parkir di Fairfield by Marriott Kyoto Amanohashidate?
Tempat terhad tersedia.
Apakah masa daftar masuk di Fairfield by Marriott Kyoto Amanohashidate?
Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.
Apakah masa daftar keluar di Fairfield by Marriott Kyoto Amanohashidate?
Daftar keluar adalah jam 11:00.
Di manakah terletaknya Fairfield by Marriott Kyoto Amanohashidate?
Terletak di Miyazu, hotel ini dalam jarak 10 minit berjalan kaki dari Old Mikami Family House (Rumah Keluarga Mikami Lama), Kuil Wakinomiya dan Kuil Sannoguhiyoshi. Amanohashidate View Land (Tempat Pemandangan Amanohashidate) dan Kuil Chionji juga dalam jarak 2 bt (3 km). Stesen Miyazu sejauh 10 minit berjalan kaki dan Stesen Miyazu Miyamura sejauh 25 minit berjalan kaki.
Fairfield by Marriott Kyoto Amanohashidate Ulasan
Ulasan
9.4
Luar Biasa
Semua ulasan ditunjukkan daripada pengalaman tetamu sebenar. Hanya pengembara yang telah menempah penginapan dengan kami boleh menyerahkan ulasan. Kami mengesahkan ulasan berdasarkan garis panduan kami dan menerbitkan semua ulasan, positif atau negatif.Maklumat lanjutTerbuka dalam tetingkap baharu
Penilaian 10 - Cemerlang. 152 daripada 198 ulasan
10 - Cemerlang
152
Penilaian 8 - Baik. 36 daripada 198 ulasan
8 - Baik
36
Penilaian 6 - Boleh diterima. 7 daripada 198 ulasan
6 - Boleh diterima
7
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 198 ulasan
4 - Lemah
2
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 198 ulasan
2 - Teruk
1
9.8/10
Kebersihan
9.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.0/10
Kemudahan
9.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.4/10
Mesra alam
Ulasan
10/10 Cemerlang
Maureen
Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga
15 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Wir nutzen gerne die Kette Fairfield by Marriott und sind immer zufrieden.
Die Zimmer sind einheitlich aufgebaut. Wir erhielten eine Meerblickzimmer, was das Zimmer zusätzlich aufwertete.
Es gab gute Parkmöglichkeiten am Hotel oder gegenüber im Parkhaus.
Es gibt keine Bar und auch kein Restaurant im Hotel, dafür boten Sie eine Gemeinschaftsküche an mit kostenlos nutzbaren Kaffeeautomaten sowie Mikrowelle und kleinen Backofen.
Sie hatten einen kleinen Shop mit regionalen Produkten.
Es gab Getränkeautomaten, sowie Waschmaschine und Trockner.
Es gab Restaurants in der Nähe sowie Einkaufsmöglichkeiten.
Es gab kein Gym im Hotel, aber gegenüber gab es ein Public Gym, was günstig war.
Personal war freundlich und konnte Empfehlungen zur Umgebung geben. Englische Sprache war okay.
Maureen
Menginap 2 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
takuya
11 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
スタッフの対応、部屋の掃除がとても良かった
??
Menginap 3 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Yoko
Mengembara bersama kumpulan
30 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
とても親切で清潔感もありよかった!
床がフローリングだったのも匂いもなく良かったしキレイでした
Yoko
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
lingqi
15 Apr 2025
lingqi
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Neal
Mengembara bersama pasangan
10 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very comfortable hotel just across the road from a bus stop with easy links to Amanohashidate, Ine and Miyazu station.
Neal
Menginap 3 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Yina
Mengembara bersama pasangan
1 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The room looked much better than the pictures. Not sure if this building is new or they renovated but everything is new and very clean. This is the warmest toilet I ever sat on. Parking was super easy. Attractions are a 3 minute drive or a 30minute walk. So many restaurants within walking distance. There is a mcdonalds across the street that closes at 11pm and a supermarket 5 min away. The lounge is wonderful. You can make coffee, tea, warm up or toast food. Quiet neighborhood.
Yina
Menginap 2 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
W
Mengembara bersama pasangan
17 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staffs was professional and friendly.
W
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
KENJI
14 Mac 2025
KENJI
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Yuet keung
Mengembara bersama keluarga
9 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Yuet keung
Menginap 2 malam pada Feb 2025
8/10 Baik
wilson
Mengembara bersama pasangan
5 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The location of the hotel is a bit far from railway station.
wilson
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
??
Mengembara bersama pasangan
1 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It is close to the bus station (train station is about 15 minutes walk), and there are many choices for dining.
The facilities of hotel are quite simple but very comfortable.
??
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Fung Kau Beatrix
1 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Fung Kau Beatrix
Menginap 2 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Sau Ling
Mengembara bersama keluarga
16 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
房間設計舒適,整體環境清潔,最緊要係張床及枕頭非常舒適,整晚都好好瞓
Sau Ling
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Agnes LY
30 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nice , clean and new hotel
Nice , new and clean hotel , no F&B outlet but provide free coffee tea in lobby rest area, if hotel can provide more different type of pillow will be better as a bit hard for me
Agnes LY
Menginap 1 malam pada Dis 2024
8/10 Baik
Yuhong
14 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Yuhong
Menginap 3 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
MAN CHI
12 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
MAN CHI
Menginap 1 malam pada Dis 2024
8/10 Baik
CHEN-MING
12 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik